Розробка і аналіз стратегічних альтернатив підприємства (на прикладі ТОВ «ВАЗ», м. Вінниця)

Loading...
Thumbnail Image

Date

2023-12

Authors

Сірик Владислав Іванович
Siryk Vladyslav

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ЦНТУ

Abstract

У першому розділі показано етапи розвитку стратегічного менеджменту як науки, його методологію, розкрито його діалектичний і раціональний підходи до стратегічного управління У другому розділі наведено характеристику досліджуваного підприємства, проведено детальний стратегічний аналіз підприємства, тобто самого підприємства і його галузі. В галузі ми зосередились на дослідженні конкурентної боротьби перш за все с закордонними виробниками. Показано, що досліджуване підприємство і його українські конкуренти безальтернативно програють конкурентну боротьбу з закордонним виробникам. Це становить дуже серйозну загрозу для його подальшого існування. В третьому розділі сформульовані стратегічні альтернативи подальшого існування досліджуваного підприємства. Потім ці альтернативи детально проаналізовані і вибрані найкращі варіанти розвитку підприємства, які передбачають або створення стратегічного альянсу закордонним підприємством або створення кластеру з науковими організаціями, які займаються розвитком розроблюваної підприємством техніки. The first section shows the stages of development of strategic management as a science, its methodology, and reveals its dialectical and rational approaches to strategic management The second section describes the characteristics of the enterprise under study, conducts a detailed strategic analysis of the enterprise, i.e. the enterprise itself and its industry. In the industry, we focused on the study of competition, primarily with foreign producers. It has been shown that the enterprise under study and its Ukrainian competitors are losing the competition with foreign producers without any alternative. This poses a very serious threat to its further existence. The third section formulates strategic alternatives for the further existence of the researched enterprise. Then these alternatives are analysed in detail and the best options for the development of the enterprise are selected, which involve either the creation of a strategic alliance with a foreign enterprise or the creation of a cluster with scientific organisations engaged in the development of the equipment developed by the enterprise.

Description

Keywords

галузь виробництва гідрообладнання, постачальники, споживачі, ринок збуту, конкурентна боротьба, стратегія підприємства, конкурентні сили галузі, ключові фактори успіху, стратегічні проблеми, стратегічні альтернативи, аналіз альтернатив, альянс, кластер, розробники гідравлічного обладнання, hydraulic equipment manufacturing industry, suppliers, consumers, sales market, competition, enterprise strategy, competitive forces of the industry, key success factors, strategic problems, strategic alternatives, analysis of alternatives, alliance, cluster, developers of hydraulic equipment

Citation

Сірик, В. І. Розробка і аналіз стратегічних альтернатив підприємства (на прикладі ТОВ «ВАЗ», м. Вінниця) : кваліфікаційна магістерська робота : спец. 051 «Економіка» / наук. кер. І. В. Харченко ; Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : ЦНТУ, 2023. – 101 с.