Економічний факультет

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/762

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Оптимізація методики викладання здобувачам вищої освіти
    (SWorld&ProConference, 2022) Сисоліна, Н. П.; Кононенко, Л. В.; Сисоліна, І. П.; Кононенко, С. О.; Чумаченко, О. С.; Sysolina, N.; Kononenko, L.; Sysolina, I.; Kononenko, S.; Chumachenko, O.
    У праці розглянуто трансформування освітнього середовища з метою втілення концепції сталого розвитку. Наведено переваги та недоліки дистанційної форми навчання. Зазначено, що викладач надає здобувачу вищої освіти «інформацію», яка є основою формування знань. Наголошено про важливість, для розвитку творчих здібностей, застосування акмеологічного підходу. In the work the transformation of the educational environment with the purpose of realization of the concept of sustainable development is considered. Advantages and disadvantages of distance form of study are given. It is noted that the teacher gives the student of higher education "information", which is the basis of formation of knowledge. The importance for the development of creative abilities and the application of the akmeological approach is emphasized.
  • Item
    Підходи до оптимізації методики викладання здобувачам вищої освіти за другим (магістерським) рівнем в сучасних умовах
    (Наукові перспективи, 2022) Сисоліна, Н. П.; Кононенко, Л. В.; Сисоліна, І. П.; Кононенко, С. О.; Чумаченко, О. С.; Sysolina, N.; Kononenko, L.; Sysolina, I.; Kononenko, S.; Chumachenko, O.
    Сьогодні постає проблема оптимізації форм навчання у вищій школі. Одним з кардинальних завдань сьогодення є формування такого комплексу знань, який стане підґрунтям розвитку особистості як суб'єкта прогресивних перетворень. Для досягнення цієї мети є необхідним постійна оптимізація методики викладання. Особливо це стосується підготовки фахівців за другим (магістерським) рівнем. Останнім часом набуває все більшого розповсюдження така форма донесення лекційного як дистанційне навчання. При дистанційній формі навчання є можливим застосування сучасних інформаційних технологій, що значно оптимізують подання лекційного матеріалу. Дистанційна форма навчання поряд із суттєвими перевагами невільна від недоліків. Включення цифрових технологій у навчальний процес дає можливість значно його оптимізувати. Використання сучасних програмних продуктів відіграє важливу роль у фундаментальному переході від традиційної аудиторії до віртуального класу та системи дистанційного навчання. Переваги технології дистанційного навчання у тому, що вона дає можливість враховувати індивідуальні здібності, потреби, темперамент і зайнятість людини, що навчається, яка може проходити учбові курси в будь-якій послідовності, швидше або повільніше. Проте, дистанційні лекції виключають живе спілкування з викладачем. У статті розглянуті позитивні і негативні сторони дистанційного навчання, проведення бінарних лекцій, умови і можливості їх застосування в практиці учбового процесу. Розглянуто можливість застосування таких форм навчання як тьюторство і менторство. Приведено математичну модель чинників впливу на розвиток потенціалу особистості здобувача вищої освіти. Визначено, що для покращення якості майбутніх фахівців необхідно, крім комплексного, застосовувати й індивідуальний підхід. Today there is a problem of optimization of forms of education in higher school. One of the cardinal tasks of the present is formation of such a complex of knowledge which will become the basis of development of personality as a subject of progressive transformations. To achieve this goal, constant optimization of teaching methods is necessary. This is especially true for the training of specialists at the second (magister) level. Recently, such a form of presentation of the lecture as distance learning has become more and more widespread. At the distance form of training it is possible to use modern information technologies, which considerably optimize the presentation of lecture material. The distance form of training along with the essential advantages is not free from shortcomings. The inclusion of digital technologies in the educational process makes it possible to significantly optimize it. The use of modern software products plays an important role in the fundamental transition from a traditional audience to a virtual class and distance learning system.The advantages of distance learning technology are that it allows to take into account individual abilities, needs, temperament and employment of a person who studies, which can pass training courses in any sequence, faster or slower. However, remote lectures exclude live communication with the teacher. Positive and negative aspects of distance learning, conducting of binary lectures, conditions and possibilities of their application in practice of educational process are considered in the article. The possibility of applying such forms of study as tutoring and mentmaking is considered. The mathematical model of factors influencing the development of the potential of the individual candidate of higher education is given. It is determined that in order to improve the quality of future specialists it is necessary, besides complex, to apply individual approach.
  • Item
    Методика формування інформаційно-дослідницьких компетентностей у здобувачів вищої освіти засобами цифрових технологій
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Кононенко, С. О.; Кононенко, Л. В.; Манойленко, Н. В.
