Кафедра аудиту, обліку та оподаткування
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11445
Browse
Item Аудит виплат працівникам як інструмент підтвердження дотримання трудового та податкового законодавства(ЦНТУ, 2024-06-19) Магопець, Михайло Сергійович; Mahopets, MykhailoУ першому розділі розкриваються наявні підходи у науковій літературі та нормативних актах щодо визначення сутності поняття «виплати працівникам», як об’єкту аудиту, визначається їх нормативно-правове регулювання, висвітлюються питання інформаційного забезпечення аудиту виплат працівникам, теоретичні засади організації і методики аудиту виплат працівникам. В другому розділі висвітлюється порядок організації діяльності досліджуваного господарства, здійснюється оцінка досягнутих фінансово-економічних показників діяльності, описується порядок організації аудиту виплат працівникам, розкриваються практичні аспекти аудиту дотримання трудового законодавства під час нарахування та здійснення виплат працівникам та аудиту відповідності податковому законодавству утримань податків і зборів із здійснюваних виплат працівникам на матеріалах ФГ «Фефелов», описуються отримані результати аудиту. Третій розділ, містить рекомендації спрямовані на підвищення ефективності та якості аудиту виплат працівникам та заходи, спрямовані на удосконалення інформаційного забезпечення аудиту виплат працівникам. The first chapter reveals the available approaches in the scientific literature and regulatory acts regarding the definition of the essence of the concept of "employee benefits" as an audit object, defines their legal regulation, highlights the issue of information support for the audit of employee benefits, the theoretical foundations of the organization and methods of the audit of employee benefits. In the second section, the procedure for organizing the activities of the researched farm is highlighted, the achieved financial and economic performance indicators are evaluated, the procedure for organizing the audit of employee benefits is described, the practical aspects of the audit of compliance with labor legislation during the calculation and implementation of employee benefits and the audit of compliance with the tax legislation of tax withholdings and fees are revealed. of payments made to employees on the materials of FG "Fefelov", the results of the audit are described. The third section contains recommendations aimed at improving the efficiency and quality of the audit of employee benefits and measures aimed at improving the information support of the audit of employee benefits.Item Аудит зобов’язань підприємства як інструмент забезпечення надійності фінансової звітності(ЦНТУ, 2024-06-19) Маркідов, Павло Олегович; Markidov, PavloУ першому розділі визначено економічну сутність поняття «зобов’язання підприємства» як об’єкту аудиту, підходи щодо їх класифікації та оцінки, висвітлено порядок інформаційного забезпечення аудиту зобов’язань підприємства, розкрито теоретичні підходи до організації та методики проведення аудиту зобов’язань підприємства. Другий розділ присвячено висвітленню особливостей провадження діяльності ПП «Фавор», оцінці основних показників діяльності, дослідженню формування системи інформаційного забезпечення аудиту зобов’язань підприємства та процедурам проведення аудиту зобов’язань підприємства на матеріалах ПП «Фавор». Третій розділ містить рекомендації щодо напрямів удосконалення системи інформаційного забезпечення аудиту зобов’язань підприємства та заходам, спрямованим на підвищення ефективності аудиту. The first chapter defines the economic essence of the concept of "enterprise liabilities" as an object of audit, approaches to their classification and evaluation, the procedure for information provision of the audit of the enterprise's liabilities is highlighted, theoretical approaches to the organization and methods of conducting an audit of the enterprise's liabilities are revealed. The second section is devoted to highlighting the peculiarities of the activities of PE "Favor", evaluating the main indicators of activity, researching the formation of an information support system for the audit of the company's obligations and the procedures for conducting an audit of the company's obligations on the materials of PE "Favor". The third section contains recommendations on ways to improve the system of information support for the audit of the company's obligations and measures aimed at increasing the effectiveness of the audit.Item Діяльність об’єднань співвласників багатоквартирних будинків: облік, оподаткування та контроль(ЦНТУ, 2021-12-16) Малина, Оксана Валентинівна; Malyna, OksanaМалина О.В. Діяльність об’єднань співвласників багатоквартирних будинків: облік, оподаткування та контроль – Випускна кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. У вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи, наукове і практичне значення проведеного дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи. У першому розділі розглянуто юридичні підстави створення та існування, стан й особливості функціонування ОСББ; організацію і методику обліку діяльності ОСББ; порядок оподаткування та контролю діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Другий розділ містить опис організаційно-економічної характеристики досліджуваного об’єднання, порядок формування тарифу на послуги з обслуговування будинку та прибудинкової території, облік та контроль фінансово-господарської діяльності ОСББ. У третьому розділі розроблено та представлено рекомендації з покращення організації і методики обліку, оподаткування і контролю діяльності ОСББ, а також проблеми та шляхи їх вирішення задля поліпшення діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Висновки до роботи узагальнюють основні результати проведеного дослідження. Malyna O.V. Activities of associations of co-owners of apartment buildings: accounting, taxation and control. Graduation qualification work on the second (master's) level of higher education in the specialty 071 «Accounting and