Навчально-методичні матеріали кафедри міжнародних економічних відносин
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні матеріали кафедри міжнародних економічних відносин by Title
Now showing 1 - 20 of 50
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз та оцінка кон’юнктури світового ринку(ЦНТУ, 2022) Романюк, Л. М.; Соколовська, О. М.Мета навчальної дисципліни «Аналіз та оцінка кон’юнктури світового ринку» полягає в одержанні студентами знань в галузі аналізу та прогнозування кон’юнктури міжнародних товарних ринків, механізмів, факторів формування ринкової кон’юнктури, інститутів та інструментів регулювання кон’юнктури товарних ринків, принципів побудови прогнозних моделей кон’юнктури, методів та форм презентації кон’юнктурного аналізу та інформації.Item Біржова діяльність та міжнародна торгівля(ЦНТУ, 2018) Насипайко, Д. С.Мета навчальної дисципліни - розширення та поглиблення теоретичних знань студентів в системі дисциплін, що вивчають економічні відносини, зокрема формування загальних знань про біржу, визначення її місця у ринковій економіці, а також вивчення закономірностей, логіки та механізмів міжнародної торгівлі, набуття практичних на¬вичок щодо опанування сучасних форм організації та методів між¬народного обміну товарами та послугами, а також укладання міжнародних комерційних контрактів.Item Випускна кваліфікаційна робота. Магістр(ЦНТУ, 2020) Миценко, І. М.; Насипайко, Д. С.; Решитько, Т. В.; Романюк, Л. М.Відповідно до навчального плану, здобувачі вищої освіти за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини», виконують випускну кваліфікаційну роботу. Випускна кваліфікаційна робота для присудження ступеня вищої освіти «магістр» – це вид атестаційної роботи призначений для об’єктивної оцінки ступеня сформованості компетентностей дослідницького та інноваційного характеру, пов’язаних із застосуванням та продукуванням нових знань з вирішення проблемних професійних завдань у сфері міжнародних економічних відносин. Випускна кваліфікаційна робота має представляти собою закінчену розробку актуальної наукової проблеми.Item Виробнича практика. Міжнародні економічні відносини(ЦНТУ, 2018) Миценко, І. М.; Стежко, Н. В.Невід’ємною частиною процесу підготовки магістрів за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» є виробнича практика, яка у відповідності з навчальним планом проводиться на базах практики, запропонованих кафедрою чи обраних самостійно студентами. Вона є продовженням реалізації наскрізної навчальної програми, що заснована на принципах безперервності та послідовності проведення всіх видів практик, і спрямована на формування необхідного обсягу практичних знань та умінь відповідно до освітнього ступеня «Магістр».Item Глобальна економіка та політика міжнародних економічних відносин(ЦНТУ, 2021) Миценко, І. М.; Сухомлин, М. О.Вивчення дисципліни «Глобальна економіка і політика МЕВ» дає змогу здобувачам набути знання щодо становлення глобальної економіки, потенційних можливостей розвитку національних економік в умовах глобалізації, а також визначити ефективні стратегії для реалізації цих можливостей.Item Глобальні проблеми світового господарства та міжнародних економічних відносин(ЦНТУ, 2018) Миценко, І. М.Складні проблеми, які постали перед людством протягом останніх десятиріч і можуть бути розв’язані лише в масштабах усієї планети, дістали назву глобальних. Ці проблеми охоплюють надзвичайно широке коло питань: екологічних, економічних, демографічних, політичних, моральних та інших: необхідність забезпечення миру на планеті, роззброєння; проведення оптимальної демографічної політики; забезпечення швидкозростаючого населення якісними продуктами харчування; раціональне використання та відтворення природних ресурсів; ефективний вихід з енергетичної кризи; модернізація й універсалізація системи освіти; боротьба з епідемічними і генетичними захворюваннями, створення надійної системи охорони здоров’я; інформатизація суспільства; утілення «високих технологій»; демократизація суспільного життя і забезпечення прав людини; гуманізація ринкових механізмів; культурна, економічна, політична інтеграція людства, створення єдиної планетарної цивілізації; підвищення якості життя людей, безпеки їхнього існування тощо.Item Ділова іноземна мова(ЦНТУ, 2021) Соколовська, О. М.