Кафедра маркетингу та економічної теорії

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11965

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Розробка комплексу маркетингу
    (ЦНТУ, 2024-12) Болоцький, Олександр Сергійович; Bolotskii, Oleksandr
    Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Розробка комплексу маркетингу" В даній роботі розглядається один із напрямків проведення товарої стратегії за допомогою розробки та здійснення асортиментної політики. Асортиментна політика є невід’ємною частиною функціонування Фірми. Вона необхідна для того, щоб Фірма максимально задовольняла потреби споживачів та отримувала прибуток. Тому саме управління товарообігом, асортиментом, є найважливішим в товарній політиці Фірми. Цінова політика для алкогольної і тютюнової продукції регламентована державою. Політика просування надає Фірмі більше простору для творчої діяльності, зокрема цілком можливо використовувати такі засоби основних і додаткових маркетингових комунікацій, як реклама, стимулювання продажів, звязки з громадскістю, виставки та ярмарки, спонсорство та меценатство, брендінг, інтегровані маркетингові комунікації в місці продажу. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "Development of a marketing mix" This paper examines one of the directions of implementing a product strategy through the development and implementation of an assortment policy. Assortment policy is an integral part of the functioning of the Company. It is necessary for the Company to maximally satisfy the needs of consumers and make a profit. Therefore, it is the management of product turnover, assortment, that is the most important in the Company's product policy. The pricing policy for alcoholic and tobacco products is regulated by the state. The promotion policy gives the Company more space for creative activity, in particular, it is quite possible to use such means of basic and additional marketing communications as advertising, sales promotion, public relations, exhibitions and fairs, sponsorship and patronage, branding, integrated marketing communications at the point of sale.
  • Item
    Використання комплексу маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства
    (ЦНТУ, 2023-12) Калініченко, Марина Вікторівна; Kalinichenko, Maryna
    Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему: "Використання комплексу маркетингу в маркетинговій діяльності підприємства" Молочна індустрія України займає провідних місце в агропромисловому комплексі. Наша країна має всі умови для розвитку молочної промисловості. Оптимальні природно-кліматичні мови, достатньо розвинена молочна галузь дозволяє зайняти лідируючі позиції в Європі. Проте останніми роками все відбувається навпаки, і замість розвитку можна спостерігати деяку стагнацію молочної галузі. Для з’ясування причин цього негативного явища необхідно зрозуміти що відбувається у виробництві та реалізації продукції, що призвело до такої ситуації, після чого як найкраще розвивати цю безумовно перспективну галузь. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic: "The use of the marketing complex in the marketing activities of the enterprise" The dairy industry of Ukraine occupies a leading place in the agro-industrial complex. Our country has all the conditions for the development of the dairy industry. Optimum natural and climatic languages, a sufficiently developed dairy industry allow us to occupy a leading position in Europe. However, in recent years, everything is happening the other way around, and instead of development, one can observe some stagnation of the dairy industry. To find out the reasons for this negative phenomenon, it is necessary to understand what is happening in the production and sale of products, which led to such a situation, and then how best to develop this definitely promising industry.
  • Item
    Розробка комплексу маркетингу сільськогосподарських підприємств
    (ЦНТУ, 2021-12-15) Демченко, Юрій Володимирович; Demchenko, Yurii
    Кваліфікаційна робота за ступенем вищої освіти "Магістр" на тему "Розробка комплексу маркетингу сільськогосподарських підприємств" Аграрна сфера займає особливе місце в економіці кожної країни. Такий сектор є виробничою та життєво необхідною забезпечувальною системою. Він забезпечує суспільство продукцією, виробництвом якого займаються сільськогосподарські підприємства. Qualification work on the degree of higher education "Master" on the topic "Development of marketing of agricultural enterprises " The agricultural sector occupies a special place in the economy of each country. Such a sector is a productive and vital supply system. It provides society with products produced by agricultural enterprises.