Другий (магістерський) рівень

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11697

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Ключові компетенції підприємства як основа його конкурентоспроможності (на прикладі ТОВ «Наладчик-М», м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2024-12-05) Бедряк, Олександр Миколайович; Bedryak, Oleksandr
    У першому розділі роботи досліджено історію виникнення, сучасний стан та перспективи розвитку теорії компетенцій та ключових компетенцій підприємства (ККП); на основі аналізу існуючих підходів до розуміння поняття «ключова компетентність підприємства», надане власне визначення даної категорії; уточнено сутність категорії «конкурентоспроможність підприємства»; розглянуто питання класифікації та ієрархії компетенцій компанії; проведено аналіз науково-методичних підходів щодо оцінки, формування та розвитку ККП, розкрито механізм забезпечення на цій основі стійких конкурентних переваг підприємства. У другому розділі подано загальну характеристику ТОВ «Наладчик-М»; проведено поглиблений аналіз ринку електромонтажних послуг та конкурентної позиції на ньому даного підприємства, а також аналіз його внутрішнього середовища; виокремлено конкурентні переваги товариства; складено баланс факторів його зовнішнього та внутрішнього середовищ за методикою SWOT-аналізу; розроблено заходи, які мають лягти в основу розробки стратегії подальшого розвитку даного підприємства. В третьому розділі виокремлено компетенції ТОВ «Наладчик-М», ідентифікованих як професійні, рольові (в рамках особистих компетенцій), функціональні, стратегічні та ключові (в рамках компетенцій всієї організації); на основі експертного опитування визначено рівень кожного індикатора компетенцій за десятибальною шкалою; застосовуючи таксономічний метод аналізу, проведено оцінку показників розвитку кожної компетенції та розраховано величини одиничних таксономічних коефіцієнтів і підсумкового (інтегрального) таксономічного коефіцієнту; сформульовано ключову компетенцію ТОВ «Наладчик-М»; запропоновано концептуальний підхід до стратегічного управління бізнесом та його конкурентоспроможністю, заснованого на ККП та обґрунтовано комплекс стратегій знань, спрямованих на забезпечення подальшого розвитку компетенцій аналізованого підприємства. In the first section of the work, the history of the emergence, current state and prospects for the development of the theory of competences and key competences of the enterprise (KСЕ) are investigated; based on the analysis of existing approaches to understanding the concept of "key competence of the enterprise", a proper definition of this category is given; the essence of the "enterprise competitiveness" category has been clarified; the question of classification and hierarchy of the company's competences was considered; the analysis of scientific and methodical approaches to the evaluation, formation and development of KСЕ was carried out, the mechanism of ensuring sustainable competitive advantages of the enterprise on this basis was revealed. The second section presents the general characteristics of «Naladchik-M» LLC; an in-depth analysis of the market of electrical installation services and the competitive position of this enterprise on it was carried out, as well as an analysis of its internal environment; competitive advantages of the company are highlighted; a balance of factors of its external and internal environments was drawn up using the SWOT analysis method; measures have been developed that should form the basis of developing a strategy for the further development of this enterprise. The third section highlights the competencies of «Naladchik-M» LLC, identified as professional, role (within personal competencies), functional, strategic and key (within the competencies of the entire organization); on the basis of an expert survey, the level of each competency indicator was determined on a ten-point scale; using the taxonomic method of analysis, the indicators of the development of each competence were assessed and the values of the single taxonomic coefficients and the final (integral) taxonomic coefficient were calculated; the key competence of «Naladchik-M» LLC was formulated; a conceptual approach to the strategic management of business and its competitiveness, based on KСЕ, is proposed and a complex of knowledge strategies aimed at ensuring the further development of the analyzed enterprise's competencies is substantiated.
