Навчально-методичні матеріали кафедри екології, охорони навколишнього середовища та здорового способу життя
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні матеріали кафедри екології, охорони навколишнього середовища та здорового способу життя by Author "Бабич, Т. В."
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Методичні рекомендації для проведення практичних занять дисципліни Українська мова (за професійним спрямуванням)(ЦНТУ, 2023) Бабич, Т. В.Закріплення української мови в усіх сферах життєдіяльності людини та впровадження її у професійну діяльність кожного фахівця сформує нову генерацію конкурентноспроможних, грамотних, компетентних, які б досконало володіли українською літературною мовою висококваліфікованих спеціалістів. Курс «Українська мова (за професійним спрямуванням)» переносить традиційні акценти із засвоєння норм української літературної мови на формування навичок професійної комунікації, на розвиток культури мови, мислення та поведінки особистості, студіювання особливостей фахової мови.Item Українська мова (за професійним спрямуванням). Практичні роботи(ЦНТУ, 2023) Бабич, Т. В.Закріплення української мови в усіх сферах життєдіяльності людини та впровадження її у професійну діяльність кожного фахівця сформує нову генерацію конкурентноспроможних, грамотних, компетентних, які б досконало володіли українською літературною мовою висококваліфікованих спеціалістів. Курс «Українська мова (за професійного спрямування)» переносить традиційні акценти із засвоєння норм української літературної мови на формування навичок професійної комунікації, на розвиток культури мови, мислення та поведінки особистості, студіювання особливостей фахової мови.Item Українська мова (за професійним спрямуванням). Конспект лекцій(ЦНТУ, 2020) Бабич, Т. В.Навчальна дисципліні українська мова (за професійним спрямуванням) для фахівців спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» у спеціальних вищих навчальних покликана наблизити викладання мови до професійних потреб інженерів. У наш час складних соціальних потрясінь ця потреба значно актуалізувалася. Питання фахової освіти, яке, в тому числі, безпосередньо пов’язане з викладанням української літературної мови у спеціальних вищих навчальних закладах стало необхідною умовою для підготовки висококваліфікованих спеціалістів в Україні. Формування мовно-професійної компетентності фахівців з будівництва та цивільної інженерії при їх підготовці у спеціальних вищих навчальних закладах України становить одну з важливих проблем сучасної професійної освіти. Це зумовлене кількома чинниками: по-перше, значно підвищеними вимогами до якісної підготовки спеціалістів цього профілю у наш час; по-друге, ринковими умовами праці. Ці чинники поставили перед вищою школою конкретне завдання – дати усім сферам діяльності українського суспільства, зокрема виробничо-професійній та інженерній, фахівців нової генерації. Сьогодні вони мають бути висококваліфікованими, мовно компетентними у своїй професійній діяльності, конкурентноздатними, грамотними, з належним інтелектуальним потенціалом, з глибокими знаннями української мови, яка необхідна для задоволення їхніх професійних потреб. По-третє, необхідністю забезпечити майбутнім інженерів з галузі будівництва належну культуру загальновживаної та професійної мови, у тому числі досконале володіння своєю професійною термінологією.Item Українська мова (за професійним спрямуванням). Практичні заняття(ЦНТУ, 2020) Бабич, Т. В.Формування мовно-професійної компетентності фахівців спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» при їх підготовці у спеціальних вищих навчальних закладах України становить одну з важливих потреб сучасної професійної освіти. Це зумовлене кількома чинниками: по-перше, значно підвищеними вимогами до якісної підготовки спеціалістів різного профілю у наш час; по-друге, ринковими умовами праці. Ці чинники поставили перед вищою школою конкретне завдання – дати усім сферам діяльності українського суспільства, зокрема інженерній, фахівців нової генерації. Сьогодні вони мають бути висококваліфікованими, мовно компетентними у своїй професійній діяльності, конкурентноздатними, грамотними, з належним інтелектуальним потенціалом, з глибокими знаннями української мови, яка необхідна для задоволення їхніх професійних потреб. По-третє, необхідністю забезпечити майбутнім фахівцям зі сфери будівництва та цивільної інженерії належну культуру загальновживаної та професійної мови, у тому числі досконале володіння своєю професійною термінологією. Навчальна дисципліна «Українська мова (за професійним спрямуванням)» покликана сформувати у здобувачів вищої освіти знання з різних видів документації, навички їх укладання, засвоїти етикет ділової кореспонденції. Важливо також оволодіти графічними, орфоепічними, орфографічними, лексичними, морфологічними, синтаксичними, стилістичними нормами ведення сучасної ділової документації. Курс допоможе досягти належного рівня володіння фаховою метамовою – знання терміносистем, фразеології, композиційно-жанрових форм текстотворення, мовних формул, функціональних типів мовлення, стилів літературної мови. Методичні рекомендації «Українська мова (за професійним спрямування)» складено для спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» рівня освіти «бакалавр» відповідно вимогам МОН України.Item Українська мова (професійного спрямування)(ЦНТУ, 2021) Бабич, Т. В.Навчальний посібник «Українська мова (професійного спрямування)» призначений для студентів технічних спеціальностей та покликаний сформувати високу загальну мовну культуру, навчити висловлюватися точно і логічно, сформувати свідоме ставлення до повсякденної практики спілкування рідною мовою, розвитку абстрактного мислення, реалізації творчого потенціалу, засвоєння фахової термінології, вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері. Для студентів вищих навчальних закладів технічних спеціальностей рівня освіти «бакалавр».Item Українська мова. Навчальний посібник(ЦНТУ, 2022) Бабич, Т. В.Навчальний посібник «Українська мова (за професійним спрямуванням)» містить загальні поняття, положення і засади курсу фахової української мови для економічних спеціальностей. Призначений для закріплення та засвоєння здобувачами вищої економічної освіти писемного й усного професійного мовлення, оволодіння стратегією і тактикою комунікації, формування високої мовної культури, навичок висловлюватися точно і логічно, формування здатності аналізувати інформацію зі сфери економічних відносин, формування навичок використання джерел сучасної економічної, фінансової сфер, становлення засад висловлюватися точно і логічно, розвитку абстрактного мислення, реалізації творчого потенціалу, засвоєння фахової термінології, вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері. Для здобувачів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей рівня освіти «бакалавр».