Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Другий (магістерський) рівень by Subject "marketing activities"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Використання комплексу маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства(ЦНТУ, 2023-12) Калініченко, Марина Вікторівна; Kalinichenko, MarynaКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Використання комплексу маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства" Молочна індустрія України займає провідних місце в агропромисловому комплексі. Наша країна має всі умови для розвитку молочної промисловості. Оптимальні природно-кліматичні мови, достатньо розвинена молочна галузь дозволяє зайняти лідируючі позиції в Європі. Проте останніми роками все відбувається навпаки, і замість розвитку можна спостерігати деяку стагнацію молочної галузі. Для з’ясування причин цього негативного явища необхідно зрозуміти що відбувається у виробництві та реалізації продукції, що призвело до такої ситуації, після чого як найкраще розвивати цю безумовно перспективну галузь. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "The use of the marketing complex in the marketing activities of the enterprise" The dairy industry of Ukraine occupies a leading place in the agro-industrial complex. Our country has all the conditions for the development of the dairy industry. Optimum natural and climatic languages, a sufficiently developed dairy industry allow us to occupy a leading position in Europe. However, in recent years, everything is happening the other way around, and instead of development, one can observe some stagnation of the dairy industry. To find out the reasons for this negative phenomenon, it is necessary to understand what is happening in the production and sale of products, which led to such a situation, and then how best to develop this definitely promising industry.Item Маркетингова діяльність на підприємстві(ЦНТУ, 2022-05-15) Майданик, Олександр Сергійович; Maidanyk, OleksandrКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингова діяльність на підприємстві" Прискорення темпів науково-технічного прогресу, дозволило задовольнити попит на основні споживчі товари. Водночас мало місце загострення конкуренції, ускладнення економічних умов господарювання, за яких звична схема виробництво - ринок вже не гарантувала фінансової стабільності. Потрібний був новий ринковий інструмент для ефективного подолання невідповідностей між зростаючими виробничими і відносно обмеженими ринковими можливостями. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing activities at the enterprise" Accelerating the pace of scientific and technological progress has allowed meet the demand for basic consumer goods. At the same time, there was an intensification of competition, the complication of economic conditions, under which the usual scheme of production - the market no longer guaranteed financial stability. A new market tool was needed to effectively bridge the gap between growing production and relatively limited market opportunities.Item Маркетингова діяльність на підприємстві(ЦНТУ, 2021-12-09) Попов, Володимир Володимирович; Popov, VolodymyrКваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Маркетингова діяльність на підприємстві" На сучасному етапі розвитку економіки маркетинг безпосередньо використовується недостатньо широко в діяльності більшості підприємств. Нині,безумовно, можна цілком закономірно стверджувати, що в розвинутих країнах світу звички, наміри і в цілому поведінку економічних суб’єктів формує культура маркетингу. Належне місце завойовує маркетинг і в Україні. На початку 90-х років ХХ ст. це явище економічного життя безпосередньо було тут відоме здебільшого спеціалістам, проте тепер його розвиток – одна з головних умов розвитку підприємств, виходу їх із кризи, формування ринкових відносин. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Marketing activities at the enterprise" At the current stage of economic development, direct marketing is not widely used in the activities of most enterprises. Today, of course, it can be quite logically stated that in the developed countries of the world, the habits, intentions and overall behavior of economic subjects are formed by the culture of marketing. Marketing is gaining its rightful place in Ukraine as well. At the beginning of the 90s of the XX century. this phenomenon of economic life was directly known here mostly to specialists, but now its development is one of the main conditions for the development of enterprises, their exit from the crisis, and the formation of market relations.