  • Item
    Оцінка та забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі ТОВ «КЗБМ №1» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2024-12-05) Гнезділов, Денис Олександрович; Hnezdilov, Denys
    У першому розділі роботи розглянуто питання сутності, видів, методів конкуренції, її значення, позитивних і негативних наслідків, особливостей впливу на економіку. На основі огляду літературних джерел виокремлено три підходи до визначення поняття «конкуренція». Розглянуто ієрархію рівнів конкурентоспроможності, проведено аналіз підходів до визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства», виокремлено основні його характеристики, доведено, що в його основі лежить конкурентоспроможність продукції підприємства. Розглянуто особливості (ознаки) даного поняття, а також взаємозв‘язок показників у ланцюжку «якість – корисність – конкурентоспроможність» продукції. На основі проведеного дослідження, а також аналізу підходів до розуміння поняття «конкурентоспроможність продукції підприємства» (КПП) запропоновано визначення даної категорії. Проведено аналіз відомих методів оцінки конкурентоспроможності продукції, визначено переваги й недоліки кожного з них, обрано метод оцінки рівня конкурентоспроможності стінових будівельних матеріалів (БМ). У другому розділі подано загальну характеристику ТОВ «КЗБМ №1»; проведено поглиблений аналіз сучасного стану галузей будівництва та виробництва БМ України, конкурентних сил, які діють на регіональному ринку БМ та їхнього впливу на конкурентну позицію даного підприємства. Проведено аналіз його внутрішнього середовища, порівняльну оцінку рівня конкурентоспроможності рядової цегли М-100 виробництва ТОВ «КЗБМ №1» і ТОВ «СБК». Складено баланс факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ за методикою SWOT-аналізу. В третьому розділі виділено рушійні сили, які в стратегічному періоді в найбільшій мірі можуть вплинути на характер змін у структурі конкурентних сил у галузі виробництва БМ, обґрунтовано вибір базових та конкурентних стратегій подальшого розвитку досліджуваного підприємства. Застосування параметричного методу ціноутворення – методу багатокритеріальної оптимізації – дозволило визначити рівень «справедливої» ціни рядової цегли М-100 виробництва ТОВ «КЗБМ №1» на основі її ключових параметрів якості. The first chapter of the work examines the issue of the essence, types, methods of competition, its meaning, positive and negative consequences, and features of the impact on the economy. Based on a review of literary sources, three approaches to defining the concept of "competition" are distinguished. The hierarchy of levels of competitiveness was considered, the analysis of approaches to defining the concept of "enterprise competitiveness" was carried out, its main characteristics were singled out, and it was proved that the competitiveness of the enterprise's products is at its core. The peculiarities (signs) of this concept, as well as the relationship of indicators in the chain "quality - usefulness - competitiveness" of products, are considered. On the basis of the conducted research, as well as the analysis of approaches to understanding the concept of "competitiveness of enterprise products" (CPP), a definition of this category is proposed. The analysis of the known methods of assessing the competitiveness of products was carried out, the advantages and disadvantages of each of them were determined, and the method of assessing the level of competitiveness of wall building materials (BM) was chosen. In the second section, the general characteristics of LLC "KZBM №1" are presented; an in-depth analysis of the current state of construction and production of building materials in Ukraine, competitive forces operating in the regional market of building materials and their impact on the competitive position of this enterprise was carried out. An analysis of its internal environment, a comparative assessment of the level of competitiveness of ordinary brick M-100 produced by LLC "KZBM №1" and LLC "SBK" was carried out. A balance of external and internal environmental factors was drawn up using the SWOT analysis method. In the third section, driving forces are highlighted, which in the strategic period can have the greatest influence on the nature of changes in the structure of competitive forces in the field of BM production, and the choice of basic and competitive strategies for the further development of the enterprise under study is substantiated. The application of the parametric method of pricing - the method of multi-criteria optimization - made it possible to determine the level of the "fair" price of ordinary brick M-100 produced by LLC "KZBM №1" based on its key quality parameters.
  • Item
    Розробка заходів по впровадженню маркетингової стратегії (на прикладі ТОВ «Полімед-Сервіс» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2024-12-13) Охотний, Сергій Миколайович; Okhotnyi, Serhiy
    У першому розділі розглянуто етапи розробки та реалізації маркетингової стратегії та досліджено стан поліграфічної галузі. У другому розділі здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності, маркетингового середовища ТОВ «Полімед-Сервіс», а також аналіз сильних та слабких сторін підприємства. Третій розділ висвітлює спроможність підприємства впровадити нову маркетингову стратегію, шляхи оптимізації маркетингової діяльності, а також економічне обґрунтування та бюджетування заходів з модернізації маркетингу. The first chapter deals with the stages of development and implementation of the marketing strategy and studies the state of the printing industry. The second chapter presents the analysis of the state of financial and economic activities, marketing environment of Polymed-Service LLC, as well as the analysis of the strengths and weaknesses of the enterprise. The third chapter highlights the ability of the enterprise to implement a new marketing strategy, ways to optimize marketing activities, as well as economic justification and budgeting of marketing modernization measures.
