Навчально-методичні матеріали кафедри міжнародних економічних відносин
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні матеріали кафедри міжнародних економічних відносин by Author "Романюк, Л. М."
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз та оцінка кон’юнктури світового ринку(ЦНТУ, 2022) Романюк, Л. М.; Соколовська, О. М.Мета навчальної дисципліни «Аналіз та оцінка кон’юнктури світового ринку» полягає в одержанні студентами знань в галузі аналізу та прогнозування кон’юнктури міжнародних товарних ринків, механізмів, факторів формування ринкової кон’юнктури, інститутів та інструментів регулювання кон’юнктури товарних ринків, принципів побудови прогнозних моделей кон’юнктури, методів та форм презентації кон’юнктурного аналізу та інформації.Item Випускна кваліфікаційна робота. Магістр(ЦНТУ, 2020) Миценко, І. М.; Насипайко, Д. С.; Решитько, Т. В.; Романюк, Л. М.Відповідно до навчального плану, здобувачі вищої освіти за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини», виконують випускну кваліфікаційну роботу. Випускна кваліфікаційна робота для присудження ступеня вищої освіти «магістр» – це вид атестаційної роботи призначений для об’єктивної оцінки ступеня сформованості компетентностей дослідницького та інноваційного характеру, пов’язаних із застосуванням та продукуванням нових знань з вирішення проблемних професійних завдань у сфері міжнародних економічних відносин. Випускна кваліфікаційна робота має представляти собою закінчену розробку актуальної наукової проблеми.Item Економіка підприємства та інноваційна діяльність(ЦНТУ, 2021) Романюк, Л. М.Інноваційний розвиток є одним із перспективних шляхів економічного зростання підприємств. За рахунок інноваційних перебудов сучасні підприємства можуть створити осередок для росту показників економічного розвитку, підвищити експортний потенціал, вирішити головні проблеми – екологічні, економічні, соціальні. Реалізація інноваційної діяльності є одним з основних чинників конкурентоспроможності продукції, забезпечує ефективність використання виробничих ресурсів, підвищує ступінь адаптованості підприємств до зовнішнього середовища, розширює його можливості щодо виходу на нові ринки продукції, створює умови довгострокової стабільності.Item Економіка підприємства та інноваційна діяльність. 2 курс(ЦНТУ, 2024) Решитько, Т. В.; Романюк, Л. М.Сьогодні виникає об’єктивна необхідність більш глибшого змістовного вивчення сутності економічних процесів, притаманних ринковим відносинам. Інноваційний розвиток є одним із перспективних шляхів економічного зростання підприємств. Сучасні економічні умови вимагають ефективної організації досліджень та розробок, нововведень, зниження інноваційних ризиків, стратегічного управління інноваціями підприємства. Мета вивчення навчальної дисципліни «Економіка підприємства та інноваційна діяльність» – оволодіння економічними категоріями та дослідження проявів об’єктивних економічних законів на рівні основної ланки суспільного виробництва – підприємстві, формування навиків економічного мислення у виробничій діяльності; вивчення практики інноваційної сфери діяльності підприємств; визначення найбільш ефективних напрямів оновлення техніко-технологічної бази підприємства.Item Корпоративне управління. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності(ЦНТУ, 2018) Романюк, Л. М.Проблема побудови та ефективного функціонування корпоративного сектору є однією з найгостріших в українській економіці. Метою викладання курсу “Корпоративне управління” є надання комплексу знань економіко-правового характеру про особливості взаємовідносин між учасниками у системі корпоративного управління, для якої характерно відокремлення функцій власника та менеджера.Item Міжнародний бізнес та соціальна відповідальність(ЦНТУ, 2021) Романюк, Л. М.Метою навчальної дисципліни «Міжнародний бізнес та соціальна відповідальність» є формування системи теоретичних знань і практичних навичок соціальної відповідальності, етики міжнародного бізнесу і прав людини в умовах інтеграції концепції стійкого розвитку і набуття ними відповідних професійних компетенцій, що забезпечують формування соціально-відповідальної поведінки.Item Міжнародний менеджмент(ЦНТУ, 2018) Сухомлин, М. О.; Романюк, Л. М.Курс “Міжнародний менеджмент” віддзеркалює динамічний розвиток методології і практики управління транснаціональними корпораціями. У цьому процесі практикам і теоретикам міжнародного менеджменту доводиться вирішувати чимало складних управлінських проблем. Найважливішими серед них є такі: визначення оптимальної форми міжнародного бізнесу для конкретної корпорації в умовах швидко змінюваного середовища; прогнозування змін середовища діяльності міжнародних корпорацій та його основних складових: політики, економіки, технології та соціально-культурної сфери; виявлення найефективніших шляхів використання загальних функцій менеджменту у діяльності міжнародних корпорацій; пошук нетрадиційних інструментів розв’язання ключових проблем у діяльності міжнародних корпорацій; визначення шляхів і обмежень глобалізації.Item Основи підприємництва та міжнародний бізнес(ЦНТУ, 2018) Романюк, Л. М.Світова економічна інтеграція, активізація участі України у європейських та євроатлантичних процесах, зміцнення співробітництва із зарубіжними стратегічними партнерами, залучення іноземних інвестицій у економіку нашої держави потребує створення оптимальних умов для формування професійних здібностей фахівців з міжнародної економіки на рівні міжнародних вимог, забезпечення їх конкурентоспроможності на ринку праці, набуття студентами знань і вмінь з міжнародного бізнесу та реалізації їх у майбутній професійній діяльності. Підприємництво є одним із засобів реструктуризації економіки, створення додаткових робочих місць і скорочення безробіття, активізації інноваційних процесів, розвитку конкуренції, швидкого насичення ринку товарами.Item Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства(ЦНТУ, 2018) Миценко, І. М.; Романюк, Л. М.Дисципліна «Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства» є складовою частиною підготовки і однією з нормативних у підготовці економістів - міжнародників. Навчальна дисципліна є системою знань про принципи, методи та технологію формування конкурентних переваг і забезпечення на їх основі життєдіяльності підприємств як суб’єкта міжнародної економічної діяльності. Метою навчальної дисципліни «Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства» є формування в майбутніх фахівців системи теоретичних знань і практичних навичок з міжнародної конкурентоспроможності підприємств, умінь оцінювати їх позицію на світовому ринку і розвивати конкурентні переваги, а також володіти методами конкурентної боротьби українських підприємств на міжнародних ринках.