Навчально-методичні матеріали кафедри СГМ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні матеріали кафедри СГМ by Author "Лещенко, С. М."
Now showing 1 - 20 of 29
Results Per Page
Sort Options
Item Агроінженерія. До виконання дипломної роботи. Магістри(ЦНТУ, 2024) Васильковський, О. М.; Петренко, Д. І.; Лещенко, С. М.; Мороз, С. М.; Нестеренко, О. В.Дипломна робота є кінцевою складовою частиною навчального процесу, активною формою самостійної дослідницької чи науково-дослідницької роботи. За характером дипломна робота є дослідно-інноваційною з відповідними вимогами до оформлення та забезпечення академічної доброчесності. Методичні рекомендації висвітлюють мету і задачі дипломної роботи, тематику, рекомендації по підбору, систематизації і вивченню спеціальної літератури, нормативно-технологічної документації по проблемах наукових досліджень, збору, аналізу і оформленню матеріалів, та містять загальні вимоги до змісту, об’єму і оформлення випускних робіт. Виконання дипломної роботи спрямовано, в першу чергу, на формування у здобувачів інтегральної компетентності «Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі агропромислового виробництва, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог». Зміст дипломної роботи формує компетентності, визначені освітньо-професійною програмою «Агроінженерія» спеціальності 208 «Агроінженерія» підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти у Центральноураїнському національному технічному університеті. Тема дипломної роботи має бути актуальною в галузі агроінженерії, бажано пов’язана з вирішенням проблем і нагальних задач агропідприємств Кіровоградського регіону (у тому числі дрібних фермерських і особистих господарств).Item Конструкція, робочі процеси і розрахунок сільськогосподарських машин. Курсовий проект(ЦНТУ, 2019) Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Васильковська, К. В.; Мороз, С. М.; Петренко, Д. І.Курсовий проект є одним із поточних етапів процесу тому, що при його виконанні студент практично закріплює пройдений матеріал з спеціальних, загально-технічних та загальноосвітніх дисциплін, при цьому він набуває навичок самостійної творчої роботи, чим розвиває свої здібності до творчості у вирішенні інженерних задачItem Машини для обробітку ґрунту та внесення добрив(Мачулін, 2016) Сало, В. М.; Лещенко, С. М.; Лузан, П. Г.; Мачок, Ю. В.; Богатирьов, Д. В.У навчальному посібнику наведена інформація про технічне забезпечення сучасних технологічних процесів обробітку ґрунту та внесення добрив. Розглянуті особливості конструкції та основні регулювання сільськогосподарських машин закордонного, вітчизняного виробництва та розроблених і впроваджених у виробництво авторами посібника. Для отримання практичних навичок при використанні сільськогосподарських машин до складу посібника входять матеріали для виконання практичних робіт та тестові завдання самоконтролю знань. Посібник орієнтовано для використання при підготовці фахівців зі спеціальностей: «Агрономія», «Агроінженерія», «Галузеве машинобудування» при вивченні дисциплін «Механізація, електрифікація та автоматизація сільськогосподарського виробництва», «Сільськогосподарські машини» та ін., виконанні курсових, дипломних проектів і робіт на здобуття освітньо-кваліфікаційних рівнів «бакалавр», «магістр». Для студентів, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів, агрономічних та інженерно-технічних працівників сільського господарства.Item Машини для обробітку ґрунту та внесення добрив. Практичні роботи(ЦНТУ, 2023) Сало, В. М.; Лещенко, С. М.; Лузан, П. Г.; Мачок, Ю. В.; Лузан, О. Р.; Нестеренко, О. В.Головними задачами, на вирішення яких спрямований матеріал даних методичних вказівок, є: - надання студентам в розрізі описового курсу навичок в користуванні найбільш поширеними в світовій практиці за конструктивними рішеннями сільськогосподарськими машинами на прикладі окремих промислових зразків вітчизняного виробництва; - вивчення умов функціонування сільськогосподарської техніки; - засвоєння особливостей роботи окремих вузлів, які за конструктивним рішенням мають значне поширення в світовій практиці.Item Машини для сівби, садіння, догляду за посівами та збирання врожаю. Практичні роботи(ЦНТУ, 2023) Сало, В. М.; Лещенко, С. М.; Мачок, Ю. В.; Богатирьов, Д. В.