  • Item
    Конкурентні переваги підприємства як основа його стратегічного розвитку (на прикладі ПП «Кабекслайн» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2023-12-25) Фесенко, Едуард Олександрович; Fesenko, Eduard
    У першому розділі роботи розглянуто стратегічні аспекти формування й утримання конкурентних переваг підприємства, їх сутність, особливості ідентифікації, підходи до класифікації; на основі аналізу різноманітних підходів до розуміння поняття «конкурентні переваги підприємства» (КПП), базуючись на ціннісно-компетентнісному підході, запропоновано визначення даної категорії, яке повинно лягти в основу створення ефективної системи управління конкурентними перевагами будівельного підприємства; удосконалено підхід до класифікації КПП, який передбачає їхній поділ на зовнішні та внутрішні, в результаті чого розширено їх різновиди, виокремлено індикатори конкурентної слабкості підприємства, що дозволяє сформувати підґрунтя для розробки стратегій його подальшого розвитку у вигляді сформульованих чинників розвитку КПП. У другому розділі подано загальну характеристику ПП «Кабекслайн»; проведено поглиблений аналіз сучасного стану будівельної галузі України, а також регіонального ринку будівельних послуг та конкурентної позиції, яку займає на ньому дане підприємство, аналіз його внутрішнього середовища; складено баланс факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ за методикою SWOT-аналізу. В третьому розділі обґрунтовано чинники формування, розвитку та укріплення конкурентних переваг диверсифікованого будівельного підприємства; на основі аналізу існуючих конкурентних переваг ПП «Кабекслайн» запропоновано стратегії його подальшого розвитку; в рамках реалізації стратегії концентрованого зростання отримала економічне обґрунтування пропозиція щодо облаштування в процесі зведення житлового будинку міжквартирних укриттів-вестибюлів, що надає підприємству вагому конкурентну перевагу у вигляді пропозиції спеціалізованої послуги відповідно до нових законів і будівельних норм. In the first chapter of the work, the strategic aspects of the formation and maintenance of competitive advantages of the enterprise, their essence, peculiarities of identification, approaches to classification are considered; based on the analysis of various approaches to understanding the concept of "competitive advantages of the enterprise" (CAE), based on the value-competency approach, a definition of this category is proposed, which should form the basis of the creation of an effective system for managing the competitive advantages of a construction enterprise; the approach to the classification of CAE has been improved, which involves their division into external and internal, as a result of which their varieties have been expanded, indicators of the company's competitive weakness have been singled out, which allows to form the basis for the development of strategies for its further development in the form of formulated factors of the development of CAE. In the second section, the general characteristics of the "Kabeksline" PE are given; an in-depth analysis of the current state of the construction industry of Ukraine, as well as the regional market of construction services and the competitive position of this enterprise in it, analysis of its internal environment was carried out; a balance of factors of the external and internal environments was drawn up using the SWOT analysis method. In the third section substantiates the factors of formation, development and strengthening of competitive advantages of a diversified construction enterprise; strategies for its further development are proposed based on the analysis of the existing competitive advantages of "Kabeksline" PE; as part of the implementation of the strategy of concentrated growth, the proposal regarding the arrangement of inter-apartment shelters-lobbies during the construction of a residential building, which gives the company a significant competitive advantage in the form of a specialized service offering in accordance with new laws and building regulations, received an economic justification.
