Кафедра економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11695

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Розробка заходів щодо оптимізації надання медичних послуг на підприємстві (на прикладі КНП «ОККЦ КОР» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2024-12-13) Бабенко, Дмитро Володимирович; Babenko, Dmytro
    Сформовано комунікативний стандарт взаємодії з пацієнтами, який містить чіткі протоколи спілкування та може бути безпосередньо впроваджений у практичну діяльність медичного персоналу для покращення якості обслуговування пацієнтів. A communicative standard for interaction with patients has been formed, which contains clear communication protocols and can be directly implemented in the practical activities of medical personnel to improve the quality of patient care.
  • Item
    Розробка заходів щодо оптимізації бізнес-процесу діяльності закладів охорони здоров’я (на прикладі КНП «КОЛ КОР» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2023-12-25) Денисенко, Гліб Борисович; Denysenko, Hlib
    У першому розділі роботи досліджено теоретичні аспекти бізнес-процесів діяльності закладів охорони здоров’я. Проаналізовано сутність поняття «бізнес-процес». Визначено специфіку бізнес-процесів в медичній галузі. Проведено аналіз медичних інформаційних систем. У другому розділі роботи здійснено аналіз показників фінансового стану КНП «КОЛ КОР». Надано загальну організаційно-економічну характеристику підприємства. Здійснено SWOT-аналіз та аналіз рентабельності та витрат підприємства. У третьому розділі розроблено науково-практичні рекомендації щодо оптимізації бізнес-процесів діяльності підприємства. Запропоновані напрями оптимізації бізнес-процесів в медзакладах. Запропоновані проєкт впровадження лабораторної інформаційної системи та технічне завдання до проєкту впровадження. Проведено розрахунок капіталовкладень та економічного ефекту від впровадження лабораторної інформаційної системи. In the first chapter of the work, the theoretical aspects of the business processes of health care institutions are investigated. The essence of the concept of "business process" is analyzed. The specificity of business processes in the medical field is determined. An analysis of medical information systems was carried out. In the second section of the work, an analysis of the indicators of the financial condition of the "KOL KOR" KNP was carried out. The general organizational and economic characteristics of the enterprise are given. A SWOT analysis and an analysis of the company's profitability and costs were carried out. In the third section, scientific and practical recommendations for optimizing the business processes of the enterprise are developed. Proposed directions for optimization of business processes in medical institutions. The proposed implementation project of the laboratory information system and the technical task for the implementation project. The calculation of capital investments and the economic effect of the implementation of the laboratory information system was carried out.
  • Item
    Підвищення ефективності діяльності ІТ-служби лікувального закладу (на прикладі КНП «КОЛ КОР» м. Кропивницький)
    (ЦНТУ, 2023-12-25) Якубенко, Ярослав Ігорович; Yakubenko, Yaroslav
    У першому розділі роботи досліджено теоретичні основи функціонування ІТ-служби лікувального закладу. Проаналізовано методології та стандарти і ІТ сфері. Визначено специфіку впровадження інформаційних систем в лікувальних закладах. Визначено функції та завдання ІТ-служби. Проаналізовані схеми організаційної структури управління підприємствами. У другому розділі роботи здійснено аналіз показників фінансово-економічного стану КНП «КОЛ КОР». Надано загальну організаційно-економічну характеристику підприємства. Здійснено аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища функціонування КНП «КОЛ КОР». У третьому розділі розроблено науково-практичні рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності ІТ-служби лікувального закладу. Запропонований розрахунок витрат часу на виконання робіт по обслуговуванню ІТ-інфраструктури підприємства. Запропоновано створення окремого ІТ-підрозділу, його алгоритм реагування на інциденти та запропоновано ввести ранжування інцидентів за допомогою матриці Ейзенхауєра. In the first section of the work, the theoretical foundations of the functioning of the IT service of the medical institution were investigated. The methodologies and standards of the IT sector were analyzed. The specifics of the implementation of information systems in medical institutions have been determined. The functions and tasks of the IT service are defined. Analyzed schemes of the organizational structure of enterprise management. In the second section of the work, an analysis of the indicators of the financial and economic condition of KNP "KOL KOR" was carried out. The general organizational and economic characteristics of the enterprise are given. An analysis of the internal and external environment of the KOL KOR KNP was carried out. In the third section, scientific and practical recommendations for improving the efficiency of the IT service of a medical institution have been developed. The proposed calculation of time spent on performing work on servicing the IT infrastructure of the enterprise. The creation of a separate IT department, its incident response algorithm, and the introduction of incident ranking using the Eisenhower matrix are proposed.