Перший (бакалаврський) рівень
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11666
Browse
3 results
Search Results
Item Розробка технологічного процесу та оснащення для відновлення розподільчого валу двигуна ЯМЗ-236 на базі ТОВ "Калита-Нова" м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Авксентьєв, Дмитро Андрійович; Avksentiev, DmytroВ роботі представлено основні етапи розвитку ТОВ «Калита-Нова». Обґрунтовано тему кваліфікаційної атестаційної роботи. Детально розглянуто технічну характеристику двигуна ЯМЗ-236 та порядок його розбирання. Особливу увагу приділено розгляду питання роботи механізму газорозподілення двигуна ЯМЗ-236. Надано інформацію про конструктивно-технологічні особливості розподільчих валів. Подано аналіз відомих методів ремонту розподільчих валів двигунів. Розглянуто аналіз основних зносів розподільчого валу та їх вплив на технічний стан двигуна. Обґрунтовано вибір раціонального способу відновлення деталі. Запропоновано використання вібродугового наплавлення в якості способу відновлення деталей. Розроблено технологічний процес відновлення розподільчого валу двигуна ЯМЗ-236. Виконано розрахунок та вибір режимів технологічного процесу відновлення та норми часу на виконання технологічних операцій для розробленого технологічного процесу. Розглянуто призначення дільниці ремонту двигунів ЯМЗ. Виконані розрахунки показників трудомісткості робіт на дільниці, режимів роботи на підприємстві, кількості робочої сили. Визначено технологічне обладнання, що застосовується для виконання зазначених робіт. The paper presents the main stages of development of "Kalita-Nova" LLC. The topic of the qualification attestation work is substantiated. The technical characteristics of the YaMZ-236 engine and the order of its disassembly are considered in detail. Special attention was paid to consideration of the operation of the gas distribution mechanism of the YaMZ-236 engine. Information is provided on the structural and technological features of camshafts. The analysis of known methods of repairing camshafts of engines is presented. The analysis of the main wear of the camshaft and their influence on the technical condition of the engine is considered. The choice of a rational way of restoring the part is substantiated. The use of vibrating arc surfacing as a method of restoring parts is proposed. The technological process of restoring the camshaft of the YaMZ-236 engine has been developed. The calculation and selection of modes of the technological process of restoration and the norms of time for the execution of technological operations for the developed technological process have been carried out. The appointment of the YaMZ engine repair station was considered. Calculations of indicators of the labor intensity of work at the site, work modes at the enterprise, and the number of the workforce were performed. The technological equipment used to perform the specified works is defined.Item Розробка технологічного процесу відновлення веденого валу проміжної опори карданної передачі автомобілів КрАЗ-65055-02 у ДП «Кіровоградський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» філія «Кіровоградська ДЕД» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2024-05-30) Шимко, Максим Володимирович; Shymko, MaksymНаведено стислу характеристика проміжної опори, умови її роботи та причини виходу з ладу. Дана характеристика конструктивно-технологічних особливостей веденого валу, причини зношування його поверхонь та наведені дефекти, що можуть виникати при роботі вузла. Розроблено технологічний процес усунення дефектів, прийнято технологічне обладнання, різальний інструмент та ремонтні матеріали. Визначено режими та час виконання операцій технологічного процесу. Розроблено технологічний процес складання проміжної опори карданної передачі. A brief description of the intermediate support, its operating conditions and causes of failure are given. The structural and technological features of the driven shaft are described, the causes of wear of its surfaces are given, and defects that may occur during the operation of the unit are given. A technological process for eliminating defects is developed, technological equipment, cutting tools and repair materials are adopted. The modes and time of execution of technological process operations are determined. A technological process for assembling the intermediate support of the cardan transmission is developed.Item Розробка технологічного процесу відновлення внутрішньої чашки водила колісної передачі заднього мосту автомобіля MA3-53371 на базі ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» ДП «Кіровоградський облавтодор» філії «Кіровоградська ДЕД» м. Кропивницький(ЦНТУ, 2023-06-27) Рибченко, Ігор Віталійович; Rybchenko, IhorВ представленій кваліфікаційній роботі запропоновано технологічний процес відновлення зовнішніх поверхонь деталей заднього мосту при ремонті автомобілів сімейства МАЗ електроконтактним наварюванням композиційної стрічки. Наведена характеристика бази практики та перспективи розвитку. Міститься опис і розрахунок технологічного процесу відновлення чашки внутрішньої водила колісної передачі, що відновлюється. Суть даного процесу полягає в тому, що відновлення шийки під підшипник виконується електроконтактним наварюванням спеченої композиційної кераміко – металевої стрічки. Виконані розрахунки фондів часу, трудомісткості ремонтних робіт, числа робітників на дільниці, що проектується. Виконано добір сучасного технологічного обладнання та устаткування і розроблене планування дільниці. Розраховано витрати електроенергії, пара, палива, води, стиснутого повітря. Зроблено розрахунок природного і штучного освітлення та вентиляції. In the presented qualification work, the technological process of restoring the outer surfaces of the rear axle parts during the repair of MAZ cars by electrocontact welding of composite tape is proposed. The characteristics of the practice base and development prospects are given. It contains a description and calculation of the technological process of restoration of the cup of the inner carrier of the wheel gear, which is being restored. The essence of this process is that the restoration of the neck under the bearing is performed by electric contact welding of sintered composite ceramic - metal tape. Calculations of time funds, labor intensity of repair works, number of workers at the planned site have been performed. The selection of modern technological equipment and facilities was carried out and the layout of the site was developed. The consumption of electricity, steam, fuel, water, and compressed air is calculated. Natural and artificial lighting and ventilation have been calculated.