Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11447
Browse
32 results
Search Results
Item type:Item, Особливості обліку та внутрішнього контролю розрахунків по заробітній платі з персоналом сільськогосподарських підприємств(ЦНТУ, 2024-01-15) Красовська, Ніна Василівна; Krasovska, NinaУ першому розділі досліджено поняття та функції оплати праці як об’єкту обліку та контролю, розкрито нормативна регламентація та методологічні засади обліку розрахунків по заробітній платі з персоналом та визначені особливості організації контролю розрахунків по заробітній платі з персоналом сільськогосподарських підприємств. У другому розділі надана організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства, проведено аналіз матеріально-технічного забезпечення та його фінансового стану. Встановлено організаційні особливості ведення обліку та облікової політики досліджуваного підприємства. У третьому розділі обґрунтовано шляхи удосконалення бухгалтерського обліку розрахунків з організації оплати праці, напрями підвищення результативності використання персоналу досліджуваного підприємства. In the first chapter, the concepts and functions of wages as an object of accounting and control are explored, the normative regulation and methodological principles of accounting for payroll with personnel are revealed, and the specifics of the organization of payroll payroll with personnel of agricultural enterprises are determined. In the second chapter, the organizational and economic characteristics of the enterprise under study are provided, the material and technical support and its financial condition are analyzed. Organizational features of record keeping and accounting policy of the enterprise under study have been established. In the third section, the ways of improving the accounting of calculations for the organization of labor remuneration, the ways of increasing the effectiveness of the use of the personnel of the investigated enterprise are substantiated.Item type:Item, Обліково-аналітичне забезпечення та внутрішній контроль операцій із запасами: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку(ЦНТУ, 2024-01-17) Хлистун, Тетяна Павлівна; Khlystun, TetianaПерший розділ розкриває економічний зміст, необхідність створення суб’єктами підприємництва та класифікацію запасів; теоретичні засади формування обліково-аналітичного забезпечення операцій із запасами; мету, завдання та основні напрямки внутрішнього контролю операцій із запасами. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику ТОВ «ХІРТА», що знаходиться в м. Кропивницький, а також описано практичні засади формування обліково-аналітичного забезпечення та внутрішнього контролю операцій із запасами на досліджуваному підприємстві. Третій розділ представляє напрямки покращення обліково-аналітичного забезпечення операцій із запасами та рекомендації з удосконалення внутрішнього контролю запасів. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The first chapter reveals the economic content, the need to create entrepreneurship by subjects and the classification of stocks; theoretical principles of formation of accounting and analytical support for operations with stocks; the purpose, tasks and main directions of internal control of operations with stocks. In the second chapter, the organizational and economic characteristics of "HIRTA" LLC, located in the city of Kropyvnytskyi, are given, as well as the practical principles of the formation of accounting and analytical support and internal control of operations with stocks at the investigated enterprise are described. The third section presents directions for improving the accounting and analytical support of inventory operations and recommendations for improving internal inventory control. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item type:Item, Організаційно-інформаційне забезпечення обліку та аналізу в системі управління оборотними активами підприємства(ЦНТУ, 2024-01-15) Бут-Гусаїм, Олена Валеріївна; But-Gusaim, OlenaВ першому розділі досліджено поняття та напрямки класифікації оборотних активів підприємства, організаційно-інформаційне забезпечення системи управління оборотними активами, теоретико-методичні основи обліку та аналізу в системі управління оборотними активами підприємства. У другому розділі здійснено організаційно-економічну характеристику Спортивного клубу «СК-Ятрань» ДП фірми «Віватон», досліджено особливості здійснення обліку оборотних активів на підприємстві та його організаційно-інформаційне забезпечення, а також організаційно-інформаційне забезпечення аналізу в системі управління Спортивним клубом «СК-Ятрань» ДП фірми «Віватон», проведено аналіз складу, динаміки, структури оборотних активів та ефективності їх використання на підприємстві. У третьому розділі розроблено шляхи удосконалення організаційно-інформаційного забезпечення обліку оборотних активів, напрями удосконалення організаційно-інформаційного забезпечення аналізу та підвищення ефективності використання підприємством оборотних активів. In the first section are studied the concepts and directions of the classification of the company's current assets, the organizational and information support of the current assets management system, the theoretical and methodological bases of accounting and analysis in the company's current assets management system. In the second