Мовний матеріал даних методичних вказівок з іноземної мови передбачає комплексне вивчення англійської мови і спрямований на розвиток у слухачів відповідних теоретичних знань, вмінь, навичок та мовну практику у вигляді виконання перекладів в усній та письмовій формах, анотування та реферування документації.Item Ділова іноземна мова. 1 курс(ЦНТУ, 2020) Соколовська, О. М.Мовний матеріал даних методичних вказівок з іноземної мови передбачає комплексне вивчення англійської мови і спрямований на розвиток у слухачів відповідних теоретичних знань, вмінь, навичок та мовну практику у вигляді виконання перекладів в усній та письмовій формах, анотування та реферування документації.Item Ділова іноземна мова. 2 курс(ЦНТУ, 2020) Соколовська, О. М.Мовний матеріал, що міститься у даних методичних вказівках з іноземної мови, передбачає комплексне вивчення англійської мови і спрямований на розвиток у слухачів відповідних теоретичних знань, вмінь, навичок та мовної практики у вигляді виконання перекладів в усній та письмові формах, включає викладання курсів іноземної мови різного рівня, а саме базового курсу, тобто опанування чотирьох мовних компетенцій: читання, говоріння, аудіювання, письма, а також оволодіння базовою лексикою, необхідною для ділового спілкування та базового курсу ділової англійської мови.Item Ділова іноземна мова. 3 курс(ЦНТУ, 2020) Соколовська, О. М.Програма з іноземної мови передбачає комплексне вивчення англійської мови і спрямована на розвиток у слухачів відповідних теоретичних знань, умінь, навичок та мовну практику у вигляді виконання перекладів в усній та письмовій формах, анотування та реферування документації. Особлива увага приділяється читанню іноземною мовою літератури з фахової дисципліни.Item Економіка підприємства та інноваційна діяльність(ЦНТУ, 2021) Романюк, Л. М.Інноваційний розвиток є одним із перспективних шляхів економічного зростання підприємств. За рахунок інноваційних перебудов сучасні підприємства можуть створити осередок для росту показників економічного розвитку, підвищити експортний потенціал, вирішити головні проблеми – екологічні, економічні, соціальні. Реалізація інноваційної діяльності є одним з основних чинників конкурентоспроможності продукції, забезпечує ефективність використання виробничих ресурсів, підвищує ступінь адаптованості підприємств до зовнішнього середовища, розширює його можливості щодо виходу на нові ринки продукції, створює умови довгострокової стабільності.Item Економіка підприємства та інноваційна діяльність. 2 курс(ЦНТУ, 2024) Решитько, Т. В.; Романюк, Л. М.Сьогодні виникає об’єктивна необхідність більш глибшого змістовного вивчення сутності економічних процесів, притаманних ринковим відносинам. Інноваційний розвиток є одним із перспективних шляхів економічного зростання підприємств. Сучасні економічні умови вимагають ефективної організації досліджень та розробок, нововведень, зниження інноваційних ризиків, стратегічного управління інноваціями підприємства. Мета вивчення навчальної дисципліни «Економіка підприємства та інноваційна діяльність» – оволодіння економічними категоріями та дослідження проявів об’єктивних економічних законів на рівні основної ланки суспільного виробництва – підприємстві, формування навиків економічного мислення у виробничій діяльності; вивчення практики інноваційної сфери діяльності підприємств; визначення найбільш ефективних напрямів оновлення техніко-технологічної бази підприємства.Item Економічна теорія та теорія міжнародних економічних відносин(ЦНТУ, 2021) Решитько, Т. В.Економічна теорія та теорія міжнародних економічних відносин як одна з дисциплін, що викладаються y вищій школі, має свою специфіку. З одного боку, це дисципліна, яка вивченням питань економічної теорії, макроекономіки та мікроекономіки завершує базову економічну підготовку. З іншого – вона є вихідною, такою, що закладає теоретичний фундамент для подальшого вивчення предметів, у межах яких більш детально розкриваються різні напрями зовнішньоекономічної діяльності.Item Зовнішньоекономічна діяльність підприємств(ЦНТУ, 2019) Насипайко, Д. С.