Кавовий сервіс. Лабораторні заняття

Loading...
Thumbnail Image

Date

2024

Authors

Золотухіна, І. В.
Ковальчук, Н. В.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ЦНТУ

Abstract

Основним завданням навчальної дисципліни «Кавовий сервіс» є набуття здобувачами необхідних знань і навичок щодо організації сервісно-виробничого процесу у кав’ярнях з забезпеченням його ефективності та з урахуванням вимог і потреб споживачів. Дисципліна «Кавовий сервіс» спрямована на формування у здобувачів фахових компетенцій: організація роботи та обслуговування споживачів у кав’ярнях, організація роботи бариста та обслуговування гостей; формування у здобувачів системного мислення й комплексу знань у галузі ресторанного обслуговування; підготовка спеціалістів, спроможних знати й вирішувати питання забезпечення ефективності використання нових видів кавомашин і торговельних апаратів. Методичні рекомендації до проведення практичних занять складено з метою допомогти здобувачам спеціальності 241 – Готельно-ресторанна справа під час підготовки до практичних занять та заліку з навчальної дисципліни «Кавовий сервіс».

Description

Keywords

кавовий сервіс, організація роботи у кав’ярнях, обслуговування споживачів у кав’ярнях, організація роботи бариста, обслуговування гостей, ресторанне обслуговування

Citation

Кавовий сервіс : метод. рек. до провед. лаб. занять (для здоб. першого (бакалавр.) рівня ВО всіх форм навч. зі спец. 241 «Готельно-ресторанна справа») / [уклад.: І. В. Золотухіна, Н. В. Ковальчук] ; М-во освіти і науки України, Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : ЦНТУ, 2024. – 26 с.