Здоровий спосіб життя – здорова нація – здорове суспільство
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Здоровий спосіб життя – здорова нація – здорове суспільство by Subject "активні методи"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування функціональної компетентності та професійного світогляду майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки(КНТУ, 2014) Турчак, А. Л.; Токар, Н. М.У статті досліджено проблему формування професійного світогляду та функціональної компетентності майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки. З'ясовано роль і спрямованість, концептуально-методологічні засади та сучасний стан світоглядної підготовки майбутнього фахівця. Визначено сутність, специфіку й компонентно-функціональну структуру професійного світогляду; розширено поняття «педагогічний світогляд». Функціональна компетентність розглядається як стійке складне особистісне утворення, що виражається в усвідомленні майбутніми педагогами сукупності функцій, які становлять основу їхньої професійно-педагогічної діяльності, як цінності і особистісного сенсу, які розкриваються в готовності до творчого вирішення професійних проблем і якісному виконанні функціональних обов'язків.В статье рассматривается проблема формирования профессионального мировоззрения и функциональной компетентности будущих педагогов в процессе профессиональной подготовки. Раскрывается роль и направленность, концептуально-методологические принципы и современное состояние мировоззренческой подготовки будущего специалиста. Определены сущность, специфика и компонентно- функциональная структура профессионального мировоззрения; усовершенствовано определение понятий «педагогическое мировоззрение». Функциональная компетентность рассматривается как стойкое сложное личностное образование, выражающееся в осознании будущими педагогами совокупности функций, составляющих основу их профессионально педагогической деятельности, как ценности и личностного смысла, которые раскрываются в готовности к творческому решению профессиональных проблем и качественном выполнении функциональных обязанностей. In the article investigational problem forming of professional world view and functional competence future teachers in process of professional preparation. A role and orientation is found out, principles and modern state of world view preparation of future specialist. Certainly essence, specific and component functional structure of professional world view; determination of concepts is improved «pedagogical world view». A functional competence is examined as proof difficult personality education, which is expressed in the awareness of aggregate of functions which make basis them professionally pedagogical activity future teachers, as a value and personality sense, which open up in readiness to the creative decision of professional problems and high-quality implementation of functional duties.