Курсова робота з проблем зовнішньоекономічної діяльності виконується та захищається студентами за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини». Вона показує рівень глибини і фундаментальності знань, набутих студентом при вивченні курсу «Зовнішньоекономічна діяльність підприємств» та характеризує його вміння глибоко досліджувати окремі питання навчальної дисципліни.Item Зовнішньоекономічна діяльність суб’єктів економіки(ЦНТУ, 2022) Насипайко, Д. С.; Соколовська, О. М.Сучасні процеси глобалізації світового економічного розвитку не оминають і Україну, яка поступово інтегрується до міжнародної економіки. Основним суб’єктом сучасних міжнародних економічних відносин виступає підприємство як ключова ланка ринкової економіки. Зовнішньоекономічна діяльність суб’єктів економіки є важливою і невід’ємною сферою господарської діяльності, яка при ефективному використанні всього комплексу сучасних форм і методів міжнародного бізнесу здатна позитивно впливати на ефективність виробництва, його технічний рівень, якість продукції, що виробляється. Вихід підприємства на зовнішні ринки сприяє пристосуванню економіки до системи світогосподарських відносин, формуванню економіки відкритого типу. Саме тому розвиток зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів економіки — це суттєвий фактор підвищення ефективності господарської діяльності як на рівні мікроекономіки, так і в масштабах усього народного господарства.Item Кваліфікаційна робота. Бакалаври(ЦНТУ, 2024) Бабець, І. Г.; Насипайко, Д. С.; Решитько, Т. В.; Сухомлин, М. О.Методичні рекомендації містять: мету виконання і захисту кваліфікаційної роботи та основні етапи виконання кваліфікаційної роботи; вимоги до написання кваліфікаційної роботи; вимоги до оформлення кваліфікаційної роботи; етапи процедури рецензування і захисту кваліфікаційної роботи.Item Кваліфікаційна робота. Магістри(ЦНТУ, 2024) Миценко, І. М.; Насипайко, Д. С.; Решитько, Т. В.; Соколовська, О. М.Методичні рекомендації містять: мету й завдання кваліфікаційної роботи та основні етапи виконання; рекомендації щодо написання основних розділів кваліфікаційної роботи; вимоги до оформлення кваліфікаційної роботи; етапи процедури рецензування і захисту кваліфікаційної роботи.Item Корпоративне управління. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності(ЦНТУ, 2018) Романюк, Л. М.Проблема побудови та ефективного функціонування корпоративного сектору є однією з найгостріших в українській економіці. Метою викладання курсу “Корпоративне управління” є надання комплексу знань економіко-правового характеру про особливості взаємовідносин між учасниками у системі корпоративного управління, для якої характерно відокремлення функцій власника та менеджера.Item Магістерська робота. Міжнародні економічні відносини(ЦНТУ, 2018) Миценко, І. М.; Стежко, Н. В.Згідно з навчальним планом студенти за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» виконують магістерську роботу. Магістерська робота – це самостійне дослідження, виконане студентом на завершальному етапі навчання. Вона є кваліфікаційним документом, на підставі якого Державна екзаменаційна комісія визначає рівень теоретичної підготовки випускника, його готовність до самостійної роботи за фахом і приймає рішення про присвоєння кваліфікації.Item Маркетингові дослідження національного та світового ринків(ЦНТУ, 2018) Миценко, І. М.; Решитько, Т. В.Сучасний етап розвитку світового господарства характеризується формуванням міжнародних продуктивних сил, стрімкими інтеграційними процесами, глобалізацією світової економіки, якісними змінами в міжнародному поділі праці, зміною кількісних і якісних параметрів міжнародного конкурентного середовища, формуванням інституціональних та процедурних механізмів регулювання світових ринків товарів і послуг на засадах норм і принципів системи ГАТТ/СОТ, тобто посиленням економічної взаємодії і взаємозалежності між державами. В цих умовах міжнародна маркетингова діяльність набуває особливого значення для успішного розвитку сучасного міжнародного бізнесу, тому що управління міжнародним маркетингом складає основу міжнародної підприємницької діяльності, будучи одночасно і широко поширеною теорією управління, і цілісною системою заходів щодо вивчення ринку й активного впливу на споживчий попит.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »