Кафедра економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики by Subject "enterprise"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингова діяльність на підприємстві(ЦНТУ, 2022-05-15) Майданик, Олександр Сергійович; Maidanyk, OleksandrКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингова діяльність на підприємстві" Прискорення темпів науково-технічного прогресу, дозволило задовольнити попит на основні споживчі товари. Водночас мало місце загострення конкуренції, ускладнення економічних умов господарювання, за яких звична схема виробництво - ринок вже не гарантувала фінансової стабільності. Потрібний був новий ринковий інструмент для ефективного подолання невідповідностей між зростаючими виробничими і відносно обмеженими ринковими можливостями. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing activities at the enterprise" Accelerating the pace of scientific and technological progress has allowed meet the demand for basic consumer goods. At the same time, there was an intensification of competition, the complication of economic conditions, under which the usual scheme of production - the market no longer guaranteed financial stability. A new market tool was needed to effectively bridge the gap between growing production and relatively limited market opportunities.Item Маркетингова діяльність на підприємстві(ЦНТУ, 2021-12-09) Попов, Володимир Володимирович; Popov, VolodymyrКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингова діяльність на підприємстві" На сучасному етапі розвитку економіки маркетинг безпосередньо використовується недостатньо широко в діяльності більшості підприємств. Нині,безумовно, можна цілком закономірно стверджувати, що в розвинутих країнах світу звички, наміри і в цілому поведінку економічних суб’єктів формує культура маркетингу. Належне місце завойовує маркетинг і в Україні. На початку 90-х років ХХ ст. це явище економічного життя безпосередньо було тут відоме здебільшого спеціалістам, проте тепер його розвиток – одна з головних умов розвитку підприємств, виходу їх із кризи, формування ринкових відносин. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing activities at the enterprise" At the current stage of economic development, direct marketing is not widely used in the activities of most enterprises. Today, of course, it can be quite logically stated that in the developed countries of the world, the habits, intentions and overall behavior of economic subjects are formed by the culture of marketing. Marketing is gaining its rightful place in Ukraine as well. At the beginning of the 90s of the XX century. this phenomenon of economic life was directly known here mostly to specialists, but now its development is one of the main conditions for the development of enterprises, their exit from the crisis, and the formation of market relations.Item Політика розподілу на підприємстві(ЦНТУ, 2021-12-15) Гулько, Наталія Сергіївна; Hulko, NataliiaКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Політика розподілу на підприємстві" Становлення ринкових відносин висунуло відповідно велику кількість проблем, практичне вирішення яких ускладнено через відсутність відповідних теоретичних розробок. Однією з таких актуальних проблем, є проблема безпосередньо розподілу продукції. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Distribution policy at the enterprise" The formation of market relations raised a large number of problems, the practical solution of which is complicated due to the lack of relevant theoretical developments. One of such urgent problems is the problem of direct distribution of products.