Другий (магістерський) рівень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Другий (магістерський) рівень by Subject "accounting"
Now showing 1 - 20 of 29
Results Per Page
Sort Options
Item Діяльність об’єднань співвласників багатоквартирних будинків: облік, оподаткування та контроль(ЦНТУ, 2021-12-16) Малина, Оксана Валентинівна; Malyna, OksanaМалина О.В. Діяльність об’єднань співвласників багатоквартирних будинків: облік, оподаткування та контроль – Випускна кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. У вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, об’єкт, предмет, інформаційну базу, методи, наукове і практичне значення проведеного дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи. У першому розділі розглянуто юридичні підстави створення та існування, стан й особливості функціонування ОСББ; організацію і методику обліку діяльності ОСББ; порядок оподаткування та контролю діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Другий розділ містить опис організаційно-економічної характеристики досліджуваного об’єднання, порядок формування тарифу на послуги з обслуговування будинку та прибудинкової території, облік та контроль фінансово-господарської діяльності ОСББ. У третьому розділі розроблено та представлено рекомендації з покращення організації і методики обліку, оподаткування і контролю діяльності ОСББ, а також проблеми та шляхи їх вирішення задля поліпшення діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Висновки до роботи узагальнюють основні результати проведеного дослідження. Malyna O.V. Activities of associations of co-owners of apartment buildings: accounting, taxation and control. Graduation qualification work on the second (master's) level of higher education in the specialty 071 «Accounting and Taxation». – Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. – Kropyvnytskyi, 2021. The introduction of the work provides the relevance, purpose, objectives, object, subject, information base, methods, scientific and practical significance of the study and the structure of the final qualifying work. The first section considers the legal basis for the creation and existence, state and features of the functioning of condominiums; organization and methods of accounting for condominiums; the procedure for taxation and control of the activities of associations of co-owners of apartment buildings. The second section contains a description of the organizational and economic characteristics of the studied association, the procedure for forming a tariff for services for the maintenance of the house and adjacent territory, accounting and control of financial and economic activities of condominiums. The third section develops and presents recommendations for improving the organization and methods of accounting, taxation and control of condominiums, as well as problems and solutions to improve the activities of associations of co-owners of apartment buildings. Conclusions to the work summarize the main results of the study.Item Облік та аналіз оплати праці на підприємствах з виробництва технологічного обладнання(ЦНТУ, 2022-05-25) Козуб, Тетяна Анатоліївна; Kozub, TetianaВ першому розділі досліджено сутність поняття «заробітна плата», існуючі форми й системи оплати праці, теоретичні аспекти обліку оплати праці на підприємствах з виробництва технологічного обладнання, організацію та методику проведення аналізу оплати праці. У другому розділі здійснено організаційно-економічну характеристику та досліджено специфіку діяльності ТОВ «Завод технологічного обладнання», особливості організації та ведення обліку оплати праці, проведено аналіз оплати праці на підприємстві. В третьому розділі розроблено напрями удосконалення обліку та аналізу оплати праці на підприємствах з виробництва технологічного обладнання.The first section examines the essence of the concept of "wages", the existing forms and systems of remuneration, theoretical aspects of accounting for wages in enterprises for the production of technological equipment, organization and methods of analysis of wages. In the second section the organizational and economic characteristics are carried out and the specifics of the activity of the Plant "Technological Equipment Plant", the peculiarities of the organization and maintenance of payroll accounting, the analysis of wages at the enterprise. In the third section the directions of improvement of the account and the analysis of payment at the enterprises on manufacture of the technological equipment are developed.Item Облік та аудит товарних запасів в системі управління підприємств фармацевтичного бізнесу(ЦНТУ, 2021-12-21) Назаренко, Анна Сергіївна; Nazarenko, AnnaНазаренко А.С. Облік та аудит товарних запасів в системі управління підприємств фармацевтичного бізнесу. – Випускна кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. У вступі роботи ознайомлено з актуальністю, метою, завданнями, предметом, об’єктом, інформаційною базою, методами дослідження та структурою випускної кваліфікаційної роботи, а також науковим і практичним значенням дослідження й апробацією результатів. Перший розділ містить дослідження місця, значення і ролі товарних запасів у системі управління підприємств фармацевтичного бізнесу; організацію і методику обліку товарних запасів; порядок проведення аудиту товарних запасів. У другому розгляді наведено організаційно-економічну характеристику ПАТ «Ліки Кіровоградщини», оцінено систему його обліку та внутрішнього контролю, описано порядок ведення обліку та проведення аудиту товарних запасів. Третій розділ представляє рекомендації з покращення організації і методики обліку та аудиту товарних запасів і шляхи вдосконалення діяльності підприємств фармацевтичного бізнесу. Висновки роботи узагальнюють отримані результати проведеного дослідження. Nazarenko A.P. Accounting and audit of commodity stock in the management system of pharmaceutical businesses. – Graduation qualification work on the second (master's) level of higher education in the specialty 071 "Accounting and Taxation". - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. – Kropyvnytskyi, 2021. The introduction introduces the relevance, purpose, objectives, subject, object, information base, research methods and structure of the final qualifying work, as well as the scientific and practical significance of the study and testing of results. The first section contains a study of the place, importance and role of inventories in the management system of pharmaceutical businesses; organization and methods of inventory accounting; the procedure for auditing inventories. The second consideration presents