    У статті досліджено вплив цифрових технологій на методику формування інформаційно-дослідницьких компетентностей у здобувачів вищої освіти. Зазначено, що сучасне суспільство характеризується стрімким розвитком цифрових технологій. Розглянуті основні з них, які як очікується, призведуть до найбільш суттєвих змін в усіх сферах життєдіяльності людини. Досліджено переваги та недоліки використання найбільш поширених із цифрових технологій, що використовуються у сучасній вищий школі, а саме: платформ Moodle і Zoom. Розглянуті категорії «інформація» та «знання», встановлено їх відмінності. Зазначено, що у процесі освіти відбувається отримання здобувачем «інформації», яку він за певних умов може трансформувати на «знання». Доведено, що цей процес у сучасному середовище значно оптимізується за умов сформованих інформаційно-дослідницьких компетентностей. Також зазначено, що за умов наявності цих компетентностей людина отримує здатність до перманентного навчання протягом всього свого життя.
  • Item
    Мовна норма в українській науковій термінології
    (ЦНТУ, 2020) Бабич, Т. В.
    У тезах проаналізовано, що основою мовної норми в термінології слід вважати загальнолітературну мову, в тому числі для негуманітарних галузей. Цих вимог також заведено дотримуватись при словникових кодифікаціях термінів, спираючись на внутрішні закономірності та тенденції розвитку мови.
  • Item
    Перші спроби теоретико-економічного дослідження людського потенціалу (В. Петті, А. Сміт та Д. Рікардо)
    (Кропивницький : сайт http://rk.kr.ua, 2018) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.
    Аналізуються найвідоміші праці представників економічної теорії минулого у розрізі демографічної кризи України сьогодення The most famous representatives of economics of the past in terms of the demographic crisis Ukraine today are analyzed
  • Item
    Impact of lifelong learning on Innovative Process in Countries’ Economy
    (2017) Levchenko, A.; Horpynchenko, O.; Левченко, А. О.; Горпинченко, О. В.
    The paper is devoted to the research of the state of lifelong learning in contex conditions of formation of innovative-oriented model of economy. The introduction outlines the importance of knowledge and innovation, the role of high-tech technologies in the processes of working activities of employees in formating of human capital of the country. The next stage was the research of scientific papers by the issue of lifelong learning. The aim of the paper is to continue the previous researches about the importance of lifelong learning for the employees, enterprises and countries in general and to put forward the hypothesis about the impact of lifelong learning on the innovative processses in current conditions of economy's development. In the paper a descriptive method is used - to disclose the existing information about lifelong learning, a graphical method - to demonstrate the constituent elements of the system of lifelong learning in conditions of development of innovative integrated structures and economic and mathematical modeling - to establish the relationship between lifelong learning, the global innovation index and indicator of state of cluster development of countries. In the paper the above-mentioned indicators of European countries of 2016 were analyzed, the source of which were the statistical information of international materials, in particular: Eurostat, Global Competitiveness Report and Global Innovation Report. Стаття присвячена дослідженню стану безперервного навчання в контексті умов формування інноваційно-орієнтованої моделі економіки. У вступі викладено вагомість знань та інновацій, роль новітніх технологій в процесах трудової діяльності працівників у формуванні людського капіталу країни. Наступним етапом було дослідження наукових робіт з проблематики навчання протягом всього життя. Метою статті є продовження попередніх досліджень щодо аспекту вагомості навчання протягом всього життя для працівників, підприємств та країн в цілому і висунення гіпотези щодо впливу навчання протягом всього життя на інноваційні процеси в сучасних умовах розвитку економіки. В процесі написання було використано описовий метод, щоб розкрити наявну інформацію щодо безперервного навчання, графічний метод, щоб продемонструвати складові елементи системи безперервного навчання в умовах розвитку інноваційно-інтегрованих структур та економіко-математичне моделювання, щоб встановити ступінь взаємозв'язку між навчанням протягом всього життя, глобальним індексом інновацій та показником стану кластерного розвитку країн. В межах статті були проаналізовані вищезгадані показники 2016 року європейських країн, джерелом яких стали статистичні дані міжнародних матеріалів, зокрема: Євростат, доповідь «Глобальна конкурентоспроможність» та звіт «Глобальний інноваційний індекс».
  • Item
    Система державного управління науково-технічним розвитком
    (Кіровоград : „Поліграф-сервіс”, 2011) Могилей, А. О.; Mohiley, A.; Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.
    У статті розглядаються деякі погляди на роль і механізм державного регулювання науково-технічного розвитку в цілому та його окремих сфер в умовах ринкових відносин. Відзначено, що вирішення проблем регулювання науково-технічного розвитку має здійснюватися на збалансованій основі, враховувати взаємодію інноваційної політики з іншими складовими державного регулювання соціально-економічних процесів. In the article some views on the role and mechanism of state regulation of scientific and technical development in general and its individual spheres in the conditions of market relations are considered. It is noted that the decision of problems of regulation of scientific and technical development should be carried out on a balanced basis, taking into account the interaction of innovation policy with other components of state regulation of socio-economic processes.
  • Item
    В. Петті, А. Сміт та Д. Рікардо – дослідники людського потенціалу
    (Кіровоград : „Поліграф-сервіс”, 2008) Яковенко, Р. В.; Yakovenko, R.
    Аналізуються найвідоміші праці представників економічної теорії минулого у розрізі демографічної кризи України сьогодення The most famous representatives of economics of the past in terms of the demographic crisis Ukraine today are analyzed