section was investigated the organizational and economic characteristics of the Sports Club "SK-Yatran" of the SE company "Vivaton", the peculiarities of the accounting of current assets at the enterprise and its organizational and information support, as well as the organizational and information support of the analysis in the management system of the Sports Club " SK-Yatran" of the SE company "Vivaton", was investigated an analysis of the composition, dynamics, structure of current assets and the efficiency of their use at the enterprise. In the third section are developed the ways of improving the organizational and information provision of accounting for current assets, directions for improving the organizational and information provision of analysis and increasing the efficiency of the company's use of current assets.Item type:Item, Організація та методика обліку і внутрішнього контролю операцій із запасами(ЦНТУ, 2024-01-23) Воронюк, Катерина Тимофіївна; Voroniuk, CatherineУ першому розділі «Теоретичні основи управління запасами в системі обліку і контролю у державних медичних установах» висвітлено особливості та інформаційне забезпечення управління фінансово – господарської діяльності державних медичних установ, розкрито характеристику та сутність запасів державних медичних установ, визначена їх оцінка та класифікація в системі обліку та контролю. У другому розділі «Організаційні особливості діяльності та організації обліку Кропивницької районної державної лікарні ветеринарної медицини» надано організаційно-економічну характеристику та особливості діяльності досліджуваної установи, досліджено особливості організації обліку та аналіз її облікової політики. У третьому розділі «Особливості організації та методики обліку та внутрішнього контролю запасів Кропивницької районної державної лікарні ветеринарної медицини» розкрито сучасний стан та надані напрями вдосконалення організації та методики обліку та внутрішнього контролю запасів Кропивницької районної державної лікарні ветеринарної медицини. The first chapter «Theoretical foundations of stock management in the accounting and control system in state medical institutions» highlights the features and information support of the financial and economic management of state medical institutions, reveals the characteristics and essence of state medical institution stocks, determines their assessment and classification in the accounting system and control In the second chapter «Organizational peculiarities of activity and organization of accounting of the Kropyvnytskyi District State Hospital of Veterinary Medicine» the organizational and economic characteristics and peculiarities of the activity of the researched institution are provided, the peculiarities of the organization of accounting and the analysis of its accounting policy are investigated. In the third chapter «Peculiarities of the organization and methods of accounting and internal control of stocks of the Kropyvnytskyi District State Hospital of Veterinary Medicine» the current state is revealed and directions for improving the organization and methods of accounting and internal control of stocks of the Kropyvnytskyi District State Hospital of Veterinary Medicine are provided.Item type:Item, Інформаційно-облікове забезпечення та контроль діяльності суб’єктів малого бізнесу(ЦНТУ, 2024-01-15) Гаєвська, Інна Анатоліївна; Gaevska, InnaПерший розділ встановлює місце, роль та значення діяльності суб’єктів малого бізнесу; суть, необхідність та особливості формування інформаційно-облікового забезпечення суб’єктів малого підприємництва; мету, завдання та основні напрямки контролю діяльності суб’єктів малого бізнесу. У другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику ТОВ «ДЕЛА ГРУП ЛТД», що знаходиться в м. Кропивницький, а також описано практичні засади інформаційно-облікового забезпечення та контролю діяльності досліджуваного суб’єкта малого бізнесу. Третій розділ представляє напрямки покращення інформаційно-облікове забезпечення й контролю діяльності суб’єктів малого підприємництва та рекомендації для підвищення ефективності їх діяльності. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The first section establishes the place, role and significance of the activity of small business entities; the essence, necessity and features of the formation of information and accounting support for small business entities; the purpose, tasks and main directions of control of the activities of small business entities. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of "DELA GROUP LTD" LLC, located in the city of Kropyvnytskyi, and also describes the practical principles of information and accounting support and control of the small business entity under study. The third section presents directions for improving information and accounting support and control of activities of small business entities and recommendations for improving the efficiency of their activities. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item type:Item, Облік та контроль доходів і видатків бюджетних установ: вітчизняна практика та напрями удосконалення(ЦНТУ, 2024-01-17) Свірень, Марина Миколаївна; Sviren, MarinaУ вступі наведено актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення здійсненого дослідження та апробацію його результатів. Перший розділ містить особливості діяльності комунальних некомерційних підприємств із надання медичної допомоги та їх вплив на формування доходів і видатків; порядок формування доходів і видатків перетворених закладів охорони здоров’я із бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства; теоретичні засади обліку та контролю доходів і видатків закладів охорони здоров’я перетворених із бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику та особливості формування доходів і видатків, а також їх обліку й контролю у КНП «Міський пологовий будинок з функціями перинатального центру ІІ рівня» КМР», м. Кропивницький. Третій розділ представляє рекомендації з покращення механізму формування, обліку та контролю доходів і видатків закладів охорони здоров’я, що перетворені з бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The introduction presents the relevance, purpose, task, object, subject, information base, research methods and the structure of the final qualification work, as well as presents the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results. The first section contains the peculiarities of the activities of communal non-commercial enterprises providing medical care and their influence on the formation of income and expenses; the procedure for the formation of income and expenses of transformed health care institutions from budget institutions to communal non-commercial enterprises; theoretical principles of accounting and control of income and expenses of health care institutions transformed from budget institutions into communal non-commercial enterprises. In the second section, the organizational and economic characteristics and peculiarities of the formation of income and expenses, as well as their accounting and control in the KNP "City maternity hospital with the functions of a perinatal center of the II level" of KMR, Kropyvnytskyi are given. The third section presents recommendations for improving the mechanism of formation, accounting and control of income and expenses of health care institutions, which have been transformed from budget institutions into communal non-commercial enterprises. The conclusions contain a generalization of the obtained research results.Item type:Item, Облік і контроль фінансування діяльності органів місцевого самоврядування(ЦНТУ, 2024-01-15) Бубнов, Богдан Олегович; Bubnov, BohdanПерший розділ містить передумови виникнення та становлення фінансової автономії діяльності органів місцевого самоврядування; особливості організації обліку фінансування діяльності та порядок підготовки і представлення звітності органами місцевого самоврядування; теоретичні засади контролю фінансування діяльності органів місцевого самоврядування. У другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику діяльності Рівнянської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області, а також на практичному досвіді фінансового відділу виконавчого комітету досліджуваного органу місцевого самоврядування наведено особливості обліку та контролю їх фінансування. Третій розділ узагальнює напрямки поліпшення організації та методики обліку і контролю у фінансових відділах виконавчих комітетів органів місцевого самоврядування та рекомендації з покращення фінансування діяльності органів місцевого самоврядування. Висновки роботи містять узагальнення отриманих результатів дослідження. The first section contains the prerequisites for the emergence and establishment of financial autonomy of the activities of local self-government bodies; peculiarities of the organization of activity financing accounting and the procedure for preparation and presentation of reports by local self-government bodies; theoretical principles of controlling the financing of activities of local self-government bodies. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the activity of the Rivne village council of the Novoukrainian district of the Kirovohrad region, as well as the practical experience of the financial department of the executive committee of the local self-government body under study. The third section summarizes directions for improving the organization and methods of accounting and control in the financial departments of the executive committees of local self-government bodies and recommendations for improving the financing of the activities of local self-government bodies. The conclusions of the work contain a generalization of the obtained research results.Item type:Item, Організація обліку та внутрішнього контролю розрахункових операцій в бюджетних установах(ЦНТУ, 2022-12-27) Собчишина, Яна Георгіївна; Sobchyshyna, YanaУ першому розділі досліджено економічну сутність та зміст поняття «розрахункові операції», висвітлено особливості їх провадження в бюджетних установах, наведено порядок організації та методики обліку розрахункових операцій в бюджетних установах та розкрито особливості здійснення їх внутрішнього контролю. В другому розділі розглядаються прикладні аспекти обліку розрахункових операцій в бюджетних установах та висітлюється порядок проведення внутрішнього контролю таких операцій на матеріалах ЦДПУ ім. В. Винниченка, а також висваітлюються організаційні та фінансово-економічні особливості діяльності досліджуваної установи. Третій розділ містить рекомендації спрямовані на удосокналення обліку розрахункових операцій в бюджетних установах та заходи, які