Кафедра машинобудування, мехатроніки і робототехніки
Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/770
Browse
23 results
Search Results
Item Розширення технологічних можливостей комбінованого протягування отворів в деталях з малопластичних металів (тези доповіді)(СумДУ, 2010) Єрьомін, П. М.; Чернявський, О. В.; Гречка, А. І.; Yeriomin, P.; Cherniavskyi, O.; Hrechka, A.У тезах розглянута конструкція комбінованої протяжки, яка дозволяє підвищити продуктивність обробки отворів в деталях з малопластичних металів за рахунок використання зворотного (холостого) руху інструмента, як робочого та більш ефективного стружкоподрібнення. The abstracts consider the design of a combined broach, which allows you to increase the productivity of machining holes in parts made of low-plastic metals by using the reverse (idle) movement of the tool as a working and more effective chip breaking.Item Приводи верстатного та робототехнічного обладнання. Лабораторні роботи(ЦНТУ, 2024) Кириченко, А. М.; Гречка, А. І.; Єрьомін, П. М.В методичних рекомендаціях приведено курс лабораторних робіт з дисципліни «Приводи верстатного та робототехнічного обладнання». Мета лабораторних робіт з курсу: закріплення знань з принципу дії та устрою мехатронних систем верстатів, мехатронних модулів подачі та головного руху, алгоритмів і систем управління мехатронними системами приводів, набуття студентом практичних навичок з обрання мехатронних модулів верстатів за заданими характеристиками приводу на основі відповідних розрахунків; дослідження мехатронних модулів, параметрів приводів. Завдання лабораторних робіт: закріплення теоретичних знань з устрою і принципу дії, а також отримання практичних навичок з вибору та налаштування мехатронних модулів, електроприводів подачі та головного руху.Item Приводи верстатного та робототехнічного обладнання. Самостійна робота(ЦНТУ, 2024) Кириченко, А. М.; Гречка, А. І.; Єрьомін, П. М.В методичних рекомендаціях наведена самостійна робота з дисципліни «Приводи верстатного та робототехнічного обладнання». Мета самостійної роботи з курсу «Приводи верстатного та робототехнічного обладнання»: закріплення знань з принципу дії та устрою мехатронних систем верстатів, мехатронних модулів подачі та головного руху, алгоритмів і систем управління мехатронними системами приводів, набуття студентом практичних навичок з обрання мехатронних модулів верстатів за заданими характеристиками приводу на основі відповідних розрахунків; дослідження мехатронних модулів, параметрів приводів з кроковими двигунами. Завдання самостійної роботи: закріплення теоретичних знань з устрою і принципу дії, а також отримання практичних навичок з вибору та налаштування мехатронних модулів, електроприводів подачі та головного руху, оснащених кроковими двигунами.Item Проектування та виробництво різального інструмента(ЦНТУ, 2020) Лисенко, О. В.; Єрьомін, П. М.В методичних рекомендаціях приведено курс практичних робіт з дисципліни "Проектування та виробництво різального інструмента". Курс покликаний сформувати у студентів комплекс знань і практичних навичок, що використовуються для розрахунку та проектування різального інструменту.Item Проблеми тертя і способи проявлення його у верстатних системах(НТУУ "КПІ", 2010) Пестунов, В. М.; Стеценко, О. С.; Єрьомін, П. М.; Pestunov, V.; Stetsenko, O.; Yeriomin, P.В статті висвітлюється новій підхід до проблеми зменшення тертя і зношування рухомих частин і механізмів верстатних систем шляхом перерозподілу напрямків потоку потужності і навантаження. Зміна співвідношення цих сил сприяє підвищенню точності і надійності виконавчих органів верстатів. Приведені приклади схем розвантаження приводів подачі верстатів конкретних механізмів. In the article lights up new approach to the problem of friction and wear of locomotive parts and mechanisms of the machine-tool systems by the redistribution of directions of streams power and ladening. Changing of correlation of these forces is instrumental in the increase of exactness and reliability of executive branches of machine-tools. The examples of charts of unloading of drives of serve of machine-tools of concrete mechanisms are resulted.Item Комбінована проятжка(ДП “Український інститут промислової власності”, 2017) Чернявський, О. В.; Шепеленко, І. В.; Посвятенко, Е. К.; Немировський, Я. Б.; Єрьомін, П. М.; Чернявський, О. О.; Cherniavskyi, O.; Shepelenko, I.; Posviatenko, E.; Nemyrovskyi, Y.; Yeriomin, P.; Cherniavskyi, O.Корисна модель належить до області обробки металів різанням і холодним пластичним деформуванням, зокрема, до інструменту для обробки отворів в деталях типу втулок та корпусів.Item Пристрій для фрикційно-механічного нанесення покриттів(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, 2018) Чернявський, О. В.; Шепеленко, І. В.; Посвятенко, Е. К.; Немировський, Я. Б.; Єрьомін, П. М.; Сіренко, О. Д.; Мохамед, Р. Ф.; Чернявський, О. О.Корисна модель належить до нанесення антифрикційних покриттів і може бути використана як в машинобудуванні, так і в ремонтному виробництві.Item Протяжка(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, 2018) Чернявський, О. В.; Шепеленко, І. В.; Посвятенко, Е. К.; Немировський, Я. Б.; Сіренко, О. Д.; Єрьомін, П. М.; Чернявський, О. О.Корисна модель належить до галузі машинобудування, а саме до інструментів для механічної обробки внутрішніх поверхонь і може бути використана при обробці точних отворів у деталях типу втулок та гільз.Item Протяжка для обробки переривчастих отворів(ДП “Український інститут промислової власності”, 2017) Немировський, Я. Б.; Посвятенко, Е. К.; Шепеленко, І. В.; Єрьомін, П. М.; Чернявський, О. В.Корисна модель належить до області обробки металів холодним пластичним деформуванням, зокрема до інструменту для обробки переривчастих отворів в деталях типу втулок та корпусів.Item Спосіб визначення пластичності малопластичних матеріалів(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, 2020) Шепеленко, І. В.; Немировський, Я. Б.; Цеханов, Ю. О.; Гуцул, В. І.; Єрьомін, П. М.Корисна модель належить до області визначення механічних характеристик оброблюваного матеріалу, а саме його пластичності.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »