Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Другий (магістерський) рівень by Subject "bus suspension"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення надійності та ефективності функціонування пасажирських транспортних засобів у ПП «Олікс» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2022-12-23) Лановенко, Владислав Олександрович; Lanovenko, VladyslavКваліфікаційна магістерська робота присвячена зменшенню жорсткості підвіски пасажирських автобусів, амплітуди її коливань та впливу на плавність ходу, стійкість і керованість транспортних засобів при роботі на маршруті. Проведено аналіз працездатності і надійності підвіски пасажирських транспортних засобів і вибрано варіанти вирішення поставленої проблеми. Розглянуто характеристики експлуатаційної надійності автобуса та спосіб її підвищення для автобуса БАЗ 08110. Дано математичні моделювання функціонування підвіски автобуса за розрахунковою схемою підвіски транспортного засобу з пружнодемпфіруючим приводом регулятора рівня підлоги. Розглянуто схему і рівняння стійкості і керованості руху автобуса. Проведено оптимізацію передньої підвіски та рульового управління шасі автобуса. Наведено результати випробувань підвіски: розрахункові осцилограми коливань підресореної і непідресореної мас автобуса, осцилограми коливань підвіски автобуса з серійним результатом рівня підлоги та без нього. Запропоновано заходи безпеки під час проведення технічного обслуговування автобусів та під час проведення ТО і ремонту ходової частини автобусів. The qualifying master's thesis is devoted to reducing the stiffness of the suspension of passenger buses, the amplitude of its oscillations and the effect on the smoothness of the ride, stability and controllability of vehicles when working on the route. An analysis of the performance and reliability of the suspension of passenger vehicles was carried out and options for solving the problem were selected. The characteristics of operational reliability of the bus and the method of its improvement for the BAZ 08110 bus are considered. Mathematical simulations of the operation of the bus suspension according to the calculation scheme of the suspension of the vehicle with an elastic damping drive of the floor level regulator are given. The scheme and equations of stability and controllability of the bus are considered. Optimization of the front suspension and steering of the bus chassis was carried out. The results of the suspension tests are given: calculated oscillograms of the vibrations of the sprung and unsprung masses of the bus, oscillograms of the vibrations of the bus suspension with and without a serial result of the floor level. Safety measures during the maintenance of buses and during the maintenance and repair of the undercarriage of buses are proposed.