Брендингова політика як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Швейне виробництво «Мрія Є» м. Кропивницький)
Loading...
Date
2021-12-15
Authors
Ванельчук, Дарія Віталіївна
Vanelchuk, Dariia
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ЦНТУ
Abstract
Мета дипломної магістерської роботи полягає у розробці теоретичних та методичних положень та практичних рекомендацій щодо вдосконалення брендингової політики як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Мрія Є» м. Кропивницький Кіровоградської області).
Завданнями роботи є дослідити теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства; окреслити особливості впливу брендингової політики на конкурентоспроможність підприємства; систематизувати методичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства та брендинг як один із методів управління; здійснити характеристику організаційної структури ТОВ «Мрія Є» та аналіз фінансово-економічного стану підприємства; провести оцінку реалізації брендингової політики на ТОВ «Мрія Є»; надати науково-практичні рекомендації щодо вдосконалення брендингової політики ТОВ «Мрія Є» як фактора підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Предметом дослідження є організаційно-економічні відносини, що виникають у процесі формування та реалізації брендингової політики підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності.
Об'єктом дослідження є підприємство, що орієнтоване на використання брендингової політики як фактору підвищення конкурентоспроможності.
Перший розділ роботи присвячений теоретико-методичним аспектам конкурентоспроможності підприємства. У другому розділі здійснено дослідження брендингової політики ТОВ «Мрія Є». Третій розділ висвітлює напрями вдосконалення брендингової політики ТОВ «Мрія Є».
За результатами дослідження сформульовані концептуальні аспекти вдосконалення брендингової політики підприємства, побудована організаційно-економічна модель формування брендингової політики ТОВ «Мрія Є» та розроблені методичні рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі організаційно-економічної моделі формування брендингової політики.
Одержані результати можуть бути використані при побудові якісної брендингової політики як фактору підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Мрія Є».
Theme of master's thesis: «Branding policy as a factor of increasing of enterprise competitiveness».
The purpose of the master's thesis is to develop theoretical and methodological provisions and practical recommendations for improving branding policy as a factor in increasing of enterprise competitiveness (for example, LLC «Mriya Ye», Kropyvnytskyi Kirovograd region).
The objectives of the work are to explore the theoretical aspects of enterprise competitiveness; outline the features of the impact of branding policy on the competitiveness of the enterprise; to systematize the methodological aspects of enterprise competitiveness management and branding as one of the management methods; to characterize the organizational structure of LLC «Mriya Ye» and analyze the financial and economic condition of the enterprise; to evaluate the implementation of the branding policy at LLC «Mriya Ye»; provide scientific and practical recommendations for improving the branding policy of LLC «Mriya Ye» as a factor in increasing the competitiveness of the enterprise.
The subject of the study is the organizational and economic relations that arise in the process of formation and implementation of branding policy of the enterprise in order to increase its competitiveness.
The object of the study is an enterprise focused on the use of branding policy as a factor in increasing competitiveness.
The first part of the work is devoted to theoretical and methodological aspects of enterprise competitiveness. The second section examines the branding policy of LLC «Mriya Ye». The third section highlights the areas of improvement of the branding policy of LLC «Mriya Ye».
According to the results of the research the conceptual aspects of improving the branding policy of the enterprise are formulated, the organizational and economic model of branding policy formation of LLC «Mriya Ye» is built and methodical recommendations are developed to increase the competitiveness of the enterprise on the basis of organizational and economic model of branding policy formation.
The obtained results can be used in building a quality branding policy as a factor in increasing the competitiveness of LLC «Mriya Ye».
Description
Keywords
підприємство, конкурентоспроможність підприємства, брендингова політика, брендинг, бренд, фінансово-економічний аналіз, enterprise, enterprise competitiveness, branding policy, branding, brand, financial and economic analysis
Citation
Ванельчук, Д. В. Брендингова політика як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Швейне виробництво «Мрія Є» м. Кропивницький) : кваліфікаційна магістерська робота : спец. 051 «Економіка» / наук. кер. М. В. Бугаєва ; Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. - Кропивницький : ЦНТУ, 2021. - 115 с.