Кафедра екології, охорони навколишнього середовища та здорового способу життя

Permanent URI for this communityhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/789

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item type:Item,
    Методичні рекомендації для проведення практичних занять дисципліни Українська мова (за професійним спрямуванням)
    (ЦНТУ, 2023) Бабич, Т. В.
    Закріплення української мови в усіх сферах життєдіяльності людини та впровадження її у професійну діяльність кожного фахівця сформує нову генерацію конкурентноспроможних, грамотних, компетентних, які б досконало володіли українською літературною мовою висококваліфікованих спеціалістів. Курс «Українська мова (за професійним спрямуванням)» переносить традиційні акценти із засвоєння норм української літературної мови на формування навичок професійної комунікації, на розвиток культури мови, мислення та поведінки особистості, студіювання особливостей фахової мови.
  • Item type:Item,
    Українська мова (за професійним спрямуванням). Практичні роботи
    (ЦНТУ, 2023) Бабич, Т. В.
    Закріплення української мови в усіх сферах життєдіяльності людини та впровадження її у професійну діяльність кожного фахівця сформує нову генерацію конкурентноспроможних, грамотних, компетентних, які б досконало володіли українською літературною мовою висококваліфікованих спеціалістів. Курс «Українська мова (за професійного спрямування)» переносить традиційні акценти із засвоєння норм української літературної мови на формування навичок професійної комунікації, на розвиток культури мови, мислення та поведінки особистості, студіювання особливостей фахової мови.
  • Item type:Item,
    Українська мова професійного спрямування в технічному університеті
    (Zdar nad Sazavou, 2022) Бабич, Т. В.; Бабич, К. Ю.
    У цій науковій роботі проаналізовано сучасні принципи викладання української мови професійного спрямування у технічний вищих навчальних закладах. Це сприятиме покращенню формування мовно-професійної компетентності фахівців технічних спеціальностей рівня освіти «бакалавр» при їх підготовці у вищих навчальних закладах та допоможе здобувачам вищої освіти заповнити прогалини у знаннях з української мови, сформувати культуру фахової мови, а також ґрунтовно оволодіти та усвідомити майстерність усного та писемного фахового мовлення. Така необхідність зумовлена значно підвищеними вимогами до якісної підготовки спеціалістів технічних спеціальностей та сформувати фахівців нової генерації. Сьогодні вони повинні мати належний інтелектуальний потенціал, бути конкурентноздатними, з глибокими знаннями сучасної української мови, яка задовольнила б їхні професійні потреби, а також забезпечила майбутніх фахівців технічної сфери належним рівнем культури усного та писемного професійного мовлення, у тому числі, належне володіння професійною термінологією.
  • Item type:Item,
    Роль суб`єктивного чинника у зміні семантики слів у сучасній українській пісні
    (ІТТА, 2021) Бабич, Т. В.
    Традиційно мовознавці виокремлюють дві основних групи таких чинників: 1) внутрішні (власне мовні) та зовнішні (позамовні). У цій публікації розглянемо суб’єктивний аспект, який сформований із цілої низки найрізноманітніших явищ із культурного, соціального, політичного, та економічного відповідної епохи. Іх вплив на семантику слів в цілому і в художньому тексті зокрема величезний. Крім того, при аналізі поетичного тексту, винятково важливого значення набуває необхідність розкриття закономірностей розумових процесів пізнавальної діяльності автора, виявлення різних комбінацій елементів його естетичного пошуку. Наслідок такої діяльності яскраво виявляється в поетичних творах і впливає, крім іншого, на особливості значень використовуваних слів. Враховуючи твердження про слово як мовну одиницю, що розкриває саме те значення, яке витворюється у процесі реалізації гносеологічної функції мови, однак у художньому творі найтонші смислові відтінки його значень визначається особливостями індивідуальної когнітивної діяльності людини. Як і будь-яка пізнавальна або мовна діяльність не може повністю абстрагуватися від власного ставлення до висловлюваного й так або так дає йому свою оцінку. стає виявом відтворення суб’єктом об’єктивних явищ. Особистісне “я” людини, його внутрішній світ передбачають творче декодування дійсності та накладають певний відбиток на ті образи, що формуються у свідомості під упливом явищ та предметів навколишнього світу.
  • Item type:Item,
    Інтерактивні методи на початковому етапі навчання української мови як іноземної
    (РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2022) Ліпатова, М. В.; Бабич, Т. В.; Щербина, С. В.
    В умовах інтеграції вищої освіти України до системи європейської освіти великого значення набуває підвищення ефективності та якості навчання іноземних студентів, для яких володіння мовою навчання є гарантією якісної професійної підготовки. Це зумовлює необхідність модернізації процесу мовної підготовки інокомунікантів, вдосконалення методів та підходів до навчання української мови як іноземної як засобу отримання професійних знань з обраної спеціальності, так і можливості задовольнити комунікативні потреби у ситуаціях щоденного спілкування, адаптуватися в новому соціально-культурному середовищі. Тому ключовим питанням викладання української мови як іноземної є пошук ефективних методик навчання. Мовознавцями визнано, що отримання знань, формування вмінь і навичок, розвиток особистісних якостей учня є найефективнішими, якщо в освітньому процесі використовують інтерактивні форми і методи.
  • Item type:Item,
    Українська мова. Навчальний посібник
    (ЦНТУ, 2022) Бабич, Т. В.
    Навчальний посібник «Українська мова (за професійним спрямуванням)» містить загальні поняття, положення і засади курсу фахової української мови для економічних спеціальностей. Призначений для закріплення та засвоєння здобувачами вищої економічної освіти писемного й усного професійного мовлення, оволодіння стратегією і тактикою комунікації, формування високої мовної культури, навичок висловлюватися точно і логічно, формування здатності аналізувати інформацію зі сфери економічних відносин, формування навичок використання джерел сучасної економічної, фінансової сфер, становлення засад висловлюватися точно і логічно, розвитку абстрактного мислення, реалізації творчого потенціалу, засвоєння фахової термінології, вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері. Для здобувачів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей рівня освіти «бакалавр».
  • Item type:Item,
    Українська мова (професійного спрямування)
    (ЦНТУ, 2021) Бабич, Т. В.
    Навчальний посібник «Українська мова (професійного спрямування)» призначений для студентів технічних спеціальностей та покликаний сформувати високу загальну мовну культуру, навчити висловлюватися точно і логічно, сформувати свідоме ставлення до повсякденної практики спілкування рідною мовою, розвитку абстрактного мислення, реалізації творчого потенціалу, засвоєння фахової термінології, вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері. Для студентів вищих навчальних закладів технічних спеціальностей рівня освіти «бакалавр».