  • Item
    Управління стратегічною гнучкістю підприємства в умовах викликів і загроз (на прикладі ТОВ «Монтажні системи» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2023-12-28) Кириченко, Єгор Олегович; Kirichenko, Egor
    У першому розділі роботи розглянуто ключові аспекти розвитку понятійного апарату гнучкості підприємства, представленого в наукових джерелах; запропоновано авторське визначення гнучкості та стратегічної гнучкості підприємства; подано класифікацію поняття гнучкості за критерієм системності; розроблено концепцію формування механізму забезпечення стратегічної гнучкості підприємства, як послідовного комплексу відповідних організаційних процедур та економічних інструментів адаптації підприємств до несподіваних і непередбачуваних впливів зовнішнього середовища. В другому розділі подано загальну характеристику підприємства; проведено поглиблений аналіз зовнішнього макросередовища та безпосереднього оточення даного підприємства, аналіз внутрішнього середовища; зроблено SNW-аналіз його сильних та слабких сторін; складено баланс факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ за методикою SWOT-аналізу. В третьому розділі визначено стратегію подальшого розвитку підприємства, напрямки укріплення його конкурентних позицій; запропоновано методичний підхід до оцінювання рівня стратегічної гнучкості підприємства; обґрунтовано економічну ефективність розвитку одного з напрямків діяльності підприємства – монтажу систем автономного тепловодопостачання. The first section considers the key aspects of the development of the conceptual apparatus of enterprise flexibility, presented in scientific sources; the author's definition of flexibility and strategic flexibility of the enterprise is proposed; the classification of the concept of flexibility according to the criterion of systematicity is given; the concept of formation of the mechanism of maintenance of strategic flexibility of the enterprise as a consistent complex of the corresponding organizational procedures and economic tools of adaptation of the enterprises to unexpected and unpredictable influences of external environment is developed. The second section presents a general description of the enterprise; an in-depth analysis of the external macroenvironment and the immediate environment of the enterprise, analysis of the internal environment; made SNW-analysis of its strengths and weaknesses; the balance of factors of external and internal environments according to a technique of SWOT-analysis is made. In the third section the strategy of further development of the enterprise, directions of strengthening of its competitive positions are defined; a methodical approach to assessing the level of strategic flexibility of the enterprise is proposed; the economic efficiency of the development of one of the company's activities – the installation of autonomous heating and water supply systems – is substantiated.
  • Item
    Формування стратегії розвитку бізнесу в умовах невизначеності (на прикладі ТОВ «Кропбуд» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2024-01-15) Криволап, Наталя Вікторівна; Kryvolap, Natalya
    У першому розділі роботи розглянуто ключові етапи історичного розвитку поняття «стратегія»; проведено аналіз сучасних підходів до його розуміння та розглянуто види стратегій, які входять до стратегічного набору підприємства; висвітлено стратегічні підходи до укріплення стратегічної позиції підприємства за рахунок проведення конкурентного аналізу галузі та вибору однієї з конкурентних стратегій за М. Портером; розглянуто особливості формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності; запропоновано авторське визначення понять «стратегія підприємства» та «невизначеність у функціонуванні системи (підприємства)». В другому розділі подано загальну характеристику підприємства; проведено поглиблений аналіз стану та перспектив розвитку ринку світлопрозорих конструкцій, аналіз конкурентних сил у даній галузі і позиції в ній аналізованого підприємства; зроблено SNW-аналіз його сильних та слабких сторін; складено баланс факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємства за методикою SWOT-аналізу. В третьому розділі визначено базисну еталонну і базисну конкурентну стратегію подальшого розвитку аналізованого підприємства; запропоновано удосконалений методичний підхід до формування інформаційного забезпечення процесу прийняття стратегічних рішень в умовах чотирьох видів (рівнів) невизначеності, а також методичний підхід до процесу сценарного планування; обґрунтовано вибір формувальної стратегії діяльності аналізованого підприємства, яка відповідає другому рівню невизначеності, а також освоєння ним виробництва металевих виробів у якості супутньої продукції. The first section of the work examines the key stages of the historical development of the concept of "strategy"; an analysis of modern approaches to its understanding was carried out and the types of strategies included in the strategic set of the enterprise were considered; strategic approaches to strengthening the strategic position of the enterprise by conducting a competitive analysis of the industry and choosing one of the competitive strategies according to M. Porter are highlighted; the peculiarities of the formation of the company's development strategy in conditions of uncertainty are considered; the author's definition of the concepts "enterprise strategy" and "uncertainty in the functioning of the system (enterprise)" is proposed. The second section provides a general description of the enterprise; an in-depth analysis of the state and prospects for the development of the transparent structures market, an analysis of competitive forces in this industry and the position of the analyzed enterprise in it was carried out; a SNW analysis of its strengths and weaknesses was made; a balance of factors of the external and internal environments of the enterprise was drawn up using the SWOT analysis method. In the third section, the basic reference and basic competitive strategy for the further development of the analyzed enterprise is defined; an improved methodical approach to the formation of information support for the strategic decision-making process in conditions of four types (levels) of uncertainty, as well as a methodical approach to the process of scenario planning, is proposed; the choice of the formative strategy of the analyzed enterprise's activity, which corresponds to the second level of uncertainty, as well as its development of the production of metal products as a by-product, is substantiated.