Taxation». – Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. – Kropyvnytskyi, 2021. The introduction of the work provides the relevance, purpose, objectives, object, subject, information base, methods, scientific and practical significance of the study and the structure of the final qualifying work. The first section considers the legal basis for the creation and existence, state and features of the functioning of condominiums; organization and methods of accounting for condominiums; the procedure for taxation and control of the activities of associations of co-owners of apartment buildings. The second section contains a description of the organizational and economic characteristics of the studied association, the procedure for forming a tariff for services for the maintenance of the house and adjacent territory, accounting and control of financial and economic activities of condominiums. The third section develops and presents recommendations for improving the organization and methods of accounting, taxation and control of condominiums, as well as problems and solutions to improve the activities of associations of co-owners of apartment buildings. Conclusions to the work summarize the main results of the study.Item Облік та аналіз оплати праці на підприємствах з виробництва технологічного обладнання(ЦНТУ, 2022-05-25) Козуб, Тетяна Анатоліївна; Kozub, TetianaВ першому розділі досліджено сутність поняття «заробітна плата», існуючі форми й системи оплати праці, теоретичні аспекти обліку оплати праці на підприємствах з виробництва технологічного обладнання, організацію та методику проведення аналізу оплати праці. У другому розділі здійснено організаційно-економічну характеристику та досліджено специфіку діяльності ТОВ «Завод технологічного обладнання», особливості організації та ведення обліку оплати праці, проведено аналіз оплати праці на підприємстві. В третьому розділі розроблено напрями удосконалення обліку та аналізу оплати праці на підприємствах з виробництва технологічного обладнання.The first section examines the essence of the concept of "wages", the existing forms and systems of remuneration, theoretical aspects of accounting for wages in enterprises for the production of technological equipment, organization and methods of analysis of wages. In the second section the organizational and economic characteristics are carried out and the specifics of the activity of the Plant "Technological Equipment Plant", the peculiarities of the organization and maintenance of payroll accounting, the analysis of wages at the enterprise. In the third section the directions of improvement of the account and the analysis of payment at the enterprises on manufacture of the technological equipment are developed.Item Облік та аналіз основних засобів в системі прийняття управлінських рішень щодо підвищення ефективності їх використання(ЦНТУ, 2024-01-25) Кічанова, Ольга Вікторівна; Kichanova, OlgaВ першому розділі «Теоретичні засади обліку та аналізу основних засобів у системі прийняття управлінських рішень щодо підвищення ефективності їх використання» розглядається науковий підхід до визначення сутності основних засобів та їх класифікації, досліджено теоретичні засади обліку основних засобів у системі управління матеріально-технічною базою підприємства, розкрито методику аналізу основних засобів у системі прийняття рішень щодо підвищення ефективності їх використання. У другому розділі «Облік та аналіз основних засобів у системі прийняття управлінських рішень щодо підвищення ефективності їх використання у ТОВ «Три Стар» здійснено організаційно-економічну характеристику підприємства, досліджено особливості організації обліку та аналізу в ТОВ «Три Стар» у контексті функціонування системи підтримки прийняття рішень, вивчено процес ведення обліку та проведено аналіз основних засобів у системі прийняття управлінських рішень щодо підвищення ефективності їх використання на підприємстві. В третьому розділі «Удосконалення обліку та аналізу основних засобів у системі прийняття управлінських рішень щодо підвищення ефективності їх використання» розроблено напрямки удосконалення обліку основних засобів у системі підтримки прийняття управлінських рішень, шляхи підвищення ефективності використання основних засобів та пропозиції щодо удосконалення методики проведення аналізу. In the first chapter "Theoretical principles of accounting and analysis of fixed assets in the management decision-making system for increasing the efficiency of their use" the scientific approach to determining the essence of fixed assets and their classification is considered, the theoretical principles of accounting for fixed assets in the management system of the material and technical base of the enterprise are investigated, disclosed the method of analysis of fixed assets in the decision-making system for increasing the efficiency of their use. In the second chapter "Accounting and analysis of fixed assets in the management decision-making system regarding the improvement of the efficiency of their use at Three Star LLC, the organizational and economic characteristics of the enterprise were carried out, the peculiarities of the organization of accounting and analysis at Three Star LLC were investigated in the context of the operation of the adoption support system decisions, the accounting process was studied and the analysis of fixed assets in the management decision-making system was carried out in order to improve the efficiency of their use at the enterprise. In the third section, "Improving the accounting and analysis of fixed assets in the management decision-making system to improve the efficiency of their use", directions for improving the accounting of fixed assets in the management decision-making support system, ways to increase the efficiency of the use of fixed assets and proposals for improving the analysis methodology have been developed.Item Облік та аудит товарних запасів в системі управління підприємств фармацевтичного бізнесу(ЦНТУ, 2021-12-21) Назаренко, Анна Сергіївна; Nazarenko, AnnaНазаренко А.