the organizational and economic characteristics of PJSC "Medicines of Kirovograd region", evaluates the system of its accounting and internal control, describes the procedure for accounting and auditing inventories. The third section presents recommendations for improving the organization and methods of accounting and auditing inventories and ways to improve the activities of pharmaceutical companies. The conclusions of the work summarize the results of the study.Item Облік і контроль діяльності підрозділів громадського харчування в інформаційному забезпеченні управління підприємством(ЦНТУ, 2021-12-24) Давидова, Марія Олександрівна; Davydova, MariiaВипускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. В першому розділі розкрито теоретико – методичні засади обліку та контролю в системі забезпечення управління підрозділами громадського харчування: розглянуто теоретичні основи інформаційного забезпечення управління підрозділами громадського харчування; досліджено організацію обліку та порядок проведення контролю діяльності підрозділів громадського харчування. У другому розділі розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства та проаналізовано фінансовий стан ДП «СхідГЗК», досліджено інформаційно-облікове забезпечення підрозділу громадського харчування, організацію та методику контролю на досліджуваному підприємстві. У третьому розділі розроблені напрями оптимізації обліку і контролю підрозділів громадського харчування в умовах застосування інформаційних технологій та надано рекомендації щодо підвищення ефективності інформаційного забезпечення системи управління підрозділами громадського харчування.Graduation qualification work on the second (master`s) level of higher education in the specialty 071 “Accounting and Taxation”; of the educational-professional program “Accounting and Taxation in Business Management and the Public Sector of Economy”. - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kropyvnytskyi, 2021. In the first section theoretical and methodical approaches to the control in the system of management of catering were disclosed: the theoretical foundations of information security for the management of enterprises of the catering were considered ; procedure for carrying out the control of enterprises of the catering was researched. At the second part, an organizationally-economic description of the enterprise was carried out and the financial stand of SE “SkhidGZK”, the information and accounting support of the public catering department, the organization and methods of control at the researched enterprise are investigated. In the third part directions optimization of the accounting and control of the development of public catering units in the conditions of application of information technologies were developed and recommendations on increase of efficiency of information support of the management system of public catering units are given.Item Облік, аналіз та контроль публічних закупівель: оцінка ефективності та напрями вдосконалення(ЦНТУ, 2021-12-21) Куценко, Марина Вікторівна; Kutsenko, MarynaКуценко М.В. Облік, аналіз і контроль публічних закупівель: оцінка ефективності та напрями вдосконалення. – Випускна кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. У вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, інформаційну базу та методи випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення проведеного дослідження. У першому розділі розглянуто теоретичні засади обліку, контролю та аналізу публічних закупівель. У другиому розділі описано особливості обліку, контролю та аналізу здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в КНП «Долинська центральна лікарня Долинської міської ради». У третьому розділі надано оцінку ефективності та напрями вдосконалення публічних закупівель. Висновки до роботи представляють узагальнення отриманих результатів дослідження. Kutsenko MV. Accounting, analysis and control of public procurement: evaluation of efficiency and areas for improvement. - Graduation qualification work for the second (master's) level of higher education. - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kropyvnytskyi, 2021. The introduction of the work presents the relevance, purpose, objectives, subject, object, information base and methods of final qualification work, as well as the scientific and practical significance of the study. The first section considers the theoretical foundations of accounting, control and analysis of public procurement. The second section describes the features of accounting, control and analysis of procurement of goods, works and services in KNP "Dolynska Central Hospital of Dolynska City Council". The third section provides an assessment of the effectiveness and areas for improvement of public procurement. Conclusions to the work are a summary of the results of the study.Item Облік, аудит та аналіз фінансових результатів в інформаційній системі оцінювання ефективності діяльності суб’єкта господарювання(ЦНТУ, 2021-12-23) Пшеницька, Світлана Віталіївна; Pshenytska, SvitlanaПшеницька С.В. Облік, аудит та аналіз фінансових результатів в інформаційній системі оцінювання ефективності діяльності суб’єкта господарювання. – Випускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. У першому розділі «Теоретико - методичні основи обліку, аудиту та аналізу фінансових результатів в інформаційній системі оцінювання ефективності діяльності суб’єкта господарювання» досліджено підходи щодо визначення сутності фінансових результатів у науковій фаховій літературі та нормативно-правових актах, висвітлюються основні підходи до формування фінансових результатів, визначаються теоретичні основи організації обліку фінансових результатів, окреслюється мета, завдання та процедури аудиту фінансових результатів, висвітлюється методика проведення аналізу фінансових результатів. В другому розділі «Облік, аудит та аналіз фінансових результатів як інформаційна основа оцінювання ефективності діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Компанія «Савіл» надається організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства, описується організація обліку фінансових результатів, проводиться аналіз фінансових результатів, здійснюється їх аудиторська перевірка та узагальнюються результати аудиторської перевірки. Третій розділ «Напрями удосконалення обліку, аудиту та аналізу фінансових результатів діяльності підприємства», містить рекомендації щодо визначення перспективних напрямів удосконалення обліку фінансових результатів в частині формування облікової політики, внесення змін до чинного Плану рахунків бухгалтерського обліку, підходи щодо