  • Item
    Стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства (на прикладі ТОВ «Монтажні системи» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2022-12-10) Хіміч, Юлія Анатоліївна; Khimich, Yuliya
    У першому розділі роботи розглянуто ключові аспекти теорії управління конкурентоспроможністю підприємств, її сучасний стан та особливості розвитку; на основі складеного переліку змістовних характеристик поняття «конкурентоспроможність підприємства» (КП) запропоновано визначення даної категорії, яке повинно лягти в основу створення ефективної системи управління конкурентоспроможністю електромонтажного підприємства; проведено аналіз найбільш застосовуваних методів оцінки КП з метою вибору найбільш прийнятного для електромонтажного підприємства; на основі аналізу полеміки, яка точиться навколо розуміння сутності стратегічного управління конкурентоспроможності підприємства (УКП), виокремлено підходи до його трактування та надано авторське визначення даного поняття. У другому розділі подано загальну характеристику ТОВ «Монтажні системи»; проведено поглиблений аналіз регіонального ринку електромонтажних послуг та конкурентної позиції, яку займає на ньому дане підприємство, аналіз його внутрішнього середовища; зроблено SNW-аналіз сильних та слабких сторін ТОВ; складено баланс факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ за методикою SWOT-аналізу. В третьому розділі обґрунтовано вибір методики оцінки конкурентоспроможності електромонтажного підприємства; на основі результатів проведеного експертного та соціологічного досліджень розраховано рівень інтегрального показника якості електромонтажних послуг ТОВ «Монтажні системи»; проведено оцінку рівня його конкурентоспроможності; визначено склад і характеристику основних елементів системи стратегічного УКП; особливу увагу приділено формуванню сукупності принципів, які мають бути покладені в основу створення ефективної системи стратегічного УКП, слугувати досягненню цілей об‘єкта управління; розроблено дієві пропозиції щодо стратегії подальшого розвитку аналізованого підприємства. In the first chapter of the work, the key aspects of the theory of enterprise competitiveness management, its current state and development features are considered; on the basis of a compiled list of meaningful characteristics of the concept of "enterprise competitiveness" (EC), a definition of this category is proposed, which should form the basis of the creation of an effective management system for the competitiveness of an electrical installation enterprise; the analysis of the most used methods of EC assessment was carried out in order to choose the most suitable one for the electrical installation company; on the basis of the analysis of the controversy surrounding the understanding of the essence of the strategic management of the competitiveness of the enterprise (MCE), the approaches to its interpretation are singled out and the author's definition of this concept is given. In the second section, a general description of Montageni Systyme LLC is presented; an in-depth analysis of the regional market of electrical installation services and the competitive position of this enterprise in it, analysis of its internal environment was carried out; a SNW analysis of the strengths and weaknesses of the LLC was made; a balance of factors of the external and internal environments was drawn up using the SWOT analysis method. In the third section, the choice of the methodology for assessing the competitiveness of the electrical installation enterprise is substantiated; based on the results of the conducted expert and sociological research, the level of the integral indicator of the quality of electrical installation services of Montagehni System LLC was calculated; the level of its competitiveness was assessed; the composition and characteristics of the main elements of the strategic MCE system are determined; special attention is paid to the formation of a set of principles that should be the basis for creating an effective system of strategic MCE, serve to achieve the goals of the management object; effective proposals regarding the strategy of further development of the analyzed enterprise were developed.