Методичні рекомендації до виконання практичних робіт мають на меті вивчення будови та основних регулювань зернотукової сівалки, сівалок точного висіву, культиваторів для міжрядного обробітку ґрунту, малооб’ємного штангового обприскувача, косарок, зернозбирального комбайна, бурякозбирального агрегату.Item Методичні вказівки до виконання практичних робіт з курсів «Технологія механізованих робіт в рослинництві» та «Машиновикористання в рослинництві»(ЦНТУ, 2018) Сало, В. М.; Лещенко, С. М.; Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.; Лузан, П. Г.У результаті виконання практичних завдань студенти засвоюють особливості проектування технологічних процесів в рослинництві з метою отримання максимальних врожаїв із мінімальними витратами та забезпечуючи збереження родючості ґрунтів; загальні засади розв’язання актуальних завдань комплексної механізації аграрного виробництва, ефективного використання ресурсів та управління виробничими процесами, проектування експлуатаційного і технологічного регламентів з урахуванням умов господарств.Item Методичні рекомендації до оформлення випускної кваліфікаційної роботи. Агроінженерія. Магістри(ЦНТУ, 2020) Васильковський, О. М.; Петренко, Д. І.; Васильковська, К. В.; Лещенко, С. М.; Мороз, С. М.Магістерська кваліфікаційна робота є кінцевою складовою частиною навчального процесу, активною формою самостійної науково-дослідницької роботи в магістратурі. За характером магістерська робота є дослідно-конструкторською з відповідними вимогами до оформлення з обов’язковою перевіркою на доброчесність у програмах з виявлення плагіату. Методичні рекомендації призначені для виконання магістерських робіт за спеціальністю 208 – Агроінженерія, у відповідності до освітньої програми «Агроінженерія». Рекомендації висвітлюють мету і задачі випускної роботи, тематику, рекомендації по підбору, систематизації і вивченню спеціальної літератури, нормативно-технологічної документації по проблемам наукових досліджень, збору, аналізу і оформленню матеріалів. У методичних рекомендаціях викладені загальні вимоги до змісту, об’єму і оформлення магістерських робіт.Item Методичні рекомендації до оформлення випускної кваліфікаційної роботи. Галузеве машинобудування. Магістри(ЦНТУ, 2020) Васильковський, О. М.; Петренко, Д. І.; Васильковська, К. В.; Лещенко, С. М.; Мороз, С. М.Випускна кваліфікаційна робота є кінцевою складовою частиною навчального процесу, активною формою самостійної науково-дослідницької роботи в магістратурі. За характером магістерська робота є дослідно-конструкторською з відповідними вимогами до оформлення з обов’язковою перевіркою на доброчесність у програмах з виявлення плагіату. Методичні рекомендації призначені для виконання магістерських робіт за спеціальністю 133 Галузеве машинобудування, у відповідності до освітніх програм «Машини та обладнання сільськогосподарського виробництва» та «Галузеве машинобудування». Вказівки висвітлюють мету і задачі магістерської роботи, тематику, рекомендації по підбору, систематизації і вивченню спеціальної літератури, нормативно-технологічної документації по проблемам наукових досліджень, збору, аналізу і оформленню матеріалів. У методичних рекомендаціях викладені загальні вимоги до змісту, об’єму і оформлення магістерських робіт.Item Методичні рекомендації до оформлення кваліфікаційної роботи здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня за освітньо-професійною програмою 208 «Агроінженерія»(ЦНТУ, 2019) Сало, В. М.; Петренко, Д. І.; Лещенко, С. М.; Васильковський, О. М.Виконання кваліфікаційної роботи – заключний етап навчання студента, метою якого є закріплення та розширення теоретичних і практичних знань, отриманих при навчанні у ЗВО, розвиток навичок самостійної роботи по вирішенню складних спеціалізованих інженерних завдань та прикладних задач, пов’язаних з ефективним застосуванням сільськогосподарської техніки і механізованих технологій в агропромисловому виробництві. В даних методичних рекомендаціях викладені основні вимоги і вказівки з усіх видів робіт над кваліфікаційною роботою, приведений ряд довідкових матеріалів і пояснень, що використовуються при виконанні роботи, а також вказаний розширений список навчальної і іншої спеціальної літератури. Все це буде сприяти підвищенню якості виконання кваліфікаційних робіт.Item Методичні рекомендації до оформлення кваліфікаційної роботи здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня за освітньо-професійною програмою 208 «Агроінженерія»(ЦНТУ, 2022-09-28) Петренко, Д. І.; Лещенко, С. М.; Сало, В. М.; Васильковський, О. М.; Бевз, О. В.; Магопець, С. О.