Розробка заходів по впровадженню маркетингової стратегії (на прикладі ТОВ «Полімед-Сервіс» м. Кропивницький)
Loading...
Date
2024-12-13
Authors
Охотний, Сергій Миколайович
Okhotnyi, Serhiy
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ЦНТУ
Abstract
У першому розділі розглянуто етапи розробки та реалізації маркетингової стратегії та досліджено стан поліграфічної галузі. У другому розділі здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності, маркетингового середовища ТОВ «Полімед-Сервіс», а також аналіз сильних та слабких сторін підприємства. Третій розділ висвітлює спроможність підприємства впровадити нову маркетингову стратегію, шляхи оптимізації маркетингової діяльності, а також економічне обґрунтування та бюджетування заходів з модернізації маркетингу. The first chapter deals with the stages of development and implementation of the marketing strategy and studies the state of the printing industry. The second chapter presents the analysis of the state of financial and economic activities, marketing environment of Polymed-Service LLC, as well as the analysis of the strengths and weaknesses of the enterprise. The third chapter highlights the ability of the enterprise to implement a new marketing strategy, ways to optimize marketing activities, as well as economic justification and budgeting of marketing modernization measures.
Description
Keywords
маркетинг, маркетингова стратегія, маркетингове середовище, стратегія управління, стратегічний аналіз, фінансово-господарська діяльність, marketing, marketing strategy, marketing environment, management strategy, strategic analysis, financial and economic activity
Citation
Охотний, С. М. Розробка заходів по впровадженню маркетингової стратегії (на прикладі ТОВ «Полімед-Сервіс» м. Кропивницький) : кваліфікаційна магістерська робота : спец. 076 «Підприємництво та торгівля» / наук. кер. С. С. Нісфоян ; Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : ЦНТУ, 2024. – 114 с.