Болонський процес - ідея "п'ятої свободи" в сучасному суспільстві знань
Loading...
Files
Date
2010
Authors
Гребенюк, В. О.
Головко, І. О.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТУ
Abstract
В статті розглядаються аспекти реформи освіти в контексті Лісабонської стратегії „ціложиттєвого навчання”, орієнтованого на студента. Ключовими поняттями цієї стратегії є створення „економіки знання”. The article deals with the aspects of education reform in the context of Lisbon student-oriented strategy of “longlife
learning”. The main idea of this strategy is to create a “knowledge economics”.
Description
Keywords
свобода викладати, свобода навчатися, економіка знання, ціложиттєве навчання, навчання, орієнтоване на студента
Citation
Гребенюк, В. О Болонський процес - ідея "п'ятої свободи" в сучасному суспільстві знань / В. О Гребенюк, І. О. Головко // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2010. - Вип. 10, ч. 1. - С. 129-132.