Кваліфікаційна робота – це навчальний конструкторський документ, що складається із графічних (креслення) і текстових (пояснювальна записка) документів. Тому оформлення кваліфікаційної роботи як конструкторського документа повинно відповідати «Єдиній системі конструкторської документації» (ЄСКД), необхідним «Державним стандартам України» (ДСТУ) та «Єдиній системі допусків та посадок країн економічної взаємодопомоги» (ЕСДП СЕВ) на конструкторські документи. В даних методичних рекомендаціях викладені основні вимоги і вказівки з усіх видів робіт над кваліфікаційною роботою, приведений ряд довідкових матеріалів і пояснень, що використовуються при виконанні роботи, а також вказаний розширений список навчальної і іншої спеціальної літератури. Все це буде сприяти підвищенню якості виконання кваліфікаційних робіт.Item Нарисна геометрія, інженерна і комп’ютерна графіка. Розділ Нарисна геометрія. Практичні і самостійні заняття(ЦНТУ, 2020) Артеменко, Д. Ю.; Свірень, М. О.; Онопа, В. А.; Лещенко, С. М.Розрахунково-графічні завдання (РГЗ) є складовою частиною самостійної роботи студентів і однією з активних форм вивчення курсу. Самостійна робота студентів над завданнями підвищує рівень знань та навичок і сприяє більш якісному засвоєнню теоретичного матеріалу.Item Наскрізна програма дослідницької та наукової практик(ЦНТУ, 2021) Мачок, Ю. В.; Васильковський, О. М.; Петренко, Д. І.; Гречка, А. І.; Лещенко, С. М.; Щербина, К. К.Метою практик є набуття професійних навичок та вмінь здійснення самостійної наукової та дослідної діяльності. Методичні рекомендації призначені для організації та проведення дослідницької та наукової практик здобувачів вищої освіти на другому рівні вищої освіти освітньо-наукової програми «Галузеве машинобудування» Центральноукраїнського національного технічного університету.Item Основи наукових досліджень. Перші наукові кроки(Мачулін, 2019) Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Васильковська, К. В.; Петренко, Д. І.У навчальному посібнику викладені основні аспекти науково-технічної діяльності людини у сфері сільськогосподарського машинобудування. Посібник може бути корисним студентам, аспірантам та іншим науковцям, які роблять перші наукові кроки в галузі дослідження робочих органів сільськогосподарських машин.Item Приводи сільськогосподарської техніки. Практичні роботи(ЦНТУ, 2020) Дейкун, В. А.; Лещенко, С. М.; Петренко, Д. І.; Кісільов, Р. В.Задачі рекомендацій до практичних робіт: - ознайомлення студентів з існуючими типами приводів, їх характеристиками, перевагами, недоліками, перспективами розвитку та застосування; - ознайомлення з будовою і роботою різних гідроприводів та конструкціями їх складових елементів; - засвоєння основ теорії робочих процесів гідроприводів, їх проектування і розрахунку; В результаті виконання робіт студент повинен, - знати: сфери використання та умови застосування об’ємного і динамічного гідроприводів, принципи їх роботи, загальні вимоги до експлуатації і технічного обслуговування, методи розрахунку основних параметрів, напрями і тенденції вдосконалення; - уміти: читати і складати принципові схеми об’ємних гідроприводів, підбирати відповідні гідро- пристрої і визначати режими їх роботи, виявляти причини несправностей та усувати їх.Item Програма державної атестації здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за напрямом підготовки 6.050503 «Машинобудування»(КНТУ, 2015) Петренко, Д. І.; Лещенко, С. М.; Лузан, П. Г.; Мачок, Ю. В.Метою державної атестації є комплексна перевірка знань вступників, які вони отримали в результаті вивчення циклу дисциплін, передбачених освітньо-професійною програмою та навчальними планами у відповідності з освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр. Державна атестація охоплює дисципліни професійної підготовки студентів відповідно до освітньо-професійної програми підготовки. Студент повинен продемонструвати фундаментальні і професійно-орієнтовані уміння та знання щодо узагальненого об’єкта праці і здатність вирішувати типові професійні завдання, передбачені для відповідного рівня.Item Програма державної атестації здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за напрямом підготовки 6.100102 «Процеси, машини та обладнання агропромислового виробництва»(КНТУ, 2015) Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Лузан, П. Г.