корегування та доповнення методики аудиту і аналізу фінансових результатів. Pshenytska S.V. Accounting, audit and analysis of financial results in the information system of evaluating the effectiveness of the entity. - Graduate qualification work for the second (master's) higher education degree in specialty 071 "Accounting and taxation" of the educational-professional program " Accounting and Taxation in Business Administration and Public Sector". – Central Ukrainian National Technical University Ministry of Education and Science of Ukraine. – Kropyvnytskyi, 2021. The first section "Theoretical - methodological foundations of accounting, auditing and analysis of financial results in the information system for evaluating the effectiveness of the entity" explores approaches to determining the nature of financial results in scientific literature and regulations, highlights the main approaches to financial results , the theoretical bases of the organization of the account of financial results are defined, the purpose, tasks and procedures of audit of financial results are outlined, the technique of carrying out the analysis of financial results is covered. The second section "Accounting, audit and analysis of financial results as an information basis for evaluating the effectiveness of the enterprise (on the materials of LLC" Savil Company "provides organizational and economic characteristics of the study, describes the organization of financial results, analyzes financial results, audits and summarize the results of the audit. The third section "Directions for improving the accounting, auditing and analysis of financial results of the enterprise" contains recommendations for determining promising areas for improving the accounting of financial results in terms of accounting policy, amendments to the current Chart of Accounts, approaches to adjust and supplement audit and analysis methods financial results.Item Облікове забезпечення та контроль розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість(ЦНТУ, 2022-12) Базанова, Катерина Андріївна; Bazanova, KaterynaУ вступі обґрунтовано актуальність теми, визначено мету, завдання, об’єкт і предмет дослідження, представлено наукове і практичне значення, а також апробацію отриманих результатів та структуру роботи. У першому розділі наведено економічний зміст, історію впровадження ПДВ та його роль у надходженнях до Державного бюджету України, а також теоретичні засади облікового забезпечення і контролю розрахунків з бюджетом за ПДВ. Другий розділ присвячено практичним аспектам обліку і контролю нарахування та сплати податку на додану вартість на ТОВ «ВКЦ ОЛЕУМ». Третій розділ містить рекомендації з покращення облікового забезпечення та контролю порядку нарахування і сплати ПДВ, а також напрямки вдосконалення порядку адміністрування податку на додану вартість. Висновки до роботи узагальнюють отримані результати дослідження.The introduction substantiates the relevance of the topic, defines the goal, task, object and subject of the research, presents the scientific and practical significance, as well as the approbation of the obtained results and the structure of the work. The first chapter provides the economic content, the history of the introduction of VAT and its role in revenues to the State Budget of Ukraine, as well as the theoretical principles of accounting support and control of settlements with the VAT budget. The second section is devoted to the practical aspects of accounting and control of the calculation and payment of value added tax for OLEUM LLC. The third section contains recommendations for improving accounting support and control of the procedure for calculating and paying VAT, as well as directions for improving the procedure for the administration of value added tax. Conclusions to the work summarize the obtained research results.Item Обліково-аналітичне забезпечення управління діяльністю комунальних некомерційних підприємств сфери охорони здоров’я(ЦНТУ, 2021-12-24) Волошин, Станіслав Олександрович; Voloshyn, StanislavВипускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо-професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. В першому розділі проаналізовано діяльність закладів охорони здоров’я як об’єкту обліку і аналізу, з’ясовано їх значення для країни; визначено сутність, складові та функції обліково-аналітичного забезпечення управління діяльністю комунальних некомерційних підприємств сфери охорони здоров’я. У другому - наведено організаційно - економічну характеристику та надана оцінка ефективності фінансування комунального некомерційного підприємства "Центр первинної медико санітарної допомоги" і розглянуто сучасний стан його обліково аналітичного забезпечення управління діяльністю. У третьому розділі розроблено напрями підвищення ефективності обліково-аналітичного забезпечення управління діяльністю та наведено пропозиції щодо удосконалення обліку комунальних некомерційних підприємств. Graduation qualification work on the second (master's) level of higher education in the specialty 071 "Accounting and Taxation" of the educational-professional program "Accounting and Taxation in Business Management and the Public Sector of Economy". - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kropyvnytskyi, 2021. In the first section, the activities of health care institutions as an object of accounting and analysis are analyzed, their significance for the country; The essence, components and functions of accounting and analytical support for the management of municipal non-profit enterprises of health care are determined. In the second, the organizational and economic characteristics are provided and an assessment of the effectiveness of financing of the municipal non-profile enterprise "Center of Primary Medical Sanitary Aid" is provided and the current state of its accounting and analytical management of management activities is considered. In the third section, directions of increasing the efficiency of accounting and analytical management of activities are developed and proposals for improving the accounting of communal non-profit enterprises are presented.Item Обліково-інформаційне забезпечення процесів ефективного управління об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків(ЦНТУ, 2022-12) Бідненко, Анастасія Романівна; Bidnenko, AnastasiaУ вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення проведеного дослідження та апробацію його результатів. У першому розділі наведено правовий статус, особливості діяльності ОСББ та їх вплив на обліково-інформаційне забезпечення; визначення сутності обліково-інформаційного