дозволять модернізувати систему внутрішнього контролю розрахункових операцій. In the first chapter, the economic essence and meaning of the concept of "settlement operations" are investigated, the peculiarities of their implementation in budget institutions are highlighted, the order of organization and accounting methods of settlement operations in budget institutions are given, and the peculiarities of their internal control are revealed. In the second section, the applied aspects of the accounting of settlement transactions in budgetary institutions are considered, and the procedure for conducting internal control of such transactions based on the materials of the Central State Educational and Scientific Research Institute named after V. Vinnichenko, as well as the organizational and financial and economic features of the activity of the institution under study are investigated. The third section contains recommendations aimed at improving the accounting of settlement operations in budget institutions and measures that will allow to modernize the system of internal control of settlement operations.Item type:Item, Організація обліку та фінансової звітності закладів охорони здоров'я - комунальних некомерційних підприємств(ЦНТУ, 2022-12-27) Доронін, Володимир Гаррійович; Doronin, VolodymyrВ першому розділі розкрито теоретичні засади організації обліку та фінансової звітності в закладах охорони здоров’я – комунальних некомерційних підприємства, особливості діяльності закладів сфери охорони здоров’я як галузі соціальної сфери, становлення та розвиток бюджетного обліку та фінансової звітності закладів охорони здоров’я як бюджетних закладів, правила організації обліку та звітності закладів охорони здоров’я як комунальних некомерційних підприємств – малих підприємств. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику комунального некомерційного підприємства «Петрівська центральна лікарня», результати дослідження порядку організації обліку та звітності в лікарні та методики складання фінансової звітності. В третьому розділі висвітлено шляхи удосконалення порядку організації та фінансової звітності в закладах охорони здоров’я – комунальних некомерційних підприємства, напрями використання фінансової звітності закладу охорони здоров’я – комунального некомерційного підприємства для фінансового планування, проблеми впровадження вимог Міжнародних стандартів фінансової звітності щодо комплекту фінансової звітності для малих та середніх підприємств. In the first chapter, the theoretical principles of the organization of accounting and financial reporting in health care institutions - communal non commercial enterprises, the peculiarities of the activities of health care institutions as a branch of the social sphere, the formation and development of budget accounting and financial reporting of health care institutions as budgetary institutions, rules for the organization of accounting and reporting of health care institutions as communal non-commercial enterprises - small enterprises. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the communal non-profit enterprise "Petrivska Central Hospital", the results of the study of the order of organization of accounting and reporting in the hospital and the methodology of financial reporting. In the third section, the ways of improving the order of organization and financial reporting in health care institutions - communal non-profit enterprises, the directions of using financial reporting of health care institutions - communal non-profit enterprises for financial planning, problems of implementing the requirements of the International Financial Reporting Standards regarding the set of financial statements are highlighted for small and medium enterprises.Item type:Item, Організація і методика обліку запасів на підприємствах переробної промисловості.(ЦНТУ, 2022-12) Гончаренко, Юлія Валеріївна; Honcharenko, JuliaУ вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення проведеного дослідження та апробацію його результатів. Перший розділ містить теоретичні засади організації і методики обліку запасів. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику ТОВ «Креонт» та описано практику обліку надходження, руху і вибуття запасів на досліджуваному підприємстві переробної промисловості. Третій розділ присвячено пропозиціям з удосконалення організації і методики обліку запасів на підприємствах переробної промисловості. Висновки до роботи представляють узагальнення отриманих результатів дослідження. In the introduction of the paper, the relevance, purpose, task, subject, object, research methods and structure of the graduation thesis are given, as well as the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results are presented. The first section contains the theoretical foundations of the organization and inventory accounting methods. In the second chapter, the organizational and economic characteristics of "Creont" LLC are given and the practice of accounting for the receipt, movement and disposal of stocks at the researched enterprise of the processing industry is described. The third section is devoted to proposals for improving the organization and methods of inventory accounting at enterprises of the processing industry. The conclusions to the work represent a generalization of the obtained research results.