Метою державної атестації є комплексна перевірка знань вступників, які вони отримали в результаті вивчення циклу дисциплін, передбачених освітньо-професійною програмою та навчальними планами у відповідності з освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр. Державна атестація охоплює дисципліни професійної підготовки студентів відповідно до освітньо-професійної програми підготовки. Студент повинен продемонструвати фундаментальні і професійно-орієнтовані уміння та знання щодо узагальненого об’єкта праці і здатність вирішувати типові професійні завдання, передбачені для відповідного рівня.Item Програма державної атестації здобувачів першого «бакалаврського» освітнього рівня за освітньо-професійною програмою 133 «Галузеве машинобудування»(ЦНТУ, 2018) Петренко, Д. І.; Лещенко, С. М.; Мачок, Ю. В.; Лузан, П. Г.Метою державної атестації є комплексна перевірка знань студентів, які вони отримали в результаті вивчення циклу дисциплін, передбачених освітньо-професійною програмою та навчальними планами у відповідності з першим (бакалаврським) освітнім рівнем. Державна атестація охоплює дисципліни професійної підготовки студентів відповідно до освітньо-професійної програми підготовки. Студент повинен продемонструвати фундаментальні і професійно-орієнтовані уміння та знання щодо узагальненого об’єкта праці і здатність вирішувати типові професійні завдання, передбачені для відповідного рівня. Під час підготовки до випробування необхідно звернути увагу на те, що студент повинен мати інтегральну здатність розв’язувати спеціалізовані практичні завдання галузевого машинобудування, що передбачає застосовування певних теорій і методів механічної інженерії та має ознаки комплексності й невизначеності умов.Item Програма державної атестації здобувачів першого «бакалаврського» освітнього рівня за освітньо-професійною програмою 208 «Агроінженерія»(ЦНТУ, 2018) Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.; Лещенко, С. М.; Лузан, П. Г.Метою державної атестації є комплексна перевірка знань студентів, які вони отримали в результаті вивчення циклу дисциплін, передбачених освітньо-професійною програмою та навчальними планами у відповідності з першим (бакалаврським) освітнім рівнем. Державна атестація охоплює дисципліни професійної підготовки студентів відповідно до освітньо-професійної програми підготовки. Студент повинен продемонструвати фундаментальні і професійно-орієнтовані уміння та знання щодо узагальненого об’єкта праці і здатність вирішувати типові професійні завдання, передбачені для відповідного освітнього рівня.Item Програма дослідницької практики(ЦНТУ, 2024) Мачок, Ю. В.; Лещенко, С. М.; Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.Магістр – ступінь вищої освіти, що здобувається на другому рівні вищої освіти на базі освітнього ступеня бакалавра та присуджується закладом вищої освіти за результатами успішного проходження здобувачем вищої освіти відповідної освітньої програми. Дослідницька практика є обов’язковою освітньою компонентою професійної підготовки освітньо-професійної програми «Агроінженерія» для здобуття ступеня вищої освіти магістра за спеціальністю 208 «Агроінженерія». Метою практики є набуття професійних навичок та вмінь здійснення дослідницької діяльності. Методичні рекомендації призначені для організації та проведення дослідницької практики здобувачів вищої освіти на другому рівні вищої освіти освітньо-професійної програми «Агроінженерія» Центральноукраїнського національного технічного університету.Item Програма навчальної, технологічних та переддипломної практик(ЦНТУ, 2023) Мачок, Ю. В.; Лещенко, С. М.; Петренко, Д. І.; Васильковський, О. М.Програма і методичні рекомендації містять усі види виробничих практик, передбачених навчальним планом бакалаврської підготовки. Програма кожного виду практики виділена в самостійний розділ, загальні питання і методичні рекомендації проведення практик виділені в спеціальні розділи.