С. Облік та аудит товарних запасів в системі управління підприємств фармацевтичного бізнесу. – Випускна кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. У вступі роботи ознайомлено з актуальністю, метою, завданнями, предметом, об’єктом, інформаційною базою, методами дослідження та структурою випускної кваліфікаційної роботи, а також науковим і практичним значенням дослідження й апробацією результатів. Перший розділ містить дослідження місця, значення і ролі товарних запасів у системі управління підприємств фармацевтичного бізнесу; організацію і методику обліку товарних запасів; порядок проведення аудиту товарних запасів. У другому розгляді наведено організаційно-економічну характеристику ПАТ «Ліки Кіровоградщини», оцінено систему його обліку та внутрішнього контролю, описано порядок ведення обліку та проведення аудиту товарних запасів. Третій розділ представляє рекомендації з покращення організації і методики обліку та аудиту товарних запасів і шляхи вдосконалення діяльності підприємств фармацевтичного бізнесу. Висновки роботи узагальнюють отримані результати проведеного дослідження. Nazarenko A.P. Accounting and audit of commodity stock in the management system of pharmaceutical businesses. – Graduation qualification work on the second (master's) level of higher education in the specialty 071 "Accounting and Taxation". - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. – Kropyvnytskyi, 2021. The introduction introduces the relevance, purpose, objectives, subject, object, information base, research methods and structure of the final qualifying work, as well as the scientific and practical significance of the study and testing of results. The first section contains a study of the place, importance and role of inventories in the management system of pharmaceutical businesses; organization and methods of inventory accounting; the procedure for auditing inventories. The second consideration presents the organizational and economic characteristics of PJSC "Medicines of Kirovograd region", evaluates the system of its accounting and internal control, describes the procedure for accounting and auditing inventories. The third section presents recommendations for improving the organization and methods of accounting and auditing inventories and ways to improve the activities of pharmaceutical companies. The conclusions of the work summarize the results of the study.Item Облік та контроль доходів і видатків бюджетних установ: вітчизняна практика та напрями удосконалення(ЦНТУ, 2024-01-17) Свірень, Марина Миколаївна; Sviren, MarinaУ вступі наведено актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення здійсненого дослідження та апробацію його результатів. Перший розділ містить особливості діяльності комунальних некомерційних підприємств із надання медичної допомоги та їх вплив на формування доходів і видатків; порядок формування доходів і видатків перетворених закладів охорони здоров’я із бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства; теоретичні засади обліку та контролю доходів і видатків закладів охорони здоров’я перетворених із бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику та особливості формування доходів і видатків, а також їх обліку й контролю у КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» КМР», м. Кропивницький. Третій розділ представляє рекомендації з покращення механізму формування, обліку та контролю доходів і видатків закладів охорони здоров’я, що перетворені з бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The introduction presents the relevance, purpose, task, object, subject, information base, research methods and the structure of the final qualification work, as well as presents the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results. The first section contains the peculiarities of the activities of communal non-commercial enterprises providing medical care and their influence on the formation of income and expenses; the procedure for the formation of income and expenses of transformed health care institutions from budget institutions to communal non-commercial enterprises; theoretical principles of accounting and control of income and expenses of health care institutions transformed from budget institutions into communal non-commercial enterprises. In the second section, the organizational and economic characteristics and peculiarities of the formation of income and expenses, as well as their accounting and control in the KNP "City maternity hospital with the functions of a perinatal center of the II level" of KMR, Kropyvnytskyi are given. The third section presents recommendations for improving the mechanism of formation, accounting and control of income and expenses of health care institutions, which have been transformed from budget institutions into communal non-commercial enterprises. The conclusions contain a generalization of the obtained research results.Item Облік та оподаткування операцій з основними засобами підприємства(ЦНТУ, 2024-01-23) Михалевська, Юлія Геннадіївна; Mykhalevska, YuliaУ першому розділі розкривається сутність основних засобів, як економічної та обліково-аналітичної категорії, визначається місце основних засобів в системі матеріально-технічного потенціалу підприємства, визначається склад, класифікація та підходи щодо оцінки основних засобів, висвітлюються теоретичні основи обліку і оподаткування операцій з основними засобами. Другий розділ присвячений організаційно-економічна характеристика діяльності досліджуваного підприємства, характеризується організація первинного, аналітичного, синтетичного обліку надходження, переміщення та вибуття основних засобів, визначається порядок відображення операцій з основними засобами на рахунках бухгалтерського обліку, розкривається діюча методика нарахування амортизації а також висвітлюються питання пов’язані із оподаткуванням операцій з основними засобами на досліджуваному підприємстві. У третьому розділі наводяться рекомендації щодо підвищення ефективності організації облікового процесу операцій з основними засобами та заходи, спрямовані на удосконалення документального забезпечення відображення операцій з основними засобами в системі бухгалтерського обліку. The first chapter reveals the essence of fixed assets as an economic and accounting-analytical category, determines the place of fixed assets in the system of material and technical potential of the enterprise, determines the composition, classification and approaches to the assessment of fixed assets funds, the theoretical basis of accounting and taxation of operations with fixed assets is highlighted. The second section is devoted to the organizational and economic characteristics of the activity of the investigated enterprise, characterized by the organization of primary, analytical, synthetic accounting of the receipt, movement and disposal of the main funds, the procedure for displaying transactions with fixed assets on accounting accounts is determined, the current method of calculating depreciation is disclosed, and issues related to the taxation of transactions with fixed assets at the researched enterprise. In the third section there are recommendations for increasing the efficiency of the organization of the accounting process of operations with fixed assets and measures aimed at improving the documentary support for the display of operations with fixed assets in the accounting system.Item Облік і аналіз в системі управління витратами підприємства(ЦНТУ, 2024-01-25) Підкова, Наталія Олександрівна; Pidkova, NataliaВ першому розділі досліджено економічну сутність витрат підприємства, визначено їх види та класифікацію, вивчено порядок організації і методики обліку витрат в системі управління підприємством та наведено порядок проведення аналізу витрат діяльності підприємства. Другий розділ присвячено дослідженню практичних аспектів обліку та аналізу в системі управління витратами підприємства, а саме, проведено організаційну та фінансово-економічну характеристику діяльності ТОВ «Завод елеваторних машин», досліджено порядок організації та ведення обліку витрат діяльності на матеріалах ТОВ «Завод елеваторних машин» та здійснено аналіз витрат діяльності досліджуваного підприємства. У третьому розділі визначено перспективні напрямки удосконалення обліку витрат діяльності підприємства та підходи щодо удосконалення методики проведення аналізу витрат діяльності підприємства. In the first chapter, the economic essence of the company's costs is investigated, their types and classification are determined, the order of organization and cost accounting methods in the company's management system is studied, and the procedure for analyzing the costs of the company's activities is given. The second section is devoted to the study of practical aspects of accounting and analysis in the cost management system of the enterprise, namely, the organizational and financial and economic characteristics of the activities of LLC "Elevator Machine Plant" LLC were carried out, the order of organization and accounting of activity costs was investigated using the materials of "Elevator Machine Plant" LLC and an analysis of the costs of the enterprise under study was carried out. In the third section, promising directions for improving the cost accounting of the company's activity and approaches to improving the methodology of the analysis of the company's activity costs are defined.Item Облік і контроль діяльності підрозділів громадського харчування в інформаційному забезпеченні управління підприємством(ЦНТУ, 2021-12-24) Давидова, Марія Олександрівна; Davydova, MariiaВипускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. В першому розділі розкрито теоретико – методичні засади обліку та контролю в системі забезпечення управління підрозділами громадського харчування: розглянуто теоретичні основи інформаційного забезпечення управління підрозділами громадського харчування; досліджено організацію обліку та порядок проведення контролю діяльності підрозділів громадського харчування. У другому розділі розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства та проаналізовано фінансовий стан ДП «СхідГЗК», досліджено інформаційно-облікове забезпечення підрозділу громадського харчування, організацію та методику контролю на досліджуваному підприємстві. У третьому розділі розроблені напрями оптимізації обліку і контролю підрозділів громадського харчування в умовах застосування інформаційних технологій та надано рекомендації щодо підвищення ефективності інформаційного забезпечення системи управління підрозділами громадського харчування.Graduation qualification work on the second (master`s) level of higher education in the specialty 071 “Accounting and Taxation”; of the educational-professional program “Accounting and Taxation in Business Management and the Public Sector of Economy”. - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kropyvnytskyi, 2021. In the first section theoretical and methodical approaches to the control in the system of management of catering were disclosed: the theoretical foundations of information security for the management of enterprises of the catering were considered ; procedure for carrying out the control of enterprises of the catering was researched. At the second part, an organizationally-economic description of the enterprise was carried out and the financial stand of SE “SkhidGZK”, the information and accounting support of the public catering department, the organization and methods of control at the researched enterprise are investigated. In the third part directions optimization of the accounting and control of the development of public catering units in the conditions of application of information technologies were developed and recommendations on increase of efficiency of information support of the management system of public catering units are given.Item Облік і контроль праці та її оплати у закладах дошкільної освіти(ЦНТУ, 2024-01-25) Врадій, Руслан Едуардович; Vradiy, RuslanУ вступі роботи узагальнено актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також наведено наукове і практичне значення здійсненого дослідження та апробацію його результатів. Перший розділ представляє працю та її оплату як соціально-економічні категорії, особливості відображення праці та її оплати у закладах дошкільної освіти, організаційно-методичні аспекти обліку та контролю розрахунків з оплати праці. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику діяльності закладу дошкільної освіти № 1 «Пролісок» Компаніївської селищної ради, смт. Компаніївка, Компаніївський р-н., Кіровоградська обл., а також на практичному досвіді представлено особливості обліку та контролю праці і її оплати у ньому. Третій розділ містить напрямки поліпшення організації та методики обліку і контролю розрахунків з оплати праці в закладах дошкільної освіти, а також рекомендації з удосконалення механізму здійснення оплати праці. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The introduction of the work summarizes the relevance, purpose, task, object, subject, information base, research methods and structure of the final qualification work, as well as the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results. The first section presents work and its payment as socio-economic categories, features of the display of work and its payment in preschool education institutions, organizational and methodical aspects of accounting and control of payment calculations. In the second section, the organizational and economic characteristics of the preschool education institution No. 1 "Prolisok" of the Company settlement council, village Kompaniivka, Kompaniiv district, Kirovohrad region, as well as practical experience features of labor accounting and control and its payment are presented. The third section contains directions for improving the organization and methods of accounting and control of payment calculations in preschool education institutions, as well as recommendations for improving the payment mechanism. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item Облік і контроль фінансування діяльності органів місцевого самоврядування(ЦНТУ, 2024-01-15) Бубнов, Богдан Олегович; Bubnov, BohdanПерший розділ містить передумови виникнення та становлення фінансової автономії діяльності органів місцевого самоврядування; особливості організації обліку фінансування діяльності та порядок підготовки і представлення звітності органами місцевого самоврядування; теоретичні засади контролю фінансування діяльності органів місцевого самоврядування. У другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику діяльності Рівнянської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області, а також на практичному досвіді фінансового відділу виконавчого комітету досліджуваного органу місцевого самоврядування наведено особливості обліку та контролю їх фінансування. Третій розділ узагальнює напрямки поліпшення організації та методики обліку і контролю у фінансових відділах виконавчих комітетів органів місцевого самоврядування та рекомендації з покращення фінансування діяльності органів місцевого самоврядування. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The first section contains the prerequisites for the emergence and establishment of financial autonomy of the activities of local self-government bodies; peculiarities of the organization of activity financing accounting and the procedure for preparation and presentation of reports by local self-government bodies; theoretical principles of controlling the financing of activities of local self-government bodies. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the activity of the Rivne village council of the Novoukrainian district of the Kirovohrad region, as well as the practical experience of the financial department of the executive committee of the local self-government body under study. The third section summarizes directions for improving the organization and methods of accounting and control in the financial departments of the executive committees of local self-government bodies and recommendations for improving the financing of the activities of local self-government bodies. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item Облік, аналіз та контроль публічних закупівель: оцінка ефективності та напрями вдосконалення(ЦНТУ, 2021-12-21) Куценко, Марина Вікторівна; Kutsenko, MarynaКуценко М.В. Облік, аналіз і контроль публічних закупівель: оцінка ефективності та напрями вдосконалення. – Випускна кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. У вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, інформаційну базу та методи випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення проведеного дослідження. У першому розділі розглянуто теоретичні засади обліку, контролю та аналізу публічних закупівель. У другиому розділі описано особливості обліку, контролю та аналізу здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в КНП «Долинська центральна лікарня Долинської міської ради». У третьому розділі надано оцінку ефективності та напрями вдосконалення публічних закупівель. Висновки до роботи представляють узагальнення отриманих результатів дослідження. Kutsenko MV. Accounting, analysis and control of public procurement: evaluation of efficiency and areas for improvement. - Graduation qualification work for the second (master's) level of higher education. - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kropyvnytskyi, 2021. The introduction of the work presents the relevance, purpose, objectives, subject, object, information base and methods of final qualification work, as well as the scientific and practical significance of the study. The first section considers the theoretical foundations of accounting, control and analysis of public procurement. The second section describes the features of accounting, control and analysis of procurement of goods, works and services in KNP "Dolynska Central Hospital of Dolynska City Council". The third section provides an assessment of the effectiveness and areas for improvement of public procurement. Conclusions to the work are a summary of the results of the study.Item Облік, аудит та аналіз фінансових результатів в інформаційній системі оцінювання ефективності діяльності суб’єкта господарювання(ЦНТУ, 2021-12-23) Пшеницька, Світлана Віталіївна; Pshenytska, SvitlanaПшеницька С.В. Облік, аудит та аналіз фінансових результатів в інформаційній системі оцінювання ефективності діяльності суб’єкта господарювання. – Випускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. У першому розділі «Теоретико - методичні основи обліку, аудиту та аналізу фінансових результатів в інформаційній системі оцінювання ефективності діяльності суб’єкта господарювання» досліджено підходи щодо визначення сутності фінансових результатів у науковій фаховій літературі та нормативно-правових актах, висвітлюються основні підходи до формування фінансових результатів, визначаються теоретичні основи організації обліку фінансових результатів, окреслюється мета, завдання та процедури аудиту фінансових результатів, висвітлюється методика проведення аналізу фінансових результатів. В другому розділі «Облік, аудит та аналіз фінансових результатів як інформаційна основа оцінювання ефективності діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Компанія «Савіл» надається організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства, описується організація обліку фінансових результатів, проводиться аналіз фінансових результатів, здійснюється їх аудиторська перевірка та узагальнюються результати аудиторської перевірки. Третій розділ «Напрями удосконалення обліку, аудиту та аналізу фінансових результатів діяльності підприємства», містить рекомендації щодо визначення перспективних напрямів удосконалення обліку фінансових результатів в частині формування облікової політики, внесення змін до чинного Плану рахунків бухгалтерського обліку, підходи щодо корегування та доповнення методики аудиту і аналізу фінансових результатів. Pshenytska S.V. Accounting, audit and analysis of financial results in the information system of evaluating the effectiveness of the entity. - Graduate qualification work for the second (master's) higher education degree in specialty 071 "Accounting and taxation" of the educational-professional program " Accounting and Taxation in Business Administration and Public Sector". – Central Ukrainian National Technical University Ministry of Education and Science of Ukraine. – Kropyvnytskyi, 2021. The first section "Theoretical - methodological foundations of accounting, auditing and analysis of financial results in the information system for evaluating the effectiveness of the entity" explores approaches to determining the nature of financial results in scientific literature and regulations, highlights the main approaches to financial results , the theoretical bases of the organization of the account of financial results are defined, the purpose, tasks and procedures of audit of financial results are outlined, the technique of carrying out the analysis of financial results is covered. The second section "Accounting, audit and analysis of financial results as an information basis for evaluating the effectiveness of the enterprise (on the materials of LLC" Savil Company "provides organizational and economic characteristics of the study, describes the organization of financial results, analyzes financial results, audits and summarize the results of the audit. The third section "Directions for improving the accounting, auditing and analysis of financial results of the enterprise" contains recommendations for determining promising areas for improving the accounting of financial results in terms of accounting policy, amendments to the current Chart of Accounts, approaches to adjust and supplement audit and analysis methods financial results.Item Облікове забезпечення та контроль розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість(ЦНТУ, 2022-12) Базанова, Катерина Андріївна; Bazanova, KaterynaУ вступі обґрунтовано актуальність теми, визначено мету, завдання, об’єкт і предмет дослідження, представлено наукове і практичне значення, а також апробацію отриманих результатів та структуру роботи. У першому розділі наведено економічний зміст, історію впровадження ПДВ та його роль у надходженнях до Державного бюджету України, а також теоретичні засади облікового забезпечення і контролю розрахунків з бюджетом за ПДВ. Другий розділ присвячено практичним аспектам обліку і контролю нарахування та сплати податку на додану вартість на ТОВ «ВКЦ ОЛЕУМ». Третій розділ містить рекомендації з покращення облікового забезпечення та контролю порядку нарахування і сплати ПДВ, а також напрямки вдосконалення порядку адміністрування податку на додану вартість. Висновки до роботи узагальнюють отримані результати дослідження.The introduction substantiates the relevance of the topic, defines the goal, task, object and subject of the research, presents the scientific and practical significance, as well as the approbation of the obtained results and the structure of the work. The first chapter provides the economic content, the history of the introduction of VAT and its role in revenues to the State Budget of Ukraine, as well as the theoretical principles of accounting support and control of settlements with the VAT budget. The second section is devoted to the practical aspects of accounting and control of the calculation and payment of value added tax for OLEUM LLC. The third section contains recommendations for improving accounting support and control of the procedure for calculating and paying VAT, as well as directions for improving the procedure for the administration of value added tax. Conclusions to the work summarize the obtained research results.Item Обліково-аналітичне забезпечення та внутрішній контроль операцій із запасами: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку(ЦНТУ, 2024-01-17) Хлистун, Тетяна Павлівна; Khlystun, TetianaПерший розділ розкриває економічний зміст, необхідність створення суб’єктами підприємництва та класифікацію запасів; теоретичні засади формування обліково-аналітичного забезпечення операцій із запасами; мету, завдання та основні напрямки внутрішнього контролю операцій із запасами. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику ТОВ «ХІРТА», що знаходиться в м. Кропивницький, а також описано практичні засади формування обліково-аналітичного забезпечення та внутрішнього контролю операцій із запасами на досліджуваному підприємстві. Третій розділ представляє напрямки покращення обліково-аналітичного забезпечення операцій із запасами та рекомендації з удосконалення внутрішнього контролю запасів. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The first chapter reveals the economic content, the need to create entrepreneurship by subjects and the classification of stocks; theoretical principles of formation of accounting and analytical support for operations with stocks; the purpose, tasks and main directions of internal control of operations with stocks. In the second chapter, the organizational and economic characteristics of "HIRTA" LLC, located in the city of Kropyvnytskyi, are given, as well as the practical principles of the formation of accounting and analytical support and internal control of operations with stocks at the investigated enterprise are described. The third section presents directions for improving the accounting and analytical support of inventory operations and recommendations for improving internal inventory control. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item Обліково-аналітичне забезпечення управління діяльністю комунальних некомерційних підприємств сфери охорони здоров’я(ЦНТУ, 2021-12-24) Волошин, Станіслав Олександрович; Voloshyn, StanislavВипускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо-професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. В першому розділі проаналізовано діяльність закладів охорони здоров’я як об’єкту обліку і аналізу, з’ясовано їх значення для країни; визначено сутність, складові та функції обліково-аналітичного забезпечення управління діяльністю комунальних некомерційних підприємств сфери охорони здоров’я. У другому - наведено організаційно - економічну характеристику та надана оцінка ефективності фінансування комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико санітарної допомоги" і розглянуто сучасний стан його обліково аналітичного забезпечення управління діяльністю. У третьому розділі розроблено напрями підвищення ефективності обліково-аналітичного забезпечення управління діяльністю та наведено пропозиції щодо удосконалення обліку комунальних некомерційних підприємств. Graduation qualification work on the second (master's) level of higher education in the specialty 071 "Accounting and Taxation" of the educational-professional program "Accounting and Taxation in Business Management and the Public Sector of Economy". - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kropyvnytskyi, 2021. In the first section, the activities of health care institutions as an object of accounting and analysis are analyzed, their significance for the country; The essence, components and functions of accounting and analytical support for the management of municipal non-profit enterprises of health care are determined. In the second, the organizational and economic characteristics are provided and an assessment of the effectiveness of financing of the municipal non-profile enterprise "Center of Primary Medical Sanitary Aid" is provided and the current state of its accounting and analytical management of management activities is considered. In the third section, directions of increasing the efficiency of accounting and analytical management of activities are developed and proposals for improving the accounting of communal non-profit enterprises are presented.Item Обліково-інформаційне забезпечення оцінки ефективності грошових потоків підприємства(ЦНТУ, 2024-01-15) Слободяник, Альона Миколаївна; Slobodianyk, AlyonaУ першому розділі висвітлюється сутність грошових потоків підприємства, їх види, підходи щодо класифікації та визначаються фактори, які обумовлюють їх формування, розкриваються підходи до формування інформації про грошові потоки в системі бухгалтерського обліку та методика оцінки ефективності грошових потоків на підставі проведення аналітичних процедур. В другому розділі описуються організаційні засади провадження діяльності досліджуваного підприємства, здійснюється аналіз його основних фінансово-економічних показників діяльності, надається характеристика порядку та організації ведення бухгалтерського обліку грошових коштів, висвітлюється інформація щодо показників руху грошових коштів в облікових регістрах і звітності за основними його напрямками, здійснюється оцінка ефективності грошових потоків підприємства. Третій розділ містить рекомендації щодо удосконалення методики і організації обліку та аналізу грошових потоків, визначаються пріоритетні напрямки оптимізації грошових потоків. The first chapter highlights the essence of the cash flows of the enterprise, their types, approaches to classification and determines the factors that determine their formation, reveals the approaches to the formation of information about cash flows in the accounting system accounting and methods of assessing the effectiveness of cash flows based on analytical procedures. In the second chapter the organizational principles of the activity of the researched enterprise are described, its main financial and economic indicators of activity are analyzed, the procedure and organization of cash accounting are described, it is highlighted information on cash flow indicators in accounting registers and reporting in its main directions, an assessment of the effectiveness of the company's cash flows is carried out. The third section contains recommendations for improving the methodology and organization of accounting and analysis of cash flows, the priority directions for optimizing cash flows are determined.Item Обліково-інформаційне забезпечення процесів ефективного управління об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків(ЦНТУ, 2022-12) Бідненко, Анастасія Романівна; Bidnenko, AnastasiaУ вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення проведеного дослідження та апробацію його результатів. У першому розділі наведено правовий статус, особливості діяльності ОСББ та їх вплив на обліково-інформаційне забезпечення; визначення сутності обліково-інформаційного забезпечення процесів управління ОСББ та теоретичні засади організації і методики обліку діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Другий розділ містить опис організаційно-економічної характеристики ОСББ «ІВУШКА-2»; порядок формування тарифу на послуги з утримання будинку та прибудинкової території; основні положення облікової політики і порядку ведення обліку господарської діяльності на ОСББ «ІВУШКА-2». У третьому розділі наведено напрямки покращення обліку діяльності ОСББ із метою підвищення ефективності управління ними та показники ефективності діяльності ОСББ і рекомендації з їх використання. Висновки до роботи представляють узагальнення отриманих результатів дослідження. In the introduction of the paper, the relevance, purpose, task, subject, object, research methods and structure of the graduation thesis are given, as well as the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results are presented. In the first section, the legal status, peculiarities of condominium activities and their impact on accounting and information support are given; determination of the essence of accounting and information provision of condominium management processes and theoretical principles of organization and accounting methods of activities of associations of co-owners of multi-apartment buildings. The second section contains a description of the organizational and economic characteristics of the "IVUSHKA-2" condominium; the procedure for forming a tariff for services for the maintenance of the house and the surrounding area; the main provisions of the accounting policy and the procedure for keeping records of economic activity at the "IVUSHKA-2" condominium. In the third section, directions for improving the accounting of condominium activities in order to improve the efficiency of their management and indicators of the effectiveness of condominium activities and recommendations for their use are given. The conclusions to the work represent a generalization of the obtained research results.Item Обліково-інформаційне забезпечення управління витратами в зерновому виробництві(ЦНТУ, 2021-12-21) Коляса, Ольга Миколаївна; Koliasa, OlhaКоляса О.М. Обліково-інформаційне забезпечення управління витратами в зерновому виробництві. – Випускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо-професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню практичних аспектів обліково – аналітичного забезпечення управління витратами у рослинництві. Робота спрямована на узагальнення напрацювань науковців, нормативно – методичної літератури, оцінку практичного досвіду, визначення напрямів та розробку рекомендацій з облікової політики з витрат та обліково – аналітичного забезпечення управління витратами. Узагальнено галузеві особливості рослинництва, з’ясовано їх вплив на нормативну регламентацію обліку витрат у рослинництві та формування системи обліково – аналітичного забезпечення управління витратами. Представлено результати аналізу організаційних та економічних особливостей, оцінено облікову політику та стан інформаційного забезпечення управління витратами у рослинництві ФГ «Чайка». Висвітлено методичні особливості та з’ясовано проблеми обліку в системі операційного управління витратами у рослинництві та обгрунтовано рекомендації з удосконалення обліково – аналітичного забезпечення управління витратами в системі управлінського обліку у рослинництві ФГ «Чайка». Надані практичні рекомендації в частині облікової політики з витрат та обліково – аналітичного забезпечення управління витратами за полем сівазміни на підставі розробки технологічних карт та використання системи облікових регістрів за центром відповідальності – польова бригада. Kolyasa O. Accounting and information support for cost management in grain production. - Graduation qualification work on the second (master's) level of higher education in the specialty 071 "Accounting and Taxation" of the educational-professional program "Accounting and Taxation in Business Management and the Public Sector of Economy". - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kropyvnytskyi, 2021. The final qualifying work is devoted to the research of practical aspects of accounting and analytical support of cost management in crop production. The work is aimed at generalizing the work of scientists, normative - methodological literature, evaluation of practical experience, determination of directions and development of recommendations on cost accounting policy and accounting - analytical support of cost management. The branch peculiarities of crop production are generalized, their influence on the normative regulation of cost accounting in crop production and formation of the system of accounting and analytical support of cost management is clarified. The results of the analysis of organizational and economic features are presented, the accounting policy and the state of information support of cost management in crop production of FG "Chaika" are estimated. The methodological features and problems of accounting in the system of operational cost management in crop production are clarified and recommendations for improving the accounting and analytical support of cost management in the system of management accounting in crop production FG "Chaika" are substantiated. Practical recommendations are given in the part of cost accounting policy and accounting - analytical support of cost management in the field of crop rotation on the basis of development of technological maps and use of the system of accounting registers at the center of responsibility - field team.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »