Наукові публікації кафедри екології, охорони навколишнього середовища та здорового способу життя
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові публікації кафедри екології, охорони навколишнього середовища та здорового способу життя by Author "Ліпатова, М. В."
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Деякі методичні питання навчання граматики української мови на початковому етапі(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Ліпатова, М. В.; Бабич, Т. В.; Lipatova, M.; Babich, T.Стаття присвячена питанням навчання граматики української мови як іноземної і формування граматичної компетенції студентів - іноземців. Під час вивчення граматики студенти опановують граматичним матеріалом, необхідним для вираження думок в усній та письмовій формі і розуміння їх при читанні і на слух. У статті визначено основні етапи введення граматичного матеріалу на заняттях з української мови як іноземної. The article deals with problems of the formation of grammatical competence as an important component of foreign language communicative competence, the theoretical principles and foundations that are relevant for the Ukrainian as a foreign language teaching methods at the advanced stage of training have been analyzed. The article concerns the aspect of Grammar as an important part of any language which ensures the formation of oral and written communication skills. The study of the issue which is discussed in the article is relevant, since the formation of grammatical skills is one of the prerequisites for developing the ability to express their thoughts in oral and written forms, as well as the ability to understand the views expressed by other people, which is important for the communication process. Grammar is the part of the content of Ukrainian as a foreign language teaching program, therefore its role is seen in the aspect of learning activities, since grammar should contribute to the formation and development of speech skills, to play a supporting role for grammar rules and structures to serve communicative learning purposes. The grammar skills formation in foreign language learners is one of the most important components of speaking, listening, reading and writing teaching process. Studying grammar material it is necessary to form grammar skills for oral speech, which provide grammatically correct structure of dialogue and monologue speech. The need to study grammar in practical use is emphasized. The main purpose of teaching grammar as seen by the communicative method is the formation of communicative competence meaning student’s ability to act in accordance with a variety of life situations. It is a sine qua non condition that the exercises should be of interest and lead to the formation of free speech. That can promote successful communication.Item Динамізм семантичної структури слова на мовленнєвому рівні(Гельветика, 2021) Бабич, Т. В.; Ліпатова, М. В.Сучасний етап розвитку лінгвістики відзначений посиленою увагою науковців до різноманітних проблем лексичної семантики. Одне з центральних місць серед них посідає проблема смислового варіювання слів у мовленні загалом і в поетичному тексті зокрема. Одним із надзвичайно важливих аспектів дослідження складної та багатогранної проблеми семантичних трансформацій слів у ході їхнього використання є аналіз чинників, що зумовлюють смислові варіювання цих лексем. До них, передусім, належить динамізм семантичної структури слова на мовленнєвому рівні. Згадаємо найрізноманітніші явища із соціального, культурного, економічного та політичного життя відповідної епохи. Їх вплив на функціонування слів зокрема і в українській пісні величезний.Item Інтерактивні методи на початковому етапі навчання української мови як іноземної(РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2022) Ліпатова, М. В.; Бабич, Т. В.; Щербина, С. В.В умовах інтеграції вищої освіти України до системи європейської освіти великого значення набуває підвищення ефективності та якості навчання іноземних студентів, для яких володіння мовою навчання є гарантією якісної професійної підготовки. Це зумовлює необхідність модернізації процесу мовної підготовки інокомунікантів, вдосконалення методів та підходів до навчання української мови як іноземної як засобу отримання професійних знань з обраної спеціальності, так і можливості задовольнити комунікативні потреби у ситуаціях щоденного спілкування, адаптуватися в новому соціально-культурному середовищі. Тому ключовим питанням викладання української мови як іноземної є пошук ефективних методик навчання. Мовознавцями визнано, що отримання знань, формування вмінь і навичок, розвиток особистісних якостей учня є найефективнішими, якщо в освітньому процесі використовують інтерактивні форми і методи.