  • Item
    Управління стратегічними можливостями підприємства (на прикладі ТОВ «Нота-Бене» м. Кіровоград)
    (ЦНТУ, 2021-12-10) Осіна, Ірина Анатоліївна; Osina, Iryna
    У першому розділі роботи розглянуто ключові аспекти розвитку понятійного апарату стратегічних можливостей підприємства (СМП); запропоновано авторське визначення стратегічних можливостей; подано їх класифікацію за різними класифікаційними ознаками; визначено найбільш застосовувані методи діагностики стратегічних можливостей для встановлення перспектив стратегічного розвитку підприємства; з метою уніфікації підходів щодо оцінки управління СМП, розглянуто групи показників зовнішнього та внутрішнього впливів на рівень їх використання; на основі аналізу полеміки, яка точиться навколо розуміння сутності управління СМП, виокремлено підходи до його трактування та надано авторське визначення даного поняття; встановлено алгоритм управлінського реагування на зовнішні та внутрішні можливості стратегічного розвитку підприємства; розглянуто антикризові засади, основні підходи та принципи в управлінні СМП, зважаючи на ступінь загрози його кризового стану; розроблено стадії та етапи процесу управління стратегічними можливостями з урахуванням ступеня загрози кризового стану. У другому розділі подано загальну характеристику ТОВ «Нота-Бене»; проведено поглиблений аналіз будівельної галузі та безпосереднього оточення даного підприємства, аналіз його внутрішнього середовища; зроблено SNW-аналіз його сильних та слабких сторін; складено баланс факторів зовнішнього та внутрішнього середовищ за методикою SWOT-аналізу. В третьому розділі запропоновано комплексний підхід до управління та діагностування СМП, який забезпечує ідентифікацію наявної на підприємстві ситуації на основі дослідження її параметрів, проведення змін шляхом застосування найбільш прийнятної альтернативи на основі управлінського впливу на параметри; запропоновано методичний підхід до реалізації СМП з врахуванням ступеня загрози кризового стану, який дозволяє впровадити багатоальтернативний вибір стратегії з урахуванням ефективності управління стратегічними можливостями та ступеня прояву кризового стану; визначено напрямки використання стратегічних можливостей аналізованого підприємства і стратегію його подальшого розвитку; обґрунтовано економічну ефективність швидко виходу ТОВ «Нота-Бене» на ринок альтернативних джерел енергії. In the first section of the work the key aspects of the development of the conceptual apparatus of the strategic capabilities of the enterprise are considered (SCE); the author's definition of strategic opportunities is offered; their classification is given according to various classification features; the most applied methods of diagnostics of strategic opportunities for establishment of prospects of strategic development of the enterprise are defined; in order to unify the approaches to the assessment of SCE management, groups of indicators of external and internal influences on the level of their use are considered; based on the analysis of the controversy surrounding the understanding of the essence of SCE management, the approaches to its’ interpretation are singled out and the author's definition of this concept is given; the algorithm of managerial response to external and internal possibilities of strategic development of the enterprise is established; the anti-crisis principles, basic approaches and principles in the management of SCE are considered, taking into account the degree of threat of its crisis state; developed stages and stages of the process of strategic opportunity management, taking into account the degree of threat of crisis. The second section presents the general characteristics of Nota-Bene LLC; an in-depth analysis of the construction industry and the immediate environment of the enterprise, analysis of its internal environment; SNW-analysis of its strengths and weaknesses; the balance of factors of external and internal environments according to a technique of SWOT-analysis is made. The third section proposes a comprehensive approach to the management and diagnosis of SCE, which provides identification of the situation at the enterprise based on the study of its parameters, changes by using the most acceptable alternative based on managerial influence on the parameters; a methodical approach to the implementation of the SCE is proposed, taking into account the degree of threat of crisis, which allows to implement a multi-alternative choice of strategy, taking into account the effectiveness of strategic management and the degree of crisis; the directions of use of strategic possibilities of the analyzed enterprise and strategy of its further development are defined; the economic efficiency of Nota-Bene LLC's rapid entry into the market of alternative energy sources is substantiated.