забезпечення процесів управління ОСББ та теоретичні засади організації і методики обліку діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Другий розділ містить опис організаційно-економічної характеристики ОСББ «ІВУШКА-2»; порядок формування тарифу на послуги з утримання будинку та прибудинкової території; основні положення облікової політики і порядку ведення обліку господарської діяльності на ОСББ «ІВУШКА-2». У третьому розділі наведено напрямки покращення обліку діяльності ОСББ із метою підвищення ефективності управління ними та показники ефективності діяльності ОСББ і рекомендації з їх використання. Висновки до роботи представляють узагальнення отриманих результатів дослідження. In the introduction of the paper, the relevance, purpose, task, subject, object, research methods and structure of the graduation thesis are given, as well as the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results are presented. In the first section, the legal status, peculiarities of condominium activities and their impact on accounting and information support are given; determination of the essence of accounting and information provision of condominium management processes and theoretical principles of organization and accounting methods of activities of associations of co-owners of multi-apartment buildings. The second section contains a description of the organizational and economic characteristics of the "IVUSHKA-2" condominium; the procedure for forming a tariff for services for the maintenance of the house and the surrounding area; the main provisions of the accounting policy and the procedure for keeping records of economic activity at the "IVUSHKA-2" condominium. In the third section, directions for improving the accounting of condominium activities in order to improve the efficiency of their management and indicators of the effectiveness of condominium activities and recommendations for their use are given. The conclusions to the work represent a generalization of the obtained research results.Item Обліково-інформаційне забезпечення управління витратами в зерновому виробництві(ЦНТУ, 2021-12-21) Коляса, Ольга Миколаївна; Koliasa, OlhaКоляса О.М. Обліково-інформаційне забезпечення управління витратами в зерновому виробництві. – Випускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо-професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню практичних аспектів обліково – аналітичного забезпечення управління витратами у рослинництві. Робота спрямована на узагальнення напрацювань науковців, нормативно – методичної літератури, оцінку практичного досвіду, визначення напрямів та розробку рекомендацій з облікової політики з витрат та обліково – аналітичного забезпечення управління витратами. Узагальнено галузеві особливості рослинництва, з’ясовано їх вплив на нормативну регламентацію обліку витрат у рослинництві та формування системи обліково – аналітичного забезпечення управління витратами. Представлено результати аналізу організаційних та економічних особливостей, оцінено облікову політику та стан інформаційного забезпечення управління витратами у рослинництві ФГ «Чайка». Висвітлено методичні особливості та з’ясовано проблеми обліку в системі операційного управління витратами у рослинництві та обгрунтовано рекомендації з удосконалення обліково – аналітичного забезпечення управління витратами в системі управлінського обліку у рослинництві ФГ «Чайка». Надані практичні рекомендації в частині облікової політики з витрат та обліково – аналітичного забезпечення управління витратами за полем сівазміни на підставі розробки технологічних карт та використання системи облікових регістрів за центром відповідальності – польова бригада. Kolyasa O. Accounting and information support for cost management in grain production. - Graduation qualification work on the second (master's) level of higher education in the specialty 071 "Accounting and Taxation" of the educational-professional program "Accounting and Taxation in Business Management and the Public Sector of Economy". - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kropyvnytskyi, 2021. The final qualifying work is devoted to the research of practical aspects of accounting and analytical support of cost management in crop production. The work is aimed at generalizing the work of scientists, normative - methodological literature, evaluation of practical experience, determination of directions and development of recommendations on cost accounting policy and accounting - analytical support of cost management. The branch peculiarities of crop production are generalized, their influence on the normative regulation of cost accounting in crop production and formation of the system of accounting and analytical support of cost management is clarified. The results of the analysis of organizational and economic features are presented, the accounting policy and the state of information support of cost management in crop production of FG "Chaika" are estimated. The methodological features and problems of accounting in the system of operational cost management in crop production are clarified and recommendations for improving the accounting and analytical support of cost management in the system of management accounting in crop production FG "Chaika" are substantiated. Practical recommendations are given in the part of cost accounting policy and accounting - analytical support of cost management in the field of crop rotation on the basis of development of technological maps and use of the system of accounting registers at the center of responsibility - field team.Item Організаційно-методичне забезпечення обліку, аудиту та аналізу оборотних активів підприємства(ЦНТУ, 2021-12-16) Кривинець, Олена Анатоліївна; Kryvynets, OlenaКривинець О.А. Організаційно-методичне забезпечення обліку, аудиту та аналізу оборотних активів підприємства. – Випускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо-професійної програми «Аудит, державний фінансовий контроль та експертиза». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. В першому розділі досліджено сутність категорії «оборотні активи» в системі суміжних понять, а також теоретико-методичні та організаційні аспекти обліку, аудиту та аналізу оборотних активів підприємства. У другому розділі здійснено організаційно-економічну характеристику ТОВ «ЕЛЬБРУК ПЛЮС», досліджено організацію та особливості ведення обліку оборотних активів на підприємстві, проведено аудит оборотних активів ТОВ «ЕЛЬБРУК ПЛЮС», аналіз їх складу, структури та ефективності використання. У третьому розділі розроблено напрями удосконалення організаційно-методичного забезпечення обліку, аудиту та аналізу оборотних активів, запропоновано шляхи підвищення ефективності використання оборотних активів. Kryvynets O.A. Organizational and methodological support of accounting, auditing and analysis of current assets of the enterprise . – Graduate qualification work for the second (master's) higher education degree in specialty 071 «Accounting and taxation» of the educational-professional program «Audit, state financial control and expertise». – Central Ukrainian National Technical University Ministry of Education and Science of Ukraine. – Kropyvnytskyi, 2021. In the first section is investigated the essence of the category "current assets" in the system of related concepts, as well as theoretical and methodological and organizational aspects of accounting, auditing and analysis of current assets of the enterprise. In the second section is investigated the organizational and economic characteristics of LLC "ELBROOK PLUS", the organization and features of accounting for current assets at the enterprise, conducted an audit of current assets of LLC "ELBROOK PLUS", analysis of their composition, structure and efficiency of use. In the third section the directions of improvement of organization and methodical maintenance of the account, audit and the analysis of current assets are developed, the ways of increase of efficiency of use of current assets are offered.Item Організація обліку та аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством(ЦНТУ, 2022-05-27) Петрович, Юлія СергіївнаУ першому розділі «Теоретичні основи обліку та аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством» досліджується сутність дебіторської заборгованості, підходи щодо її визнання, класифікації та оцінки, висвітлено порядок формування системи обліково-інформаційного забезпечення управління дебіторською заборгованістю, досліджено організацію і методику аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством. У другому розділі «Організація обліку та аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством (на матеріалах СТОВ «Правда») досліджуються особливості діяльності підприємства, висвітлюється організація обліку дебіторської заборгованості в системі управління досліджуваним підприємством, проводиться аналіз дебіторської заборгованості та дається комплексна оцінка показників, які характеризують її стан. Третій розділ «Шляхи вдосконалення обліку та аналізу дебіторської заборгованості в системі управління підприємством» містить рекомендації з удосконалення процесу організації обліку дебіторської заборгованості в системі управління підприємством та пропозиції щодо удосконалення аналізу дебіторської заборгованості як інформаційної основи для прийняття управлінських рішень.The first section "Theoretical foundations of accounting and analysis of receivables in the enterprise management system" explores the essence of receivables, approaches to its recognition, classification and evaluation, highlights the formation of accounting and information support of receivables management, enterprise management system. The second section "Organization of accounting and analysis of receivables in the management system of the enterprise (on the materials of STOV" Pravda ") examines the peculiarities of the enterprise, highlights the organization of accounting for receivables in the management of the researched enterprise, her condition. The third section "Ways to improve the accounting and analysis of receivables in the enterprise management system" contains recommendations for improving the process of accounting for receivables in the enterprise management system and suggestions for improving the analysis of receivables as an information basis for management decisions.Item Організація обліку та внутрішнього контролю розрахункових операцій в бюджетних установах(ЦНТУ, 2022-12-27) Собчишина, Яна Георгіївна; Sobchyshyna, YanaУ першому розділі досліджено економічну сутність та зміст поняття «розрахункові операції», висвітлено особливості їх провадження в бюджетних установах, наведено порядок організації та методики обліку розрахункових операцій в бюджетних установах та розкрито особливості здійснення їх внутрішнього контролю. В другому розділі розглядаються прикладні аспекти обліку розрахункових операцій в бюджетних установах та висітлюється порядок проведення внутрішнього контролю таких операцій на матеріалах ЦДПУ ім. В. Винниченка, а також висваітлюються організаційні та фінансово-економічні особливості діяльності досліджуваної установи. Третій розділ містить рекомендації спрямовані на удосокналення обліку розрахункових операцій в бюджетних установах та заходи, які дозволять модернізувати систему внутрішнього контролю розрахункових операцій. In the first chapter, the economic essence and meaning of the concept of "settlement operations" are investigated, the peculiarities of their implementation in budget institutions are highlighted, the order of organization and accounting methods of settlement operations in budget institutions are given, and the peculiarities of their internal control are revealed. In the second section, the applied aspects of the accounting of settlement transactions in budgetary institutions are considered, and the procedure for conducting internal control of such transactions based on the materials of the Central State Educational and Scientific Research Institute named after V. Vinnichenko, as well as the organizational and financial and economic features of the activity of the institution under study are investigated. The third section contains recommendations aimed at improving the accounting of settlement operations in budget institutions and measures that will allow to modernize the system of internal control of settlement operations.Item Організація обліку та внутрішнього контролю розрахунків за виплатами працівникам комунальних некомерційних підприємств(ЦНТУ, 2022-12) Котляренко, Людмила Василівна; Kotlyarenko, LyudmilaВ першому розділі «Теоретичні засади обліку та внутрішнього контролю розрахунків за виплатами працівникам» з’ясовано економічну сутність «виплат працівникам», досліджено види та форми заробітної плати, визначено нормативно-правові засади організації внутрішнього контролю розрахунків за виплатами працівникам, проведено порівняння виплат працівникам, визначено спільні та відмінні риси за міжнародними та національними стандартами бухгалтерського обліку. В другому розділі «Організація бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю та внутрішнього контролю розрахунків за виплатами працівникам В КНП «КОФПМЦ КОР»» розкрито організаційно-економічну характеристику та умови діяльності досліджуваного комунального некомерційного підприємства, проведено аналіз облікової політики досліджуваного підприємства та з’ясовано особливості організації роботи бухгалтерської служби комунального некомерційного підприємства, визначено документальне забезпечення, порядок нарахування заробітної плати та відображення її в обліку на досліджуваному підприємстві, проведено внутрішній контроль нарахування та обліку розрахунків за виплатами працівникам на досліджуваному підприємстві.