Болонський процес - ідея "п'ятої свободи" в сучасному суспільстві знань

Loading...
Thumbnail Image

Date

2010

Authors

Гребенюк, В. О.
Головко, І. О.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТУ

Abstract

В статті розглядаються аспекти реформи освіти в контексті Лісабонської стратегії „ціложиттєвого навчання”, орієнтованого на студента. Ключовими поняттями цієї стратегії є створення „економіки знання”. The article deals with the aspects of education reform in the context of Lisbon student-oriented strategy of “longlife learning”. The main idea of this strategy is to create a “knowledge economics”.

Description

Keywords

свобода викладати, свобода навчатися, економіка знання, ціложиттєве навчання, навчання, орієнтоване на студента

Citation

Гребенюк, В. О Болонський процес - ідея "п'ятої свободи" в сучасному суспільстві знань / В. О Гребенюк, І. О. Головко // Наукові записки : зб. наук. пр. - Кіровоград : КНТУ, 2010. - Вип. 10, ч. 1. - С. 129-132.