В третьому розділі «Напрямки удосконалення обліку та внутрішнього контролю розрахунків за виплатами працівникам» узагальнено світовий досвід обліку розрахунків за виплатами працівникам, запропоновані напрямки удосконалення обліку та внутрішнього контролю розрахунків за виплатами працівникам комунальних некомерційних підприємств. In the first chapter "Theoretical principles of accounting and internal control of calculations for employee benefits", the economic essence of the category of employee benefits was clarified. Types and forms of wages have been studied. The regulatory and legal principles of the organization of internal control of payments to employees were determined. A comparative analysis of the formation and accounting of employee benefits according to international and national accounting standards was carried out. In the second chapter, "Organization of accounting and internal control of payments to employees in KNP "KOFPMC KOR", the organizational and economic characteristics and conditions of operation of the investigated communal non-commercial enterprise were disclosed. An analysis of the accounting policy of the enterprise under study was carried out. The peculiarities of the organization of the accounting service of a communal non-commercial enterprise were clarified. Documentary support, the procedure for calculation of wages and its display in accounting at the investigated enterprise are determined. Internal control of accrual and accounting of payments to employees at the investigated enterprise was carried out. In the third chapter, "Directions for improving accounting and internal control of payments to employees," the global experience of accounting for payments to employees was summarized. Directions for improving accounting and internal control of payments to employees of communal non-commercial enterprises were developed and proposed.Item Організація обліку та фінансової звітності закладів охорони здоров'я - комунальних некомерційних підприємств(ЦНТУ, 2022-12-27) Доронін, Володимир Гаррійович; Doronin, VolodymyrВ першому розділі розкрито теоретичні засади організації обліку та фінансової звітності в закладах охорони здоров’я – комунальних некомерційних підприємства, особливості діяльності закладів сфери охорони здоров’я як галузі соціальної сфери, становлення та розвиток бюджетного обліку та фінансової звітності закладів охорони здоров’я як бюджетних закладів, правила організації обліку та звітності закладів охорони здоров’я як комунальних некомерційних підприємств – малих підприємств. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику комунального некомерційного підприємства «Петрівська центральна лікарня», результати дослідження порядку організації обліку та звітності в лікарні та методики складання фінансової звітності. В третьому розділі висвітлено шляхи удосконалення порядку організації та фінансової звітності в закладах охорони здоров’я – комунальних некомерційних підприємства, напрями використання фінансової звітності закладу охорони здоров’я – комунального некомерційного підприємства для фінансового планування, проблеми впровадження вимог Міжнародних стандартів фінансової звітності щодо комплекту фінансової звітності для малих та середніх підприємств. In the first chapter, the theoretical principles of the organization of accounting and financial reporting in health care institutions - communal non commercial enterprises, the peculiarities of the activities of health care institutions as a branch of the social sphere, the formation and development of budget accounting and financial reporting of health care institutions as budgetary institutions, rules for the organization of accounting and reporting of health care institutions as communal non-commercial enterprises - small enterprises. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the communal non-profit enterprise "Petrivska Central Hospital", the results of the study of the order of organization of accounting and reporting in the hospital and the methodology of financial reporting. In the third section, the ways of improving the order of organization and financial reporting in health care institutions - communal non-profit enterprises, the directions of using financial reporting of health care institutions - communal non-profit enterprises for financial planning, problems of implementing the requirements of the International Financial Reporting Standards regarding the set of financial statements are highlighted for small and medium enterprises.Item Організація та методика обліку і аналізу основних засобів в інформаційному середовищі управління підприємством(ЦНТУ, 2022-12) Литвин, Дар`я Сергіївна; Lytvyn, DariaУ першому розділі досліджено теоретико-методичні основи організації обліку і аналізу основних засобів в інформаційному середовищі управління підприємством, зокрема, висвітлено економічну сутність поняття «основні засоби», критерії визнання і класифікацію основних засобів, висвітлені теоретичні підходи щодо організації обліку основних засобів, розглянуто методи оцінки основних засобів згідно національних і міжнародних стандартів, методику аналізу забезпеченості та ефективності використання основних засобів на підприємстві. У другому розділі розглянута загальна характеристика та особливості діяльності ТОВ «КАПРО ОЙЛ», проведено аналіз основних фінансово – економічних показників його діяльності, досліджено практичні аспекти організації обліку основних засобів та здійснено аналітичне оцінювання забезпеченості підприємства основними засобами, проведено аналіз інтенсивності та ефективності їх використання, а також визначено наявні резерви підвищення ефективності використання основних засобів на досліджуваному підприємстві. У третьому розділі проведено аналіз та оцінка ефективності використання основних засобів підприємства, визначено резерви підвищення ефективності використання основних засобів, а також надано пропозиції щодо вдосконалення методики аналізу основних засобів. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of the organization of accounting and analysis of fixed assets in the information environment of enterprise management are explored, in particular, the economic essence of the concept of "fixed assets", criteria for recognition and classification of fixed assets are highlighted, theoretical approaches to the organization of accounting for fixed assets are highlighted, evaluation methods are considered fixed assets according to national and international standards, methods of analysis of security and efficiency of the use of fixed assets at the enterprise. In the second chapter, the general characteristics and peculiarities of the activities of LLC «KAPRO OIL» were considered, the analysis of the main financial and economic indicators of its activity was carried out, the practical aspects of the organization of fixed assets accounting were studied, and an analytical assessment of the enterprise's provision of fixed assets was carried out, an analysis of the intensity and efficiency of their use was carried out, and available reserves for improving the efficiency of the use of fixed assets at the investigated enterprise are also determined. In the third section, proposals for improving the organization of accounting for fixed assets and outlined approaches aimed at improving the methodology of analysis of fixed assets in the context of improving the quality of information support for enterprise management are provided.Item Організація та методика управлінського обліку в торгівлі(ЦНТУ, 2021-12-16) Солодчук, Лілія Анатоліївна; Solodchuk, LiliiaСолодчук Л. А. Організація та методика управлінського обліку в торгівлі. - Випускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблематиці впровадження та застосування управлінського обліку на підприємствах, що спеціалізуються на торгівлі. Робота спрямована на узагальнення напрацювань науковців, нормативно – методологічної літератури, оцінку практичного досвіду, визначення напрямів та розробку рекомендацій з організації та методики управлінського обліку на підприємствах торгівлі, з врахуванням специфіки малих. Здійснено аналіз показників діяльності та фінансового стану ТОВ «Сучасний Дизайн Плюс», оцінено сучасний стан та визначено напрями удосконалення облікової політики за організаційним, методичним та управлінським аспектами з врахуванням потреб інформаційного забезпечення управління та у відповідності з політикою управління фінансами малих підприємств. Надано методичне забезпечення розробки та впровадження елементів управлінського обліку. Доведено не доцільність застосування підходу з ототожнення управлінського обліку з виробничим, у контексті його розгляду у торгівлі, з огляду на відсутність безпосередньо виробництва у сфері торговельної діяльності та необхідність інформаційного забезпечення управління поряд з можливістю виокремлення управлінського обліку організаційно у галузі торгівлі. Надані практичні рекомендації з розробки та впровадження елементів управлінського обліку. L. Solodchuk. Organization and methods of management accounting in trade. Graduation qualification work on the second (master's) level of higher education in the specialty 071 "Accounting and Taxation" of the educational professional program "Accounting and Taxation in Business Management and the Public Sector of Economy". - Central Ukrainian National Technical University of the Ministry of Education and Science of Ukraine. - Kropyvnytskyi, 2021. The final qualifying work is devoted to the study of the implementation and application of management accounting in enterprises specializing in trade. The work is aimed at generalizing the work of scientists, normative - methodological literature, evaluation of practical experience, identification of directions and development of recommendations for the organization and methods of management accounting in trade enterprises, taking into account the specifics of small. The analysis of performance indicators and financial condition of Modern Design Plus LLC was carried out, the current state was assessed and the directions of improving the accounting policy on organizational, methodological and managerial aspects were determined taking into account the needs of management information and in accordance with small business finance management policy. Methodical support for the development and implementation of elements of management accounting is provided. The inexpediency of applying the approach of identifying management accounting with production, in the context of its consideration in trade, given the lack of direct production in trade and the need for information management, along with the possibility of separating management accounting organizationally in trade. Practical recommendations for the development and implementation of elements of management accounting are provided.Item Організація і методика обліку запасів на підприємствах переробної промисловості.(ЦНТУ, 2022-12) Гончаренко, Юлія Валеріївна; Honcharenko, JuliaУ вступі роботи наведено актуальність, мету, завдання, предмет, об’єкт, методи дослідження та структуру випускної кваліфікаційної роботи, а також представлено наукове і практичне значення проведеного дослідження та апробацію його результатів. Перший розділ містить теоретичні засади організації і методики обліку запасів. У другому розділі наведено організаційно-економічну характеристику ТОВ «Креонт» та описано практику обліку надходження, руху і вибуття запасів на досліджуваному підприємстві переробної промисловості. Третій розділ присвячено пропозиціям з удосконалення організації і методики обліку запасів на підприємствах переробної промисловості. Висновки до роботи представляють узагальнення отриманих результатів дослідження. In the introduction of the paper, the relevance, purpose, task, subject, object, research methods and structure of the graduation thesis are given, as well as the scientific and practical significance of the conducted research and the approval of its results are presented. The first section contains the theoretical foundations of the organization and inventory accounting methods. In the second chapter, the organizational and economic characteristics of "Creont" LLC are given and the practice of accounting for the receipt, movement and disposal of stocks at the researched enterprise of the processing industry is described. The third section is devoted to proposals for improving the organization and methods of inventory accounting at enterprises of the processing industry. The conclusions to the work represent a generalization of the obtained research results.Item Організація і методика обліку на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу(ЦНТУ, 2022-12) Капуста, Аліна Юріївна; Kapusta, AlinaУ першому розділі «Теоретичні засади організації і методики обліку на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу» викладено особливості діяльності готельних підприємств і ресторанів та їх вплив на постановку обліку, проведено аналіз нормативно-правового регулювання діяльності та обліку підприємств готельного та ресторанного бізнесу, з’ясовані теоретичні аспекти організації бухгалтерського обліку у готельному та ресторанному бізнесі. У другому розділі «Організація та методика обліку готельних послуг в Приватній фірмі «КАТАЛОНІЯ-ЦЕНТР» розкрито організаційноекономічну характеристику та умови діяльності досліджуваного підприємства готельного бізнесу, з’ясовано підходи до організації та ведення обліку в досліджуваному готелі, викладено результати дослідження особливостей організації та ведення обліку готельних послуг. У третьому розділі «Напрямки удосконалення обліку на підприємствах готельноресторанного бізнесу» запропоновано напрями удосконалення обліку готельних послуг, а саме: шляхи удосконалення процесу управління підприємствами готельно-ресторанного господарства, а також удосконалення обліку підприємств готельного бізнесу з урахуванням вимог міжнародних стандартів і стандартів Європейського союзу. In the first chapter "Theoretical principles of organization and methods of accounting at enterprises of the hotel and restaurant business" the peculiarities of the activities of hotel enterprises and restaurants and their influence on the creation of accounting are outlined, an analysis of the normative and legal regulation of the activity and accounting of enterprises of the hotel and restaurant business is carried out, theoretical aspects of the organization are clarified accounting in the hotel and restaurant business. In the second chapter "Organization and method of accounting for hotel services in the private company "CATALONIA-CENTER" the organizational and economic characteristics and conditions of operation of the investigated hotel business enterprise are revealed, the approaches to the organization and accounting in the investigated hotel are clarified, the results of the study of the peculiarities of the organization and keeping records of hotel services. In the third section "Directions for improving accounting at hotel and restaurant business enterprises", directions for improving accounting for hotel services are proposed, namely: ways to improve the management process of hotel and restaurant enterprises, as well as improving accounting for hotel business enterprises, taking into account the requirements of international standards and standards of the European Union.Item Особливості обліку та контролю розрахунків з оплати праці на комунальних некомерційних підприємствах – закладах охорони здоров’я(ЦНТУ, 2021-12-24) Сакара, Анна Олександрівна; Sakara, AnnaВипускна кваліфікаційна робота за другим (магістерським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньо професійної програми «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю та державним сектором економіки». – Центральноукраїнський національний технічний університет Міністерства освіти і науки України. – Кропивницький, 2021. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. У вступі обґрунтовано актуальність теми дослідження, розкрито мету його проведення, завдання, вирішення яких сприяє її досягненню, розкрито предмет і об’єкт дослідження, зазначено методи дослідження, визначено елементи наукової новизни одержаних результатів та їх практичне значення, наведено структуру магістерської роботи. Перший розділ присвячений дослідженню теоретико - методичних засад організації і методики обліку, аналізу та контролю розрахунків з оплати праці, а саме: розглянуто розрахунки з оплати праці як об’єкт обліку та контролю; досліджено особливості обліку і контролю розрахунків з оплати праці в некомерційних установах - закладах охорони здоров’я. У другому розділі проаналізовано організаційно - економічні особливості діяльності та досліджено організаційно - економічні особливості діяльності підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги»; проаналізовано стан організації обліку та контролю розрахунків з оплати праці на матеріалах підприємства, що досліджується. Третій розділ присвячений вивченню закордонного досвіду організації розрахунків з оплати праці у некомерційних підприємствах; визначенню напрямів оптимізації обліку і контролю розрахунків з оплати праці у комунальному некомерційному підприємстві «Центр первинної медико санітарної допомоги». У висновку підведено підсумки дослідження та узагальнено отримані результати. Final qualification work on the second (master's) level of higher education in specialty 071 "Accounting and taxation" of the educational and professional program "Accounting and taxation in the management of entrepreneurial activities and the state sector of the economy." - Central Ukrainian National Technical University of Education and Science of Ukraine. - Kropivnitsky, 2021. The master's work consists of entry, three sections, nine subdivisions, conclusions, list of used sources. In the introduction, the relevance of the study is substantiated, the purpose of its conduct, the task, solving which it contributes to its achievement, the subject and object of the study contributes to its achievement, the methods of research are disclosed, the elements of scientific novelty of the results and their practical importance are identified, the structure of master's work is defined. The first section is devoted to the study of theoretical and methodological principles of the organization and methodology of accounting, analysis and control of calculations for remuneration, namely: payments for remuneration as an object of accounting and control; The peculiarities of accounting and control of calculations for remuneration in non-profit institutions - health care institutions are investigated. The second section analyzes the organizational and economic features of activity and the organizational and economic features of the enterprise "Center of Primary Medical Sanitary Aid" are analyzed; The state of organization of accounting and control of calculations for remuneration on the materials of the investigated enterprise is analyzed. The third section is devoted to the study of the foreign experience of organizing calculations for remuneration in non-profit enterprises; definition of the directions of optimization of accounting and control of calculations for remuneration in the municipal non-profit enterprise "Center of Primary Medical Sanitary Aid". In conclusion, the results of the study and generalized results were summarized.